Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته تأکید کرد که این تیم در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی به دنبال نشان دادن زیبایی‌های والیبال نشسته به دیگر تیم‌ها بوده است. ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از اندونزی، هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: قهرمانی تیم ملی مردان مسجل بود و در این دوره هم بازیکنان جوان و هم با تجربه ها وارد زمین شدند و مطابق با برنامه ریزی که انجام داده بودیم ملی پوشان ما توانستند در دریافت و سرویس سرعتی عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز تماشاگران بازی زیبایی از سوی دو تیم مشاهده کردند و نوع بازی تیم‌ها به گونه‌ای بود که می‌توان گفت امروز والیبال نشسته زیبایی را تماشا کردیم.

رضایی عنوان کرد: مشخص بود که تیم ما پیروز می‌شود و ما سعی کردیم بازی جذابی را برای تماشاگران به نمایش بگذاریم و برای بازیکنان و تیم‌های دیگر زیبایی والیبال نشسته را نشان بدهیم.

انتهای پیام/

R1351/P1351/S3,31,33/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۱۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی از سری فینال های والیبال باشگاهی لهستان موسوم به پلاس لیگا، تیم یاستربسکی ونگل با نتیجه سه بر صفر از سد زاویرچه گذشت تا در آستانه تکرار قهرمانی در لیگ لهستان قرار بگیرد.

در این دیدار یک طرفه شاگردان مارسلو مندز در تیم یاستربسکی ست های بازی را با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۳ پیروز شدند تا حالا فقط یک برد دیگر تا قهرمانی در لیگ فاصله داشته باشند.

در این مسابقه نوربرت هوبر سرعتی زن یاستربسکی با چهارده امتیاز ستاره میدان بود و تیمش را در آستانه قهرمانی قرار داد. کارول بوترین نیز ده امتیاز برای شاگردان میخاییل وینیارسکی در تیم زاویرچه به دست آورد.

یاستربسکی علاوه بر حضور در فینال لیگ برتر والیبال لهستان، در لیگ قهرمانان اروپا نیز به فینال رسیده و باید در این دور به مصاف ترنتینو ایتالیا برود.

دیگر خبرها

  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • جشن شبانه بازیکنان اینتر پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • اینتر اولین تیم تاریخ سری آ که قهرمانی خود را در دربی مسجل می‌کند
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • جشن و پایکوبی بازیکنان اینتر در رختکن پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • کوچ ملی‌پوش والیبال ایران به اندونزی!
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود