Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،   محمد الوان‌پور پس از دستیابی به مدال طلای ماده پرتاب نیزه کلاس F۵۶/۵۷ مسابقات دوومیدانی بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ اظهار کرد: به دلیل ادغام کلاس ما با یک کلاس بالاتر کارمان خیلی سخت و دشوار بود. واقعاً برای دستیابی به مدال طلا نهایت تلاشم را کردم و از جان مایه گذاشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که مسابقات پرتاب نیزه در بازی‌های پارالمپیک در کلاس F۵۶/۵۷ برگزار نمی‌شود، خاطر نشان کرد: شاید تصمیم بگیرم در آینده در موادی دیگر هم رقابت کنم.

الوان‌پور در پایان گفت: از همه افرادی که برای موفقیت من زحمت کشیدند و دعا کردند، تشکر می‌کنم.

خالوندی: رکورد خودم در جهان را دو متر افزایش دادم

محمد خالوندی هم که در رشته پرتاب نیزه شرکت کرده و جایگاه سوم را به نام خود ثبت کرد، گفت: امروز توانستم بهترین رکوردهایم را بزنم. من امروز و در این رقابت‌ها، رکورد خودم در جهان را دو متر جابجا کردم ولی به طلا نرسیدم. امیدوارم این رکوردها انگیزه‌ای باشد برای بازی‌های بعدی تا بتوانم در پارالمپیک و مسابقات جهانی عملکرد بهتری داشته باشم.

او در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانست مدال خوشرنگ‌تری بگیرد، این طور پاسخ داد: پیش بینی خودم این بود که رکورد پایین‌تری ثبت کنم و فکرش را نمی‌کردم پرتاب‌هایم تا این حد بتواند رکوردها را جابجا کند اما وقتی بازی‌ها استارت خورد، با انگیزه‌ای که گرفتم، ۴۸ متر پرتاب کردم و رکورد خودم در جهان را شکستم.

خالوندی در نهایت گفت: از کمیته ملی پارالمپیک و ریاست فدراسیون جانبازان و معلولان خواهش می‌کنم نگاه بهتر و حمایت‌های بیشتری به ماده ورزشی و کلاس‌های ما داشته باشد. سال بعد، مسابقات جهانی را پیش رو داریم و می‌توانیم در همین کلاس قهرمان و نایب قهرمان شویم و باز هم مدال‌های اصلی را برای ایران به دست بیاوریم. امیدوارم این دوستان با حمایت‌هایشان باز هم به ما انگیزه بدهند تا بتوانیم بهترین رکوردها را بزنیم و برای ایران افتخار و مدال کسب کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات ملی پوشان دوومیدانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی های پاراآسیایی جاکارتا اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۲۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

« لوران کانته » فیلمساز برجسته فرانسوی درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت.   به گزارش ایسنا، این فیلمساز تحسین شده قصد داشت فیلم بعدی خود را به نام  «انزو» با نویسندگی مشترک «رابین کامپیلو» در اواخر امسال فیلمبرداری کند.   «ایزابل د لا پاتلیر» نماینده کانته، به رسانه‌های فرانسوی اعلام کرد که این فیلمساز در پاریس و بر اثر بیماری درگذشت."   «کلاس درس» یک فیلم مستند-درام بر اساس کتابی نیمه خود زندگینامه از «فرانسوا بگودو» است که داستان آن درباره معلمی در محله‌ای در پاریس است و در آن بازیگرانی عمدتاً غیرحرفه‌ای بازی کرده‌اند.   به گزارش اسکرین، آخرین فیلم این کارگردان «آرتور رمبو» بود، درباره نویسنده‌ای که به خاطر محتوای رسانه‌های اجتماعی تحریک‌آمیزش به دردسر می افتد. این فیلم در جشنواره تورنتو ۲۰۲۱ نمایش داده شد. او همچنین فیلم «فاکس‌فایر: اعترافات یک دختر تبهکار» که در تورنتو ۲۰۱۲ رونمایی شد و فیلم «بازگشت به ایتاکا» که در سال ۲۰۱۴ در جسنواره ونیز انتخاب شد.   مرگ  «لوران کانته» شوک بزرگی برای صنعت فیلم فرانسه است و با ادای احترام سینماگران همراه شده است.  «ژیل ژاکوب» رئیس پیشین جشنواره فیلم کن، در پستی در X (توئیتر)، کانته را «فیلمساز خوب و با احتیاط و سرشار از انسانیت توصیف کرد که از برنده شدن نخل طلای خود اشباع نشد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید
  • « لوران کانته » فیلمساز برجسته فرانسوی درگذشت