Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از پايگاه اينترنتي الخليج آنلاين، سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن در چارچوب تلاشها برای عادی سازی روبط با برخی از کشورهای عربی با همتای اماراتی خود در آمریکا دیدار و گفتگو کرد .

«ران درمر» سفیر اسرائیل در واشنگتن عصر دیروز چهارشنبه در نشست سالانه بنیاد یهودی امور امنیت ملی با همتای خود «یوسف العتیبة» سفیر امارات متحده عربی در آمریکا ملاقات کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 یکی از روزنامه های صهیونیستی در این باره نوشت: به ندرت اتفاق می افتد مسئولان دولت های عربی که رابطه سیاسی رسمی با اسرائیل ندارند به صورت آشکار در کنار هم بنشینند. «ران درمر» با «یوسف العتیبة» در این نشست در کنار هم نشستند وبا یکدیگر صحبت کردند. 
در نشست سالانه بنیاد یهودی امور امنیت ملی «یاسر رضا» سفیر مصر در واشنگتن نیز حضور داشته است. تاکنون امارات عربی متحده در خصوص این دیدار و شرکت سفیرش در این نشست توضیحاتی ارائه نکرده است. روزنامه اسرائیلی هآرتص نیز در این باره نوشت: العتیبه و درمر از بانفوذترین سفرا در واشنگتن محسوب می شوند و هر دو روابط مستحکمی با مسئولان ارشد دولت ترامپ از جمله جارد کوشنر داماد رئیس جمهور آمریکا و مایک پمیئو وزیر امور خارجه آمریکا دارند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صهيونيستي آمريکا امنيت ملي رئيس جمهور پمپئو وزير امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۲۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چفیه فلسطینی بر گردن جرج واشنگتن! | تصاویر

دریافت 848 KB

به گزارش همشهری آنلاین، پیش از این و در روزهای گذشته نیز عکسی از این اقدام در آمریکا منتشر کردیم. اکنون تصاویری از مجسمه «جرج واشنگتن» در دانشگاه آمریکایی بیروت ببینید.

کد خبر 848396 منبع: مهر برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو خبر ویژه اعتراض - تجمع - تحصن ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • نقش جاده ابریشم ترکیه در معادلات خاورمیانه/ اردوغان پروژه آمریکا را دور زد؟
  • چفیه فلسطینی بر گردن جرج واشنگتن! | تصاویر
  • تشدید اختلاف میان انگلیس و امارات بر سر سودان
  • واکنش روسیه به مخالفت واشنگتن با تحقیقات دادگاه لاهه در مورد اسرائیل
  • گفتگوی وزرای خارجه آمریکا و ترکیه درباره آتش‌بس غزه
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • بلینکن: روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می‌شود
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • اختلاف ها حل نشد اما واشنگتن و پکن مسیر گفت و گو را انتخاب کردند