Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@06:55:52 GMT

آشنایی با برندهای تلویزیون سونی، ال جی و سامسونگ

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۲۲۵۱۴

آشنایی با برندهای تلویزیون سونی، ال جی و سامسونگ

​​​​​​​حتماً برای شما هم پیش آمده که تصمیم به خرید تلویزیون گرفته باشید و با مراجعه به فروشگاه‌ها با این سؤال مواجه شوید که کدام برند تلویزیون را تهیه کنید. کدام یک از نمونه‌های موجود در بازار از کیفیت بالاتری برخوردار و از لحاظ قیمت مناسب‌تر است. ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ بازار نظرات

حتماً برای شما هم پیش آمده که تصمیم به خرید تلویزیون گرفته باشید و با مراجعه به فروشگاه‌ها با این سؤال مواجه شوید که کدام برند تلویزیون را تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کدام یک از نمونه‌های موجود در بازار از کیفیت بالاتری برخوردار می‌باشد و از لحاظ قیمت مناسب‌تر می‌باشد. در حال حاضر برندهای معروفی که در زمینه تولید لوازم صوتی و تصویری و تلویزیون فعالیت دارند و به نوعی صاحب نام در زمینه تولید این محصول هستند مارک های ال جی، سامسونگ و سونی می‌باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم در زمینه تولید تلویزیون این شرکت‌های بزرگ را در اختیارتان قرار دهیم و نقاط ضعف و قوت هر کدام از برندهای نام برده شده را برای شما بیان کنیم .

جنبه‌های مقایسه برند های سامسونگ ،ال جی ، سونی:

برندهای موجود در بازار را از چند جهت می‌توان با هم مقایسه کرد.

کیفیت تصویرقیمت تلویزیونتکنولوژی های به کار رفته در محصولکارایی و آپشن ها و دیگر ویژگی‌های محصول

آشنایی با کمپانی سامسونگ:

سامسونگ کمپانی بزرگ و معروفی است که در زمینه تولید محصولات صوتی و تصویری مانند انواع تلویزیون نیز فعالیت دارد. دفتر مرکزی این کمپانی بزرگ کره‌ای در شهر سوان کره جنوبی قرار دارد. این شرکت به تولید تلویزیون‌های LCD– LED, 4 D اقدام کرده و در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است.

آشنایی با کمپانی سونی:

این کمپانی ژاپنی که از مهم‌ترین تولیداتش انواع تلویزیون می‌باشد ، همیشه به کیفیت محصولات ارائه داده اهمیت می دهد و کیفیت اولویت اصلی در این کمپانی را دارد. این شرکت انواع تلویزیون‌های آنالوگ و LCD, HD را تولید کرده و سری تلویزیون‌های براویا از جدیدترین محصولات این کمپانی می‌باشد.

آشنایی با کمپانی ال جی:

این کمپانی بزرگ کره‌ای که در شهر سئول قرار دارد بعد از کمپانی سامسونگ بزرگترین شرکت تولیدی تلویزیون محسوب می‌شود. تلویزیون‌های مختلف پلاسما و LCD از نمونه‌های تولیدات تلویزیون توسط این کمپانی می‌باشد.

تلویزیون‌های برند سونی:

در زیر به معرفی ویژگی‌ها برند تلویزیون‌های هوشمند سونی پرداخته و نقاط ضعف و قدرت آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

درگاه ورودی و خروجی در این برند تلویزیون‌ها دارای تنوع زیادی بوده و امکان نصب انواع پخش کننده‌ها و دستگاه‌ها به این تلویزیون وجود دارد.کمپانی سونی تلویزیون‌هایی با تنوع بالا و با کیفیت تصویر HD، FULL HD و 4K ارائه کرده است.قابلیت نمایش تصاویر به صورت سه بعدیپنل های نصب شده در این تلویزیون از نوع VA، IPS و OLED بوده که هر کدام از این پنل ها کیفیت تصویر بالاتری را نمایش می‌دهند.نصب گیرنده دیجیتال بر روی تلویزیون‌های این کمپانی این امکان را فراهم می‌کند که تمامی کانال‌ها با کیفیت بالایی قابل مشاهده باشند.امکان اتصال به اینترنت از طریق تلویزیون‌های این کمپانی وجود دارد.به اشتراک گذاشتن رسانه‌های صوتی و تصویری از طریق بلوتوث از دیگر ویژگی های این برند تلویزیون می باشد .

نقاط ضعف برند تلویزیون‌ سونی:

تلویزیون سونی  نسبت به دو برند معروف دیگر از قدرت صدای پایین‌تری برخوردار بوده و سطح کنتراست پایین‌تری نسبت به برندهای دیگر دارد. ولی مهم‌ترین ایرادی که می‌توان از برند سونی در رابطه با تلویزیون گرفت قیمت بالای این محصول نسبت به به برندهای دیگر تلویزیون می‌باشد.

نقاط قوت تلویزیون‌ سونی:

کیفیت بالای تصاویر و وضوح تصاویر از مهم‌ترین برتری برند تلویزیون سونی نسبت به برند های دیگر می‌باشد. تمامی قطعاتی که در ساخت این تلویزیون مورد استفاده قرار گرفته‌اند از کیفیت بالایی برخوردار هستند. سیستم عامل اندروید در این برند از تلویزیون امکان ارائه برنامه‌های متنوعی را فراهم کرده است.

تلویزیون‌ ال جی:

معروفیت تلویزیون‌های برند ال جی بیشتر به دلیل کیفیت بالای تصاویر در این تلویزیون‌ها می‌باشد. در این تلویزیون‌ها امکان اتصال بی سیم به اینترنت وجود داشته و قابلیت اشتراک گذاری از طریق بلوتوث نیز فراهم می‌باشد. در این برند تلویزیون سرعت رفرش بالایی وجود دارد و مسابقات ورزشی مانند اتومبیل رانی به دلیل سرعت بالای رفرش این تلویزیون با کیفیت بالایی قابل مشاهده می‌باشد. کمپانی ال جی تلویزیون هایی با سایز ها و اندازه های متفاوت تولید کرده که شما با توجه به فضایی که برای استفاده از تلویزیون دارید می توانید اندازه دلخواه خود را انتخاب کنید .

نقاط ضعف برند تلویزیون ال جی:

کیفیت تلویزیون‌هایی که در این کمپانی ساخته شده‌اند نسبت به دو برند دیگر کمی پایین‌تر می‌باشد. در برخی از مدل‌های این تلویزیون نور ، در فضای کم نور و یا پر نور کیفیت مطلوب را نداشته و از ایرادهایی است که می‌توان به این برند تلویزیون اختصاص داد.

نقاط قوت برند تلویزیون ال جی:

در صورت خرید تلویزیون ال جی شما در هر منطقه از اتاق که نشسته باشید به دلیل زاویه دید گسترده آن به راحتی می‌توانید از کیفیت بالای تصاویر در این برند تلویزیون لذت ببرید. بیشتر تلویزیون‌های این برند دارای کنترل جادویی می‌باشند و استفاده از قابلیت های هوشمند در این تلویزیون‌ها را فراهم می‌کند. قابلیت ضبط صدا و ذخیره در حافظه داخلی این برند تلویزیون وجود دارد. به دلیل قیمت مناسب این برند تلویزیون نسبت به برند های دیگر طرفداران بسیاری دارد.

تلویزیون‌های برند سامسونگ:

تلویزیون‌های سامسونگ نیز همانند دو برند قبلی تلویزیون کیفیت تصویر HD، FULL HD و 4K را دارا هستند. در این برند تلویزیون شما هم می‌توانید صفحه‌های تخت و هم منحنی تلویزیون را انتخاب کنید. وضوح تصویر در این تلویزیون‌ها به دلیل پنل ها و نمایشگرهای کوانتومی بسیار بالا می‌باشد. این برند تلویزیون ها قادر خواهند بود قابلیت‌های بلوتوث و وای فای را پشتیبانی کنند. سرعت رفرش تصویر در سامسونگ بالا بوده و وضوح تصویر بسیار کیفیت بالایی دارد. به وسیله پورت های به کار رفته در این برند تلویزیون شما می‌توانید اتصالات متفاوتی را به این تلویزیون انجام دهید.

نقاط ضعف تلویزیون‌ سامسونگ:

از لحاظ قیمت برند  تلویزیون سامسونگ  حد متوسط را نسبت به برند سونی و ال جی دارد و ایرادی که می‌توان از این برند تلویزیون گرفت کمبود زاویه دید تلویزیون‌های سامسونگ نسبت به سایر برند تلویزیون‌ها می‌باشد. ولی این ایراد برای تمامی مدل‌های سامسونگ نمی‌باشد. مثلاً مدل QLED این مشکل را ندارد.

نقاط قوت تلویزیون‌ سامسونگ:

طراحی زیبای تلویزیون‌ سامسونگ طرفداران بسیاری داشته و عمر قطعات به کار رفته در این برند تلویزیون بالا می‌باشد. به دلیل پردازنده مرکزی بسیار قوی در تلویزیون سامسونگ شاهد سرعت بالایی در تحلیل و کارایی این سیستم صوتی و تصویری خواهیم بود. در این تلویزیون‌ها از سیستم عامل تایزن استفاده شده که امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. فقط به این نکته نیز توجه داشته باشید که یک تلویزیون نیز می‌تواند همانند تابلویی در گوشه‌ای از منزل شما جلوه گر زیبایی باشد. پس به ظاهر تلویزیونی که خریداری می‌کنید نیز توجه داشته باشید.

سخن آخر:

در بالا به طور مختصر به معرفی تلویزیون‌های برند سونی – سامسونگ و ال جی پرداختیم. این برندها بزرگترین تولید کننده تلویزیون در دنیا می‌باشند که محصولات هر کدام قابلیت‌های خاصی را دارند و شاید در بعضی از موارد برندی اندکی ضعیف‌تر نسبت به دیگر برند ها باشد. ولی در کل همه آن‌ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و شما با توجه به شرایط مالی و کارایی که از یک تلویزیون می‌خواهید و سایز و اندازه مورد نظر می‌توانید اقدام به خرید برند تلویزیون مورد نظر خود کنید.

خرید معتبر این محصولات از کجا ؟

قیمت و کیفیت و اورجینال بودن همیشه جز مواردی بوده که هر خریداری ان را در نظر میگیرد.حالا سوال اینجاست که از چه فروشگاهی خرید لوازم خانگی و صوتی تصویری خود را انجام دهیم.امروز ما در این مطلب فروشگاهی معتبر را به شما پیشنهاد خواهیم داد تا بتوانید یک خرید خوب با قیمت های بسیار پایین را تجربه کنید که به جرات میگوییم یکی از پایین ترین قیمت های بازار را در این فروشگاه میبینید.

فروشگاه اینترنتی یکنام در حال حاضر در زمینه لوازم خانگی و صوتی تصویری و سرمایشی گرمایشی در حال فروش می باشد.تمامی برندهای بزرگ که در همین مطلب به انها اشاره کردیم در انبارهای بزرگ این فروشگاه اینترنتی وجود می باشد.البته باید در نظر داشته باشید که ما در این مطلب فقط به سه برند سامسونگ و سونی و ال جی اشاره کردیم و در مطالب اینده به برندهای بزرگ دیگری اشاره خواهیم کرد.

در نظر داشته باشید که چنانچه قصد خرید محصولات دیگر در لوازم خانگی نظیر یخچال فریزر و ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی و مایکروفر و جاروبرقی و شاخه های دیگر را داشتید فقط کافیست که وارد سایت یکنام شوید و یک خرید اینترنتی یا حتی حضوری را انجام دهید.ضمنا در نظر داشته باشید که فروشگاه یکنام در حال حاضر در تمامی برندهای بزرگ در حال فعالیت می باشد و به فرض مثال چنانچه قصد خرید ماشین لباسشویی سامسونگ را دارید فقط کافیست از منوهای بالای سایت برند سامسونگ را انتخاب کنید و تمامی ماشین لباسشویی های موجود در بازار و فروشگاه را بیابید.

خرید اقساطی

در نظر داشته باشید که این فروشگاه در راستای رفاه مردم در این سال ها, فروش اقساطی خود را برای افرادی که قصد خرید به صورت قسطی را دارند با حداقل پیش پرداخت و با اقساط بلند مدت فراهم کرده است.برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید وارد سایت مورد نظر شوید و از شرایط ان آگاه شوید و یا با شماره های داخل سایت تماس گرفته و با کارشناسان ما در مورد شرایط اقساط مشاوره بگیرد.

انتهای پیام/

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط تسنیم تأیید و یا رد نمی‌شود.

R1234/P1234/S1407/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رپورتاژ آگهی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۲۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung

گوشی سامسونگ a۵۴ در میان گوشی‌های میان‌رده سری A سامسونگ، با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است، این گوشی هوشمند در طول سال ۲۰۲۳ پرفروش بوده، چرا که قیمت مناسب در کنار ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به روز باعث شده است که این گوشی‌ محبوب شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، گوشی a۵۴ میان‌رده قدرتمند و جدید کره‌ای‌ها به صورت رسمی در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۲۳ معرفی شد و مطابق انتظار مشخصات بسیار خوبی در همه زمینه‌ها دارد. سامسونگ با عرضه گوشی A۵۴ نشان داده که همچنان می‌تواند یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده بازار را تولید کند. گوشی هوشمندی که در حال حاضر قیمت مناسبی دارد و از ویژگی‌های بسیار خوبی هم بهره می‌برد. این گوشی سامسونگ جعبه کوچکی دارد؛ جعبه‌ای که با دیدن آن متوجه می‌شوید، در بسته‌بندی این گوشی خبری از شارژر نیست. داخل بسته‌بندی این گوشی تنها خود گوشی و کابل شارژ و دفترچه‌ها را مشاهده می‌کنید.

مشخصات ظاهری گوشی a۵۴ سامسونگ

این گوشی به سبک و شکل گوشی‌های S۲۳ ساخته شده و به همین دلیل ظاهر گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. اولین چیزی که باعث این شباهت می‌شود، شکل قرار گرفتن دوربین‌های پشت است.

سه دوربین پشت این گوشی به صورت عمودی در زیر هم قرار گرفته‌اند. خود گوشی هم به شکلی براق و زیبا طراحی شده و حس خوبی در دست کاربران ایجاد می‌کند. ضخامت این گوشی به زحمت به ۲ میلی‌متر می‌رسد و به همین دلیل بسیار خوب دست به نظر می‌رسد. ابعاد گوشی به شکلی است که به راحتی با انگشت می‌توانید به اکثر قسمت‌های صفحه نمایش دسترسی داشته باشید.

سامسونگ برای قاب پشتی این گوشی از یک لایه گوریلا گلس ۵ استفاده شده که البته اثر انگشت هم روی آن جذب می‌شود. با این حال این گوشی به عنوان یک محصول پرچم‌دار، همچنان ظاهر جذاب و رده بالایی دارد.

روی لبه سمت راست گوشی A۵۴ می‌توانید دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاور را مشاهده کنید. روی لبه سمت چپ هم دکمه خاصی دیده نمی‌شود. میکروفن و محل قرار گرفتن سیم‌کارت روی لبه بالای گوشی دیده می‌شود و روی لبه پایین گوشی هم اسپیکر و پورت شارژ و میکروفن دیده می‌شود.

صفحه نمایش گوشی a۵۴ سامسونگ

این گوشی از صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی بهره می‌برد. صفحه نمایشی با پنل OLED که وضوح تصویر Full HD را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. وضوح صفحه نمایش این گوشی به ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل می‌رسد که نسبت تصویر آن ۱۹٫۵:۹ خواهد بود و تراکم پیکسلی ۴۰۳ پیکسل در هر اینچ را پیش روی کاربر قرار خواهد داد. از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش این گوشی می‌توانیم به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز آن اشاره کنیم.

باید بگوییم که صفحه نمایش A۵۴ از روشنایی بسیار خوبی بهره می‌برد. این صفحه نمایش می‌تواند تا ۱۰۰۰ نیت روشنایی تولید کند. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که میزان روشنایی صفحه نمایش A۵۳ به ۸۰۰ نیت می‌رسید.

میزان روشنایی فوق‌العاده صفحه نمایش A۵۴ باعث شده که بتوانید در زیر نور خورشید به خوبی با گوشی کار کنید. پس شک نکنید که با یکی از باکیفیت‌ترین صفحه‌های نمایش موجود در بازار سروکار داریم.

در ادامه بررسی گوشی a۵۴ سامسونگ باید بگوییم که صفحه نمایش این گوشی از ویژگی Vision Booster بهره می‌برد. این ویژگی باعث می‌شود که صفحه نمایش نسبت به محیط و میزان روشنایی آن رنگ‌ها را بهتر نشان دهد و روشنایی مناسب‌تری تولید کند. این ویژگی را به نوعی در گوشی‌های سری S هم دیده بودیم.

صفحه نمایش A۵۴ از دو استاندارد نمایش رنگ استفاده می‌کند. این استانداردها Vivid و Natural هستند. به صورت پیش فرض تنظیمات رنگی صفحه نمایش روی حالت Vivid قرار دارد و به همین دلیل رنگ‌ها قوی به نمایش در می‌آیند. استاندارد Vivid از پوشش رنگی DCI-P۳ پشتیبانی می‌کند و حتی تنظیمات بیشتری را هم دارد. این تنظیمات بیشتر شامل پنج حالت برای تغییر قدرت رنگ‌های صفحه نمایش می‌شود. استاندارد رنگی Natural هم برای پوشش رنگی sRGB مناسب است.

بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که صفحه نمایش این گوشی از استانداردهای HDR۱۰ و HDR۱۰+ بهره می‌برد که برای نمایش محتوای HDR در یوتیوب و نتفلیکس مناسب است.

از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش این گوشی هوشمند می‌توانیم به تغییر نرخ نوسازی صفحه نمایش این گوشی اشاره کنیم. دو حالت برای مشخص کردن نرخ نوسازی وجود دارد. می‌توانید نرخ نوسازی را روی حالت ۶۰ هرتز و روی حالت ۱۲۰ هرتز قرار دهید. اگر می‌خواهید بازی‌های جدید را با این گوشی با نرخ نوسازی بالا تجربه کنید، باید نرخ نوسازی را روی ۱۲۰ هرتز قرار دهید.

مشخصات فنی گوشی a۵۴ سامسونگ

امکانات گوشی SAMSUNG A۵۴ کم نیست و به همین علت است که کاربران را حسابی راضی می‌کند. این گوشی، بر پایه اندروید ۱۳ و رابط کاربری ONE UI ۶ عرضه شده اما آپدیت پذیر است. سامسونگ برای این موبایل میان رده خود از تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ استفاده کرده که دارای ۸ هسته است. ۴ هسته با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و ۴ هسته دیگر با فرکانس ۲ گیگاهرتز. پردازنده گرافیکی گوشی نیز Mali-G۶۸ است. در پشت گوشی دوربین سه‌گانه آن جای گرفته است. دوربین اصلی یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی با لنز واید است که از فوکوس خودکار با تشخیص فاز بهره می‌برد. دوربین دوم یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید است. دوربین ماکرو گوشی نیز حسگر ۵ مگاپیکسلی می‌باشد. در جلوی گوشی حسگر ۳۲ مگاپیکسلی را می‌بینیم که باعث می‌شود عکس‌های سلفی بسیار باکیفیت ثبت شوند. گوشی a۵۴ حافظه ۱۲۸ گیگابایت دارد و ۸ گیگابایت هم رم برای آن در نظر گرفته شده. البته این میزان حافظه با کمک کارت حافظه microSDXC قابل ارتقا است.

باتری گوشی a۵۴ سامسونگ

میان رده‌های اخیر سامسونگ همگی به باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شدند؛ این مدل نیز برای تأمین انرژی خود از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری کمک گرفته که طول عمر رضایت بخشی دارد و در استفاده‌های سبک حتی تا ۲ روز دوام می‌آورد. البته اگر مدام به اینترنت وصل باشید و با آن بازی کنید، در بهترین حالت یک روز دوام خواهد داشت.

فست شارژ ۲۵ واتی نیز برای باتری گوشی a۵۴ در نظر گرفته شده تا در مدت زمان کمی بتوانید آن را فول شارژ کنید. با اینکه طول عمر باتری بسیار خوب است، اما فست شارژ ۲۵ واتی در این کلاس قیمتی، فقط از کارشناسان سامسونگ برمی‌آمد. گرچه نمی‌توان آن را نقطه ضعف بزرگی دانست، اما قابل مقایسه با رقبای چینی نیست و شاید بهتر بود سامسونگ برای فست شارژ a ۵۴ هزینه بیشتری می‌کرد تا فروش بالاتری را نصیب خود کند.

یکی از منابع که گوشی‌های موبایل را مورد بررسی قرار می‌دهد، اطلاعاتی را در خصوص تست‌های عملکردی باتری این گوشی منتشر کرده که طبق آن a۵۴ می‌تواند تا ۱۲۰ ساعت در حالت استندبای شارژدهی داشته باشد و نزدیک ۱۸ ساعت می‌توانید با آن بی‌وقفه به تماشای فیلم و ویدئو بپردازید. البته در گیمینگ این عملکرد افت می‌کند و به‌طور متوسط ۵ ساعت و ۴۰ دقیقه می‌توانید با آن به صورت مداوم بازی کنید. در کل این تست‌ها نشان از طول عمر بالای باتری دارد و بعید است شما را ناامید کند.

دوربین گوشی a۵۴ سامسونگ

سامسونگ a۵۴ برای عکاسی هم گزینه بسیار خوبی است. در واقع یکی از بهترین دوربین‌ها در میان گوشی‌های میان‌رده را روی این گوشی مشاهده می‌کنیم. در زمان خرید a۵۴ باید به این موضوع توجه داشته باشید که این گوشی از دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسل استفاده می‌کند. دوربینی که هم OIS دارد و هم از فوکوس خودکار تشخیص فاز استفاده می‌کند. در کنار دوربین اصلی دوربین اولتراواید با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود. یک دوربین ماکرو با حسگر ۵ مگاپیکسلی هم روی این گوشی دیده می‌شود. دوربین سلفی این گوشی هوشمند هم ۳۲ مگاپیکسلی است. با دوربین اصلی این گوشی می‌توانید ویدئوهای ۴K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کنید.

بررسی ارزش خرید گوشی a۵۴ سامسونگ

خیلی از مدل‌های سامسونگ، به‌خصوص سری A آن همیشه ارزش خرید بالایی داشتند، اما چندسالی است که چینی‌های بازار امکانات بهتری را با قیمت کم‌تری به کاربران ارائه می‌دهند که همین امر باعث شده کارشناسان سامسونگ، هم قیمت محصولاتشان را عادلانه‌تر کنند و هم کیفیت متریال خود را بالا ببرند و پشتیبانی نرم افزاری چند ساله برای گوشی‌های سری A در نظر بگیرند. مشخصات a54 تقریباً در همه زمینه‌ها عالی است و شاید تنها قسمتی که می‌توانست بهتر کار کند، فست شارژ آن باشد.

اگر اهل بازی کردن یا تماشای فیلم با گوشی هستید و دنبال یک مدل با سخت‌افزار قوی و نمایشگری فوق‌العاده می‌گردید، گوشی a۵۴ می‌تواند در اول لیست شما قرار بگیرد. همچنین دوربین‌های سه‌گانه خوب این مدل را نباید نادیده گرفت و برای علاقه‌مندان به عکاسی نیز مناسب است. نظر شما درباره خرید a۵۴ چیست؟ آیا قیمت گوشی a۵۴ با توجه به امکانات که ارائه می‌دهد منصفانه است و شما را برای خرید ترغیب می‌کند؟ در آخر بد نیست نیم‌نگاهی به مزایا و معایب این گوشی داشته باشیم.

قیمت گوشی a۵۴ سامسونگ

گوشی سامسونگ A۵۴ ۵G

۱۲۸-۸؛ قیمت از ۱۴,۷۰۰,۰۰۰ تومان

۱۲۸-۶؛ موجود نیست

۲۵۶-۸؛ قیمت از ۱۶,۷۵۰,۰۰۰ تومان

۲۵۶-۶؛ موجود نیست

کد خبر 748458

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | تایریس مکسی، نیویورک را لرزاند
  • گشتی در اقتصاد جهان | افزایش سود سامسونگ با هوش مصنوعی
  • سرو شراب با بطری در سریال پرحاشیه تلویزیون!
  • مهم ترین نکات برای خرید قهوه عربیکا و خرید قهوه روبوستا چیست؟
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung