Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، این اتفاق صبح امروز افتاده است تا این بازی که در حال حاضر در اردوی تیم ملی عراق است و برای بازی با آرژانتین آماده می شود به سوگ بنشیند. 

مادر بشار رسن مدتی قبل در تهران بستری بود که با افت عملکرد بشار رسن با توجه به همراهی او در بیمارستان نیز همراه بود.

صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس با اعلام این خبر از جدایی این بازیکن از اردوی تیم ملی کشورش پیش از بازی با آرژانتین در عربستان خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آرژانتین اردوی تیم ملی بازی پرسپولیس عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۲۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، تاجیکستان یکی از شگفتی‌سازان جام‌ملت‌های آسیا بود و البته که همه می‌دانند وحدت هنانوف آنجا یک بازیکن کلیدی به شمار می‌آمد. حقیقت آن است که هنانوف کیفیت بدی ندارد و نسبت به آن، خیلی کم در پرسپولیس بازی می‌کند. حالا گاهی کادرفنی به این بازیکن اعتقاد نداشته و گاهی هم مثل حالا جایی در ترکیب برای این بازیکن باقی نمانده است.

به هر جهت بعد از اتفاقاتی که در مسابقه با نفت آبادان رخ داد و شادی عجیب دانیال اسماعیلی‌فر، کمیته انضباطی او را یک جلسه در لیگ محروم کرده و به این ترتیب مدافع راست پرسپولیس بازی حساس با سپاهان را از دست خواهد داد. انتظار می‌رود در این مسابقه هنانوف جای او بازی کند و این، می‌تواند یک فرصت تاریخی برای وحدت باشد تا ارزش‌هایش را نشان بدهد. آیا او موفق خواهد شد؟

کد خبر 846586 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • ضربه مرگبار به اوسمار در آستانه بازی با سپاهان
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • دانیال اسماعیلی‌فر در آستانه بازی سپاهان محروم شد!
  • چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس