Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان رتبه اول کشور در زمینه انتصاب بانوان در پست‌های مدیریتی را کسب کرده است. ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵ استانها سیستان و بلوچستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، دانیال محبی عصر امروز در جمع خبرنگاران از کسب رتبه اول کشور توسط استان سیستان و بلوچستان در انتصاب بانوان در پست‌های مدیریتی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس اعلام معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، استان سیستان و بلوچستان با تعداد 20 مدیر پایه و میانی بالاترین آمار انتصاب بانوان در پست‌های مدیریتی را در میان 31 استان کشور به خود اختصاص داده است.

استاندار افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی اداری مورخ 30 مردادماه 96 دستگاه های اجرایی کشور موظف اند در طول برنامه ششم توسعه 30 درصد از پست‌های مدیریتی دستگاه مربوطه را به بانوان اختصاص دهند.

وی خاطرنشان کرد: در یک سال اخیر آمار انتصاب مدیران زن در استانداری ها، فرمانداری ها و بخشداری های کشور با رشد 60 درصدی از 289 نفر به 463 نفر افزایش یافته است.

انتهای پیام/ ت

R7843/P1336/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۲۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، هاشم امینی از وصل شدن آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: از مجموع ۳۰۰ روستای درگیر پیامدهای سیل، تنها ۲۸ روستای منطقه بندینی باقی مانده‌اند که طی روزهای آینده مشکل آب شرب این روستاها نیز برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: بزرگ‌ترین مانع در ترمیم زیرساخت‌های آب‌رسانی به این روستاها، حجم بالای سیلابی است که همچنان در بستر رودخانه بندینی جاری است و امکان استفاده از تجهیزات مکانیکی و خودروها را نمی‌دهد و در نتیجه عملیات استقرار و اتصال لوله‌های انتقال آب از طریق عوامل انسانی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور افزود: طی ۲۴ ساعت پس از بارش‌ها سامانه آب‌شیرین‌کن چابهار و کنارک با حجم تولید ۴۳ هزار مترمکعب وارد مدار و از قطع آب مناطق وسیعی از شهرهای جنوب استان جلوگیری شد.

امینی ادامه داد: از ابتدای قطع آب شرب و بهداشت ۲۸ روستای باقی‌مانده، با استقرار ۱۵ دستگاه تانکر، نیاز آبی این روستاها تأمین شده است.

گفتنی است، روز ۲۷ فروردین سازمان هواشناسی و ستاد مدیریت بحران برای استان‌های جنوبی و جنوب شرقی کشور از جمله سیستان و بلوچستان هشدار قرمز بارندگی و احتمال وقوع سیلاب صادر کرد.

کد خبر 6088776 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند
  • بانوان نماد خودباوری و مسؤولیت پذیری در جامعه
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • فارس رتبه نخست کشور در تولید هسته‌های اولیه بذری کشور
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور