Web Analytics Made Easy - Statcounter

صحبت های محمدیان پس از کسب مدال طلا.

طرفداری- سجاد محمدیان درباره کسب مدال طلای پرتاب وزنه بازی های پاراآسیایی جاکارتا گفت:

رقابت خوبی را داشتم و فقط کمی شرایط شرجی آب و هوایی جاکارتا اذیتم کرد، اما خدا را شکر توانستیم بر شرایط جوی غلبه کرده و بهترین رکورد دوران ورزشی ام را اینجا به ثبت برسانم.

وی که در پرتاب وزنه کلاس F42 با پرتاب ۱۵ متر و ۲۷ سانتیمتر رکورد آسیا را ارتقاء داد، اظهار داشت:

رکورد بازی های پاراآسیایی متعلق به من بود که در اینچئون کره جنوبی ۱۳ متر و ۸۶ سانتیمتر به ثبت رسانده بودم و با زحمات مربی عزیزم اینجا توانستم حدود یک متر و ۵۰ سانتیمتر ارتقاء دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوش کشورمان این رقابت ها را استارتی برای رقابت های جهانی امارات و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو دانست و گفت: 

در کلاسی که من فعالیت می کنم فقط ماده پرتاب وزنه برگزار شد و در پرتاب دیسک هم که تمرین کرده بودم مسابقات برگزار نشد. سهمیه بازی ها پارالمپیک توکیو در رقابت های جهانی امارات توزیع می شود و من قصد دارم در این مسابقات سهمیه پارالمپیک را کسب کنم.

به نقل از فارس، وی با بیان این مطلب که سختی های زیادی کشیده است، اظهار داشت: 

سختی های زیادی کشیده ام، اما با برنامه ریزی های خوب فدراسیون و برگزاری اردوهای غیر متمرکز و حمایت های مالی توانستم مزد زحمات فدرسیون و  مربی ام را بدهم. من و مربی ام خیلی زحمت کشیدیم و این مدال را به شهدای حادثه تروریستی اهواز و شهید هادی الماسیان که همشهریم بود، تقدیم می کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمیده اسماعیل نژاد برنزی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، در جریان برگزاری رقابت ماده ۱۰۰متر مسابقات بین المللی دو و میدانی دبی حمیده اسماعیل نژاد در جایگاه سوم ایستاد.

به گزارش روابط عمومی،در جریان برگزاری رقابت ماده ۱۰۰متر مسابقات بین المللی دو و میدانی دبی حمیده اسماعیل نژاد در جایگاه سوم ایستاد.

بر همین اساس این بانوی دوهای سرعت کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۱۱.۷۴ثانیه در جایگاه سوم رقابت ۱۰۰قرار گیرد و مدال برنز را کسب نماید.

کد خبر 6096017

دیگر خبرها

  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!
  • نگاهی بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • مروری بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • دو رکورد جدید و نخستین دستاورد تاریخی لیونل مسی
  • رده نهم، بهترین رتبه تیم‌های میکس تفنگ بادی
  • همراه با خبرهای ورزشی پانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • مروری بر خبر‌های ورزشی پانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • رقابت ۸۰ دونده مستعد استان همدان در لیگ دو و میدانی شهید شمسی پور
  • حمیده اسماعیل نژاد برنزی شد