Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@13:21:56 GMT

سرمربی تیم کاوه رضایی آزاد شد + عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۲۲۷۱۰

سرمربی تیم کاوه رضایی آزاد شد + عکس

پلیس بلژیک، سرمربی یاران کاوه رضایی ملی‌پوش ایرانی در کلوب بروژ را آزاد کرد. ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت HLN بلژیک، والتر استنبروژ، وکیل ایوان لکو، سرمربی کروات کلوب بروژ با اعلام خبر آزادی او پس از بازداشت بیش از 24 ساعته گفت: موکل بنده عصر امروز (پنجشنبه) پس از گذراندن یک شب در بازداشتگاه نزد قاضی تحقیق پرونده تبانی و پولشویی فوتبال بلژیک رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پایان جلسه تحقیق هیچ شروطی برای آزادی ایوان لکو مطرح نشد که این مساله بدین‌ معنی است او مظنون نیست.

این رسانه بلژیکی همچنین اعلام کرد مجتبی بیات، برادر رئیس ایرانی باشگاه شارلوا و مطرح‌ترین مدیر برنامه فوتبال در این کشور که روز گذشته در خانه‌اش بازداشت شده بود تحت بازجویی قرار گرفت.

تبانی و پولشویی در فوتبال بلژیک روز گذشته منجر به بازداشت ده‌ها مربی، داور و مدیر برنامه در این کشور و سایر کشورهای اروپایی از جمله صربستان، فرانسه، آلمان و هلند شده بود.

سرمربی کاوه رضایی همچنان در بازداشت

 

انتهای پیام/

R7858/P1351/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۲۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین، پاکو خمز پس از شکست سنگین چهار بر یک تراکتور مقابل ذوب آهن تصمیم به استعفا از سرمربیگری این تیم گرفت تا تبریز را ترک کرده و تیمش را در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی رها کند.

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور با پذیرش این استعفا تغییرات اصلی برای انتخاب جانشین خمز را به پایان فصل موکول کرد تا مربی موقت برای تیمش در نظر بگیرد و سرمربی جدید را در پایان فصل مشخص کند.

از این رو محمد نصرتی دستیار ایرانی خمز که او هم از پست خود استعفا داده بود حاضر به بازگشت شد تا به عنوان جانشین خمز تا پایان فصل هدایت تراکتور را عهده دار شود.

نصرتی امروز هم تراکتور را تمرین داد و قرار است فردا چهارشنبه جلسه‌ای را با مدیران باشگاه برگزار کرده و کارش را با این تیم ادامه دهد.

تیم فوتبال تراکتور تبریز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ میهمان نساجی مازندران در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور است.

کد خبر 844944 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • بازداشت سخنگوی حزب التحریر در افغانستان
  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • بازداشت ۱۰ مظنون داعشی دیگر در ترکیه
  • جزئیات انتقال حمید نوری به سوئیت امنیتی سوئد/ ارتباط شهروند ایرانی با خانواده‌اش بار دیگر قطع شد
  • نگاهی به فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبی
  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد
  • استقبال سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه از دیدار با ایران