Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@06:26:51 GMT

جسد پسر 18 ساله قزوینی پیدا شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۲۲۷۸۳

حوادث رکنا: معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر قزوین گفت: جوان 18 ساله‌ای که در استخر آب واقع در روستای آجربند غرق شده بود توسط هلال‌احمر یافت و به نیروی انتظامی تحویل داده شد.

«حکمت‌الله هاشمی»، معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مفقودی جوان 18 ساله در استخر آب واقع در روستای آجربند مهدی‌آباد واقع در بخش دشتابی شرقی از طریق نیروی انتظامی و فوریت‌های پزشکی تاکستان، بلافاصله تیم واکنش سریع جمعیت هلال‌احمر استان به منطقه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: غریق جوانی 18 ساله‌ای بود که از دیشب از منزل خارج شده و دیگر به منزل مراجعت نکرده بود.

هاشمی یادآور شد: اعضای تیم غواصی واکنش سریع استان شامل یک نفر پرسنل نجات‌گر و 2 نفر نجات‌گر داوطلب بودند که به همراه تیم امداد و نجات پایگاه نرجه به منطقه اعزام‌ شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر یادآور شد: این عملیات در ساعت 13:05 دقیقه با تحویل پیکر بی‌جان غریق به عوامل نیروی انتظامی به پایان رسید.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به زن باردار همسایه در حیاط خانه اش+عکس لحظه کتک خوردن شدید 2 پلیس ناجا در خیابان + فیلم شهادت مامور پلیس جیرفت در تهران + عکس 134 سال زندان به خطر تجاوز به سگ، گربه و یک دختر 13ساله + عکس تجاوز به دختر 17 ساله در جاجرود/ سعید و دایی اش دستگیر شدند + عکس اعتراف یک زن به کشتن خانم معلم زنجانی / او زندگی ام را بهم ریخته بود ! اقدام شنیع یک زن و شوهر با اندام های 20 زن و دختر جوان + تصاویر و جزئیات زنم وقیحانه از معشوقه اش گفت و من او را کشتم / امیر در یک قدمی اعدام دخترعمویم من را از خودش راند / گدایی مادرم یک راز داشت! آیا قبل از مرگ به "دنیا ویسی" تجاوز شده بود؟! / پزشکی قانونی سنندج بررسی می کند دسیسه دختر شیطون برای یک پسر / پلیس رازم را فهمید اعدام آرش جوان به خاطر قتل مرد همسایه در کرج تجاوز پزشک سرشناس به خانم خبرنگار + عکس زن جوان به خاطر سفر ایتالیا از 2 دختر تهرانی برای شوهرش خواستگاری کرد ! + عکس این خانم بازیگر مشهد را به هم ریخت! /او اعتراض دارد!+تصویر

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پزشکی منزل اخبار حوادث معاون نیروی انتظامی استخر آب روستای عکس ایران فیلم مرد پرونده جوان خانواده شیطان تصاویر دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۲۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، به گفته محبوبی مدیرعامل هلال احمر استان، ساعت ۱۵:۳۰ عصر روز گذشته، در مسیر رودخانه نازلوچای ارومیه ۲ نفر غرق شدند که ۲ تیم جستجو و نجات هلال احمر شهرستان ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته وی، با حضور امدادگران در محل مشخص شد که دو تن وارد آب شده و جان خود را از دست داده اند امدادگران پس از جستجو ۳ ساعته به پیکر یکی از غرق شده ها دسترسی پیدا کردند و پس از خارج کردن فرد غرق شده آن را تحویل مراجع ذی صلاح دادند.

بنا به اعلام مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی، حجم زیاد آب و پوشش گیاهی منطقه عملیات جستجو را دشوار کرده است و امدادگران در تلاش هستند با یافتن پیکر فرد غرق شده او را هرچه سریعتر به خانواده اش تحویل دهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900053

دیگر خبرها

  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد