Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابه گزارش خبرگزاری تقریب از جاکارتا، حمید اسلامی پس از دستیابی به مدال طلای دوی 1500 متر کلاس T11 مسابقات دوومیدانی بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا اظهار داشت: این مدال را با دعای خیر مردم و کمک مربی‌ام آقای سجاد مرادی کسب کردم و آن را تقدیم می‌کنم به رهبر عزیزم، آقای خامنه‌ای. 

وی در ادامه افزود: پیش‌بینی می‌کردم در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا به مدال طلا دست پیدا کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکتیک ما این این بود که در 300 آخر فرار نهایی را داشته باشیم. خوشبختانه همانطور که فکر می‌کردیم شد و با اُفت دیگر دوندگان در 300 متر آخر بهتر دویدم و طلا گرفتم.

این دونده طلایی کشورمان همچنین تصریح کرد: در بین حریفانم نفرات عنواندار پارالمپیک هم بودند، اما من در نهایت به مدال طلا رسیدم. من برای این مدال یک سال زحمت کشیدم و شش ماه است که پدر و مادرم را ندیده‌ام.
وی در خاتمه گفت: برنامه بعدی من موفقیت در مسابقات انتخابی المپیک در امارات است و امیدوارم در آن مسابقات سهمیه بازی‌های 2020 را کسب کنم.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۲۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاکپو: این ضربه سر تقدیم به پسرم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز موفق شد تاتنهام را 4-2 ‏شکست دهد. شاگردان کلوپ با ارائه یک بازی برتر می‌توانستند گلهای ‏بیشتری را هم به ثمر برسانند.‏

کودی خاکپو از ستاره‌های لیورپول بود که هم یک پاس گل به محمد ‏صلاح داد و هم گل سوم تیمش را با ضربه سر به ثمر رساند. ‏

خاکپو بعد از بازی در مصاحبه با اسکای گفت:" ما چند هفته ‏ناامیدکننده را گذراندیم که در این مدت نتایج آن چیزی که ‏می‌خواستیم نبود. امروز ولی عالی بودیم و می‌توانستیم بیشتر هم ‏گل بزنیم. روز خیلی خوبی بود".‏

ستاره هلندی در ادامه صحبتهایش گفت:" در هفته‌های قبل هم ‏همه دلشان می‌خواست که بهترین عملکرد را داشته باشند ولی هر ‏چه کردیم نشد. امروز هم‌قسم شدیم که خوب بازی کنیم و لذت ‏ببریم و نتیجه عالی‌ای به دست آمد".‏

خاکپو درباره گلی که با ضربه سر وارد دروازه تاتنهام کرد گفت:" ضربه ‏سر خیلی خوبی بود. این گل را به پسرم تقدیم می‌کنم". ‏

دیگر خبرها

  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • خاکپو: این ضربه سر تقدیم به پسرم
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟
  • ماجرای هدیه و نامه شهید زاهدی به رهبر انقلاب چه بود؟