Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قزوين - ايرنا - معاون امور اجرايي شرکت نمايشگاه هاي بين المللي استان همدان گفت: فلسفه نمايشگاه ها بايد برگزاري تخصصي آنها باشد که اين مهم خوشبختانه در برخي از استان هاي کشور از جمله قزوين در حال انجام است.

مينا اشرف عصر پنجشنبه در حاشيه بازديد مديران شرکت نمايشگاه هاي بين المللي استان همدان از نمايشگاه تخصصي ورزش، سلامت و تناسب اندام به همراه صنايع دستي قزوين، به خبرنگار ايرنا گفت: متاسفانه طي سال هاي گذشته با گسترش نمايشگاه هاي خصوصي، تنها هدف دست اندرکاران آن بحث فروش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وي، شرکت نمايشگاه هاي بين المللي استان هاي کشور براي رسيدن به اهداف خود نبايد از فلسفه تخصصي برگزار شدن نمايشگاه ها دور شوند.
اشرف در ادامه با اشاره به وضعيت اقتصادي کشور و وضع معيشت مردم، تاکيد کرد: براي برگزاري نمايشگاه ها همچنين اولويت حضور بايد شرکت ها و کالاهاي داخلي باشند تا علاوه بر حمايت از توليدکنندگان داخلي، فروش محصولات بتواند به چرخه توليد صاحبان کالاها کمک کند.
اين مسئول با اشاره به اينکه برگزاري نمايشگاه ها در استان همدان به صورت سراسري برگزار مي شود، گفت: خوشبختانه قزوين در حوزه صنعت آب، کشاورزي، ساختمان و به خصوص سوغات از جمله شيريني و باقلوا همواره از ميهمانان شاخص ما به شمار آمده است.
اشرف در پايان تصريح کرد: با توجه به اينکه استقبال شهروندان از نمايشگاه هاي سطح کشور با گسترش مراکز خريد جديد طي سال هاي گذشته کاهش يافته، بايد نسبت به افزايش جذابيت هاي نمايشگاهي اقدام کرد.
نخستين نمايشگاه تخصصي ورزش، سلامت و تناسب اندان به همراه صنايع دستي و گردشگري قزوين تا 20 مهرماه جاري در محل دائمي شرکت نمايشگاه هاي بين المللي ادامه دارد.
8054
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۳۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت درمانگاه تخصصی ارتش در قزوین+ فیلم

همزمان با روز ارتش، ساخت درمانگاه تخصصی شهید درویشوند در قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین، آغاز شد.

درمانگاهی که در سه طبقه با سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد تومانی، قرار است به مردم قزوین خدمات بدهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی منابع انسانی شرکت آبفای استان یزد
  • خبرنگاران بازوی رسانه‌ای سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌شوند
  • برگزاری نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران»
  • خدمات آموزشی راه آهن به شرکت ها و موسسات فعال در حوزه آموزش واگذار می شود
  • ساخت درمانگاه تخصصی ارتش در قزوین+ فیلم
  • حضور شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جنوب شرق آسیا
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصت مناسبی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند است
  • ۳۴۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • دیدار احمدوند و سفیر هند در آستانه نمایشگاه کتاب تهران
  • نمایشگاه کتاب فرصتی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند