Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@19:15:02 GMT

حمید فرخ نژاد درباره حواشی که ایجاد کرده توضیح داد +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۲۳۵۲۲

‍‍‍‍‍‍

رکنا: در پی انتشار ویدئویی از حمید فرخ نژاد که انتقادات زیادی را متوجه او کرد؛ شب گذشته وی لایوی اینستاگرامی در صفحه شخصی خود با مخاطبانش به اشتراک گذاشت و در این خصوص توضیحاتی ارائه داد.

حجم ویدیو: 19.45M | مدت زمان ویدیو: 00:05:35

حمید فرخ نژاد بازیگر Actor سینما Cinema و تلویزیون چند روزی است که با ویدئوهایی جنجالی از یک برنامه مصاحبه‌محور اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی مجازی خبرساز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار بخشی از این برنامه اینترنتی، انتقادات زیادی از فرخ‌نژاد را در پی داشت.

این بازیگر سینما و تلویزیون شب گذشته در لایو اینستاگرام Instagram خود نسبت به واکنش کاربران به این ویدئوهای جنجالی منتشر شده در فضای مجازی، واکنش نشان داد و در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد. او در لایو اینستاگرام خود از غرض‌ورزی برخی از گروه‌ها در انتشار تقطیع شده این برنامه گله کرد و مخاطبان خود را به اصل این مصاحبه ضبط شده ارجاع داد.

در ادامه می‌توانید بخشی از صحبت‌های فرخ نژاد در لایو شب گذشته درباره حواشی اخیر را ببینید.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به زن باردار همسایه در حیاط خانه اش+عکس لحظه کتک خوردن شدید 2 پلیس ناجا در خیابان + فیلم شهادت مامور پلیس جیرفت در تهران + عکس 134 سال زندان به خطر تجاوز به سگ، گربه و یک دختر 13ساله + عکس تجاوز به دختر 17 ساله در جاجرود/ سعید و دایی اش دستگیر شدند + عکس اقدام شنیع یک زن و شوهر با اندام های 20 زن و دختر جوان + تصاویر و جزئیات موش های نروژی شریک غذای تهرانی ها در میدان امام حسین (ع) / جگر دوست دارند! + تصویر زنم وقیحانه از معشوقه اش گفت و من او را کشتم / امیر در یک قدمی اعدام اعدام آرش جوان به خاطر قتل مرد همسایه در کرج آیا قبل از مرگ به "دنیا ویسی" تجاوز شده بود؟! / پزشکی قانونی سنندج بررسی می کند زمان واریز یارانه مهر 97 مشخص شد عجیب ترین اتفاق در مدرسه دخترانه سما در تاکستان/ مدیر برکنار شد + عکس زن جوان به خاطر سفر ایتالیا از 2 دختر تهرانی برای شوهرش خواستگاری کرد ! + عکس دختری که در اوج نا امیدی از زنده ماندن نامزدش بله گفت + فیلم تجاوز پزشک سرشناس به خانم خبرنگار + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه بازیگر Actor سینما Cinema تلویزیون اینستاگرام Instagram انتشار فیلم اینستاگرام حمید فرخ نژاد حواشی عکس ایران فیلم مرد پرونده جوان خانواده شیطان تصاویر تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۳۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح وزیر کشور درباره کشتی توقیف شده پرتغالی

آفتاب‌‌نیوز :

احمد وحیدی وزیر کشور درباره وضعیت کشتی پرتغالی توقیف شده گفت: مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است و تخلفی که در این زمینه صورت گرفته از این مسیر باید حل و فصل شود.

وی ادامه داد: شبکه های بیگانه در این باره شایعات زیادی درست می‌کنند.

گفتنی است یک فروند کشتی کانتینربر با نام «MCS Aries» توسط نیروهای ویژه دریایی سپاه SNSF با اجرای عملیات هلی‌برن و تخلیه نیرو روی عرشه کشتی در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • توضیح وزیر کشور درباره کشتی توقیف شده پرتغالی
  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • (ویدئو) حمید معصومی‌نژاد خبرگزاری تک نفره؛ رُم نیستم، تهران!
  • پست اینستاگرامی و خاص کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • کاپیتان استقلال برای یک پیشکسوت سنگ‌تمام گذاشت
  • ببینید | گزارش لحظه‌به‌لحظه حمید معصومی‌نژاد از بازگشت به ایران؛ جمله بامزه پای هواپیما روی باند فرودگاه!
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران