Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-16@21:30:31 GMT

توقف موقتی برنامه «نود»

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۲۳۸۲۱

توقف موقتی برنامه «نود»

با آغاز بازی‌های مقدماتی لیگ ملت‌های اروپا علاقمندان به فوتبال می‌توانند مهمترین بازی‌های این مسابقات را از شبکه سوم سیما دنبال کنند. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شبکه سه، شبکه سه در روز شنبه ۲۱ مهر ساعت ۲۲:۱۵ بازی دو تیم فوتبال هلند-آلمان، روز یکشنبه ۲۲ مهر ساعت ۲۲:۱۵ بازی دو تیم لهستان-ایتالیا، روز دوشنبه ۲۳ مهر ساعت ۲۲:۱۵ بازی دو تیم فوتبال اسپانیا-انگلیس و روز سه شنبه ۲۴مهر ساعت ۲۲:۱۵ بازی دو تیم فرانسه-آلمان را به صورت زنده پخش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان با تیم ملی فوتبال بولیوی نیز در روز سه شنبه ۲۴ مهر از ساعت ۱۹:۳۰ به صورت زنده به روی آنتن شبکه سوم سیما خواهد رفت.

دیدار ۲ تیم پرسپولیس و نود ارومیه نیز از سری مسابقات جام حذفی کشور در روز پنجشنبه ۲۶ مهر ساعت ۱۸ و دیدار استقلال و سایپا از سری مسابقات لیگ برتر در روز جمعه ۲۷ مهر ساعت ۱۵:۳۰ به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

باتوجه به تداخل برخی برنامه‌های شبکه با مسابقات فوتبال، در هفته پیش رو برنامه‌های کیوسک، شوک، نود، متن و حاشیه و مسابقه هفت در سه پخش نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جام ملت های اروپا زمان پخش نود مسابقه فوتبال نود فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۳۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده بازی‌های جام ملت‌های اروپا در باغ کتاب

بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا به صورت زنده در باغ کتاب پخش می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو با اعلام روابط عمومی باغ کتاب تهران، بازی تیم‌های بارسلونا – پاری سن ژرمن روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ساعت ۲۲:۳۰ و بازی تیم‌های منچسترسیتی – رئال مادرید روز چهارشنبه ۲۹ فروردین در ساعت ۲۲:۳۰ در آمفی تئاتر روباز باغ کتاب پخش می‌شود.

همچنین، بازی تیم‌های بایرن مونیخ – آرسنال روز چهارشنبه ۲۹ فرودین از ساعت ۲۲:۳۰ در سالن شماره ۸ باغ کتاب به صورت زنده نمایش داده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و اتلتیکو مادرید از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۲۸‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • اتفاق عجیب؛ نورافکن استودیوی شبکه خبر در برنامه زنده ترکید + ویدئو
  • برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر لو رفت!
  • پخش زنده بازی‌های جام ملت‌های اروپا در باغ کتاب
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و اورتون‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۲۷ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش زنده کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ قرقیزستان دوشنبه ۲۷ فروردین از تلویزیون و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۲۶‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات