Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو جوان ایرانی مدال های خود را به دو شهید تکواندوکار تقدیم کردند.

طرفداری- یلدا ولی‌نژاد تکواندوکار وزن 63- کیلوگرم کشورمان که بامداد امروز (پنجشنبه - 19 مهرماه) موفق شد با غلبه بر تمامی حریفانش اولین مدال و نخستین طلای کاروان ایران را کسب کند مدال زرین خود را به شهید تکواندوکار دفاع مقدس "سیروس دوبرا" تقدیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فدراسیون کاراته، همچنین علی اشکوریان نیز که در این رقابت‌ها موفق شد حریفان قدرتمند خود را از پیش رو برداشته و بر سکوی قهرمانی بایستد مدال خود را به شهید تکواندوکار دفاع مقدس "امیر طلایی" اهدا کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان جهان کوراش مدال خود را به زندانیان جرائم غیر عمد اسفراین اهدا کرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی اکبری در خصوص انگیزه خود گفت: زندانیان جرایم غیرعمد کسانی هستند که به دلیل مشکلات مالی در زندان به سرمی برند و نیازمند کمک‌های ما برای بازگشت به آغوش خانواده‌های خود هستند.

وی افزود: نشان طلای خود را که در رقابت‌های جهانی کره جنوبی کسب کرده بودم به منظور کمک به آزادی این زندانیان به ستاد دیه شهرستان اهدا کردم تا مردم برای کمک بیشتر به این افراد نیازمند ترغیب شوند.

کسب نشان برنز وزن منفی ۸۱ کیلو در مسابقات جهانی کوراش در سال ۲۰۱۵، نشان طلای کوراش در مسابقات آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ و کسب عنوان بهترین کوراش‌کار در سال ۲۰۱۸ برخی از افتخارات ورزشی الیاس علی اکبری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمان کوراش جهان مدال خود را برای آزادی زندانیان اسفراین اهدا کرد
  • فروش مدال قهرمان کوراش جهان برای آزادی زندانیان اسفراین
  • قهرمان جهان کوراش مدال خود را به زندانیان جرائم غیر عمد اسفراین اهدا کرد
  • ناصر علیزاده: به مردم قول یک نشان طلای المپیک را می دهم
  • کسب مدال برنز تکواندوکار مازنی در تورنمنت صربستان
  • بزرگترین غایب کاروان ایران در المپیک 2024
  • بزرگترین دشمن ستاره کشتی در تاریخ‌سازی: زمان!
  • هدفم دومین مدال المپیک است
  • بانوان ملی پوش تکواندو رقبای خود را شناختند
  • نماینده تکواندو مازندران راهی مسابقات بین المللی صربستان شد