Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی آرژانتین موفق شد در نخستین بازی جام چهارجانبه عربستان موسوم به سوپرکلاسیکو یک پیروزی راحت مقابل عراق به دست آورد.

به گزارش "ورزش سه"، مسئولان فوتبال عربستان تورنمنت چهارجانبه ای برای فیفادی های ماه اکتبر در نظر گرفتند و از تیم های آرژانتین، برزیل و عراق برای حضور در آن دعوت به عمل آوردند. این تورنمنت امشب با دیدار تیم های عراق و آرژانتین آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بازی امشب آرژانتین با ترکیب رومرو، باستوس، پتزلا، فونس موری، آکونیا، پاردس، مزا، وازکز، مارتینز، دیبالا و ده پاول وارد زمین شد.


در سمت مقابل عراقی ها هم جلال حسن، علی عدنان، علی فایز، احمد ابراهیم، مصطفی ناظم، علا مهاوی، امجد عطوان، اسامه رشید، بشار رسن، جستن میرام و احمد یاسین را در ترکیب اصلی داشتند.

 


مطابق انتظار بازی با تسلط بازیکنان آلبی سلسته آغاز شد و آرژانتینی ها از ابتدا بر حریف مسلط بودند. با وجود اینکه عراقی ها توپ ربایی های اندکی داشتند و سعی می کردند موقعیت سازی کنند، یک سانتر از سمت راست چپ برای آرژانتین گل اول را به دنبال داشت. لوتارو مارتینز با یک ضربه سر موفق شد دروازه جلال حسن را باز کند.


در ادامه نیمه اول بازی کمی متعادل دنبال شد و عراقی ها هم با پرسینگ شدیدی که انجام دادند، موفق شدند چند فرصت به دست بیاورند که البته سرانجامی نداشت.

 


در نیمه دوم تعویض های متعدد دو تیم آغاز شد. کاتانچ در تیم عراق تغییر تاکتیک ایجاد کرد و بشار رسن را از نوک حمله به وینگر راست منتقل کرد. این تغییرات اما کارساز نبود و در ادامه برتری آلبی سلسته بر بازی بیشتر شد.


پاسکاری آرژانتینی ها از بین هافبک های آرژانتین  و رسیدن به محوطه جریمه عراق، با ضربه روبرتو پریرا گل دوم این تیم را رقم زد. این گل در دقیقه 53 به ثمر رسید.

 


حملات نصفه و نیمه عراقی ها با بازیکنان تعویضی تازه نفس ادامه داشت ولی باز هم آرژانتین بود که به گل رسید. در دقیقه 83 کرنری از سوی بازیکنان این تیم ارسال شد که روی تیر دورتر پتزلا، مدافع پیش تاخته آرژانتینی ها با یک ضربه سر دروازه را باز کرد.


در حالی که عراقی ها می خواستند از سنگینی این شکست بکاهند، آخرین گل شاگردان اسکالونی هم به ثمر رسید و این بار سروی که به عنوان یار جایگزین به زمین آمده بود، با یک حرکت انفرادی تماشایی از میانه میدان خود را به محوطه جریمه عراق رساند و یک ضربه مطمئن به گوشه دروازه حریف آسیایی زد تا حساب کار 4 بر صفر شود.

 


بدین ترتیب تیم ملی آرژانتین موفق شد در اولین بازی جام سوپرکلاسیکو عراق را به سادگی شکست دهد و منتظر دیدار سنتی خود با برزیل در آخرین شب این رقابت ها بماند.


دومین بازی این تورنمنت را فردا شب تیم های عربستان و برزیل در ورزشگاه ملک سعود شهر ریاض برگزار می کنند.

 

آرژانتین عراق تیم ملی آرژانتین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرژانتین عراق تیم ملی آرژانتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۴۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری بعد از بازی با نساجی گفت: می‌خواستم یادی کنم از کسانی که 23 سال پیش در بازی پرسپولیس و شموشک خانواده خودشان را از دست دادند و روز گذشته سالگرد آن روز بود. می‌خواهم بدانند که ما همیشه به یاد آنها هستیم. همچنین می‌خواستم از کسانی که نزدیکان خودشان را در سیل برزیل از دست دادند یاد کنم. آنجا نزدیک جایی است که من زندگی می‌کنم و به بازیکنانم هم گفتم که به خاطر برد خوشحالم، اما به یاد آن دوستانم هستم.

وی افزود: امروز بازی بود که می‌توانیم از آن درس بگیریم. در نیمه اول خوب بازی کردیم و شانس‌هایی داشتیم اما به خاطر جو ورزشگاه و اتفاقاتی که افتاد نتوانستیم بیشتر از یک گل بزنیم. در نیمه دوم به خاطر اخراجی که داشتیم بیشتر دفاعی بازی کردیم اما به خاطر پتانسیل بازیکنان‌مان توانستیم یک گل بزنیم و بازی را حفظ کنیم و به پیروزی برسیم.

سرمربی پرسپولیس درباره جو ورزشگاه وطنی تاکید کرد:حضور تماشاگران را می دانستیم چون لوسادا قبلاً در نساجی بوده و در این مورد به ما اطلاع داده بود. بازی آخر فصل قبل همه ورزشگاه تقریباً هوادار پرسپولیس بودند، اما امروز وقتی دیدم اکثریت هواداران نساجی هستند برایم جالب و زیبا بود. می‌خواهم دوباره به آن‌ها تبریک بگویم به خاطر این جوی که وجود دارد.

اوسمار در واکنش به سؤالی درباره بازی هجومی تیمش گفت: از وقتی از تابستان 2022 به اینجا آمدم هدف ما همیشه حمله کردن بوده است. تفکر یحیی گل‌محمدی هم همیشه حمله رو به جلو بود. ما چیزی را ادامه می‌دهیم که یحیی شروع کرده است و آن را جلو می‌بریم و بهتر می‌کنیم.

وی در مورد بحث تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس و اینکه آیا قرارداد آنها با نظر او تمدید می‌شود، گفت: الان تمرکز ما بیشتر روی قهرمانی است و دفاع از چیزی که پارسال به آن رسیدیم. تمرکز ما روی آن است و امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند و آنها را نگه دارد. جلوتر که رفتیم درباره این موضوع تصمیم می‌گیریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات نظامی ایران با این حرکت عجیب، موفق به پایان رسید /ماجرای شهادت و مفقودالاثری ۱۸ اسیر چه بود؟
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • ممنوعیت استفاده از کلمه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی ممنوع شد