Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال آرژانتین در نبود ستاره اش به راحتی توانست عراق را در یک بازی دوستانه شکست دهد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال آرژانتین در یک دیدار دوستانه در عربستان به مصاف تیم ملی فوتبال عراق رفت و با چهار گل پیروز شد.

گل‌های این بازی را مارتینز 18 ، پریرا 53، پزلا 82 و سروی 90 به ثمر رساندند.

در این دیدار بشار رسن هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس که امروز در سوگ مادرش نشست، 70 دقیقه در ترکیب تیم ملی کشورش در میدان حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرژانتین بدون لیونل مسی در شروع بازی را در اختیار داشت و به دنبال گلزنی بود. با این حال نخستین فرصت بازی به امجد رسید و او نتوانست از این موقعیت بهره ببرد. ضربه بازیکن عراقی به بیرون رفت. در ادامه آلبی سلسته باز هم حمله کرد تا اینکه با سانتر خوب مارکوس آکونیا توپ به لائوتارو مارتینس رسید. او با ضربه سر دروازه عراق را در دقیقه ۱۷ باز کرد. پائولو دیبالا نیز در این نیمه فرصت گلزنی داشت اما دروازه بان حریف اجازه نداد تا بازی دو بر صفر شود. عراق در اواخر نیمه اول نمایش بهتری داشت اما ۴۵ دقیقه نخست با پیروزی یک بر صفر شاگردان لیونل اسکالونی پایان یافت.

آرژانتین در شروع نیمه دوم  چند تغییر در ترکیب خود انجام داد و روبرتو پریرا، ادواردو سالویو و سانتیاگو آسکاسیبار به جای فرانکو واسکس، رودریگو دی پائول و ماکسیمیلیانو متسا وارد زمین شدند. برتری آلبی سلسته در نیمه دوم نیز ادامه داشت و پریرار گل دوم تیمش را در دقیقه ۵۳ به ثمر رساند. دیبالا یک شوت زیبا به سمت دروازه عراق زد اما باز هم دروازه بان این تیم توپ را دفع کرد. در ادامه جیوانی سیمئونه و فرانکو سروی برای آرژانتین به میدان رفتند. عراق برای دقایقی چند بار حمله کرد اما به نتیجه نرسید. با این حال توپ و میانه میدان در اختیار آلبی سلسته بود. 

سالویو در دقیقه ۸۱ می توانست گل سوم آرژانتین را به ثمر برساند اما ضربه اش با برخورد به مدافع حریف به کرنر رفت. لحظاتی بعد جرمن پزلا توانست با یک ضربه سر دروازه عراق را باز کند. در دقایق آخر نیز بازی در اختیار شاگردان اسکالونی بود و سروی گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

آرژانتین در دومین دیدار دوستانه اش در عربستان به مصاف برزیل می رود. دو رقیب قدیمی در حالی برابر هم قرار می گیرند که مسی، ستاره آلبی سلسته در این بازی حضور نخواهد داشت.

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز بشار رسن تیم ملی آرژانتین تیم ملی عراق دیدار دوستانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۴۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران این هفته در یک رقابت دشوار در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف پرسپولیس می‌رود و انگیزه زیادی دارد روند نتیجه‌گیری خود در دیدارهای گذشته که سپاهان را متوقف کرد و تراکتور و ذوب‌آهن را شکست داد، بازهم ادامه داشته باشد و با درخشش لوآن پولی درون دروازه از مدعی قهرمانی لیگ برتر امتیاز بگیرد.

پرسپولیس برای باز کردن دروازه نساجی مازندران کار سختی مقابل لوآن پولی دارد؛ چراکه این گلر برزیلی پس از نمایش موثر برابر ملوان انزلی که یک گل دریافت کرد و شکست خوردند، در سه بازی پیاپی برابر سپاهان، تراکتور و ذوب‌آهن درخشان ظاهر شده و این هفته هم نمی‌خواهد اجازه گلزنی به ستاره‌های قرمزپوش پایتخت را بدهد.

مطمئنا اگر پولی زودتر از این به نساجی مازندران اضافه می‌شد و مثل چهار بازی اخیرش و به‌ویژه دیدار دیروز برابر ذوب‌آهن عمل می‌کرد، حال تیم محبوب قائم‌شهر به این روز نمی‌افتاد و حداقل در جمع گزینه‌های سقوط قرار نمی‌گرفت.

لوآن پولی پس از اینکه در دو بازی پیاپی برابر سپاهان و تراکتور دروازه خود را بسته نگه داشت، در دیدار اخیرشان هم دوباره در اصفهان یکی از ستاره‌های تیمش بود که در خروج‌ها و دفع شوت‌ها طوری کار کرد تا ذوب‌آهن نتواند حتی یک گل در زمین خود بزند و با این نمایش در کسب سه امتیاز برای تیمش تاثیرگذار بود.

دیگر خبرها

  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد
  • تداوم ناکامی جود بلینگام برابر بایرن مونیخ: بدون حتی یک پیروزی!