Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا ابن الادین حمیدی قائم مقام بسیج اساتید در برنامه گفتگوی ویژه خبری امشب که با موضوع راهکارهای اساتید ذر حل مشکلات کشور پخش شد، اظهار کرد:اساتید بسیجی در پی رویکرد جدید نسبت به کشور به دنبال شناخت ،راه حل و عبور از مشکلات کشور هستند اکنون این رویکرد افزایش پیدا کرده و هر استادی در هر نقطه ای که زندگی میکند متناسب با رشته تخصصی خود و مشکلات مرتبط با آن اندیشکده ای تاسیس کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اندیشکده ها روزنه های فکری هستند که اساتید بسیجی به کمک کارگزاران نظام می آیند و مسائل را از نظر اجرایی و علمی بررسی می کنند تا به راه حل برون رفت از مشکلات دست پیدا کنند.

حمیدی تصریح کرد: رویکرد جدید در نامه‌ای نیز تجلی یافته و و در هر برهه ای از انقلاب وزارت حمایت از نظام در قالب خاصی خود را نشان داده است به عنوان مثال بسیجی ها در همه اقشار روزگاری به صورت فیزیکی در جبهه های جنگ حاضر شدند و از کشور دفاع کردند و امروز در حوزه جنگ نرم و کمک به کارگزاران نظام بدون توجه به گرایش های سیاسی و بحث اصولگرا و اصلاح‌طلب می آیند.

قائم مقام بسیج اساتید بیان کرد: اساتید بسیجی این رویکرد عمل می کنند که هر کس دوستدار وطن است باید در صحنه باشد و برای حل مشکلات کشور و پیدا کردن راه حل بکوشد.

وی ادامه داد: این رویکرد از گذشته نیز وجود داشته اما در مناسبت ها قوی تر عمل می شده است و در حوزه جنگ نرم و پیوست نگاری فرهنگی اساتید بسیجی آموزش دیده اند.


حمیدی با اشاره به رویکرد جدید بسیج اساتید خاطر نشان کرد: در شهریور ماه یک بسته بررسی کننده مشکلات کشور در حوزه ارز و سکه تهیه کردیم به بسیاری از مشکلات این حوزه پرداختیم و امیدوارم که رسانه ملی روی این بسته کار کند.

وی افزود: ما به وزیر ارتباطات بسته ای را ارائه کردیم تا شبکه ملی توسعه پیدا کند همچنین به ریاست جمهوری و معاون اول آن در سال گذشته در خصوص مشکل واردات برنج نامه ای ارسال کردیم چرا که واردات برنج بیش از دو برابر ظرفیت مصرف کنندگان بود که این امر باعث شد بسیاری از کشاورزان برنج وارد خط فقر شدند.

این خبر در حال تکمیل است...

   

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی گفتگوی ویژه خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۴۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم، از جمعی از معلمان بسیجی و فرزند شهدا در تکاب تجلیل شد.   در این مراسم با اهدا لوح سپاس و شاخه گل از مقام شامخ معلمان تجلیل شد.   سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این آئین گفت: شما بسیجیان و فرزندان معظم شهدا بعنوان معلمان جامعه رسالت خطیری بر دوش دارید و تربیت اسلامی نسل‌های آینده جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه شماست.

دیگر خبرها

  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا
  • ایران هیچ عقب گردی در حوزه اقتصاد و تولید نداشته است
  • رهبر انقلاب: در آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • دنبال رونق تجارت خارجی در مازندران هستیم
  • نقش بی‌بدیل اساتید در مردمی‌سازی ارزش‌های سلامت محور
  • نظام سلامت مرهون اساتید و آموزگاران است
  • شهید مطهری از اساتید حوزه تربیت بود
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • رویکرد امتی و جهانی رسانه ملی