Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان گفت: حضور تیم های بزرگ فوتبال ایران در لیگ برتر فوتبال ساحلی باعث ارتقای کیفیت رقابت های این لیگ می شود.

مرتضی دهرویه شامگاه پنجشنبه پس از پایان دیدار تیم های پارس جنوبی بوشهر و شهرداری سمنان در گفت و گو با ایرنا به ضرورت کیفیت بخشی لیگ برتر تاکید کرد و یادآور شد: باشگاه های لیگ برتری فوتبال با داشتن تیم در فوتبال ساحلی باعث افزایش رونق این ورزش می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که افزایش کیفیت فوتبال ساحلی در گرو حضور تیم های بزرگ است، افزود: ورزشکاران فوتبال ساحلی با حضور تیم های بزرگ فوتبال، این ورزش را به صورت حرفه ای دنبال می کنند و به نوعی ورزش، شغل و منبع کسب درآمد برای آن ها محسوب خواهد شد.
وی تاکید کرد: یازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر، پویا و سرزنده بود.
دهرویه تصریح کرد: ایران در آسیا جزو معدود کشورهای دارنده لیگ فوتبال ساحلی است.
به گفته وی، رقابت ها در لیگ برتر پشتوانه تیم ملی فوتبال ساحلی برای حفظ و ارتقای جایگاه جهانی این رشته ورزشی است.
سرمربی شهرداری سمنان ادامه داد: جایگاه تیم ملی فوتبال ساحلی کشور نتیجه زحمت های تیم های باشگاهی و مربیان است.
وی به پرورش بازیکنان جوان و خوش آتیه در فوتبال ساحلی اشاره و بیان کرد: بازیکنان جوان و با استعدادی در لیگ برتر امسال ظهور پیدا کردند که با حمایت از آن ها، تیم ملی فوتبال ساحلی کشور در آینده موفق تر از پیش می شود.
دهرویه با اشاره به برخی از محدودیت های برگزاری فوتبال ساحلی در استان های کشور، گفت: با توجه به شرایط اقلیمی استان های کشور، امکان حضور برای بازی در برخی مناطق مهیا نیست، بنابراین تعداد تیم ها در لیگ برتر مناسب است.
دهرویه با اشاره به نبود مدیریت مناسب در ورزش استان سمنان به ویژه در فوتبال ساحلی، بیان کرد: مدیریت و پیکره درست در فوتبال این استان زمینه کسب موفقیت های بیشتر را فراهم می کند.
به گزارش ایرنا، پارس جنوبی بوشهر امسال ششمین عنوان قهرمانی خود را در یازدهمین دوره رقابت های فوتبال ساحلی کسب کرد.
این رقابت ها با حضور 12 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار شد.
تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی با مربیگری مسلم مسیگر و 7 بازیکن ملی پوش، با کسب 56 امتیاز برای سومین بار متوالی به عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور دست یافت.
دیدار تیم های پارس جنوبی بوشهر و شهرداری سمنان از چارچوب هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور شامگاه پنجشنبه با نتیجه 5 بر 4 به سود تیم بوشهری خاتمه یافت.
9891/7408

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ساحلي ليگ برتر سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است

به گزارش خبرآنلاین ، علی جبلی ملی پوش شنا ایران اظهار داشت: در تمامی استان‌ها در بیشتر هیئت‌های استانی حتی یک استخر هم ندارند. فدراسیون شنا و هیات‌ استان‌ها در حد توان خودشان از ما ورزشکاران حمایت می‌کنند اما تجهیزات و زیر ساخت کاملی در اختیار نداریم که بتوانیم سطح تمرینات را بالا ببریم.

جبلی با انتقاد به تبعیض بین فوتبال و دیگر رشته‌های ورزشی خاطرنشان کرد: نسبت به فوتبالیست‌ها خیلی جایگاه ما شناگران متفاوت است.

وی ادامه داد: تمرکز ما باید روی تمرین باشد تا بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم اما بعضی اوقات درگیری‌های مالی تمام زندگی و ورزش ما را بهم می‌ریزد.

جبلی افزود: ای کاش تمام ورزش‌ها را با یک چشم نگاه می‌کردند و تمام ورزشکاران در یک سطح بودند. در رشته شنا در بازی‌های المپیک و آسیایی مدال‌های زیادی توزیع می‌شود و اگر به آن توجه شود، نتیجه بسیار عالی خواهیم داشت.

این قهرمان، افزود: نمی‌گویم که فقط به ورزش ما توجه شود ولی خیلی ساده می‌توان نتیجه گرفت که اگر رشته‌ای با حمایت اندک می‌تواند، سه ورودی مسابقات جهانی را بدست بیاورد، قطعا اگر به ورزشکارانش توجه بیشتری کنیم، مدال‌های رنگارنگی هم از آن بدست می‌آید.

این قهرمان خواستار توجه و استعدادیابی به استان‌های ساحلی داشت و گفت: در شهرهای مختلف کشور مخصوصا در شهرهای ساحلی ایران، استعدادهای نابی در رشته شنا وجود دارد که با کمی حمایت و برنامه ریزی صحیح می‌شود آینده خیلی خوبی را در شنا ایران شاهد باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898208

دیگر خبرها

  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • ایران جز کشورهای برتر در سدسازی است/ تامین ۹۵درصد تجهیزات آب و فاضلاب
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • ایران در ردیف کشورهای برتر حوزه ساخت سد و نیروگاه‌های بر‌ق‌آبی
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است