Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@09:07:34 GMT

کلیپی از حرکات دیدنی و تکنیکی دیگو کاستا +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۲۴۸۰۱

کلیپی از حرکات دیدنی و تکنیکی دیگو کاستا +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  فوتبال 120 مورخ 19 مهر 97، آیتمی ویژه را به توانایی‌های دیگو کاستا بازیکن تیم اتلتیکومادرید اختصاص داده است. در ادامه این بخش را مشاهده می‌کنید.

 

 

 

 

بیشتر بخوانید: غیبت 10 روزه دیگو کاستا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

مروری بر توانایی های دیگو کاستا +فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم فیلم ورزشی فوتبال 120

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع یبوست با ۳ حرکت ورزشی ساده

ورزش با کاهش زمان حرکت غذا در روده بزرگ به رفع یبوست کمک می‌کند. به علاوه، ورزش هوازی تنفس و ضربان قلب را تسریع می‌کند. این به تحریک انقباضات طبیعی عضلات در روده کمک می‌کند. ماهیچه‌های روده‌ای که بهتر منقبض می‌شوند به خروج سریع مدفوع کمک می‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین، این تمرینات را برای رفع یبوست انجام دهید:

اسکات

اسکات (یا اسکوات) یک ورزش عالی برای بهبود حرکات روده است. پا‌های خود را به اندازه عرض شانه باز کنید، زانوهایتان را خم کنید و بدنتان را پایین بیاورید انگار که روی صندلی نشسته‌اید. سینه خود را رو به جلو نگه دارید و پس از چند ثانیه بایستید. این حرکت را بیست الی سی بار تکرار کنید.

لانژ

لانژ می‌تواند با افزایش جریان خون در دستگاه گوارش به تحریک حرکات روده کمک کند. این حرکت هم‌چنین به تقویت ماهیچه‌های پا و آمادگی جسمانی کمک می‌کند. پا‌ها را به اندازه عرض لگن باز کنید. با پای راست یک گام بزرگ به جلو بردارید، زانو را خم کنید تا ران شما موازی زمین شود. قبل از اینکه به حالت اول برگردید، لانژ را چند ثانیه نگه دارید. این کار را با پای چپ خود نیز تکرار کنید.

پیاده‌روی

پیاده‌روی سریع به تحریک حرکات روده کمک می‌کند. سعی کنید حداقل ۲۰ تا ۳۰ دقیقه در روز پیاده‌روی کنید. پیاده‌روی یک راه عالی برای افزایش جریان خون به سیستم گوارشی، بهبود سرعت متابولیسم و کمک به حفظ حرکات روده است.

دیگر خبرها

  • نروژ: داعش توانایی خود را در افغانستان از دست داده است
  • این موسیقی‌دان مشهور استعداد کمی در موسیقی داشته است!
  • 8 دقیقه جذاب از حرکات تکنیکی و دریبل‌های زیبای بازیکنان در رقابت‌های لالیگا / فیلم
  • گل ها، مهارت‌ها و حرکات تکنیکی اندریک، پدیده 17 ساله برزیلی و بازیکن فصل آینده رئال مادرید / فیلم
  • وقتی بازیکنان به حرکات اعجاب‌انگیز و باورنکردنی در زمین فوتبال روی می‌آورند / فیلم
  • فیلم حرکات منشوری حامد اهنگی مقابل زن بازیگر | ادا و اطوار بد مستی؟
  • ۹ کار و شغلی که درونگرا‌ها در آن بهتر هستند
  • (ویدیو) حرکات موزون حامد آهنگی جلوی خانم بازیگر!
  • استقلال خوزستان در انتظار اتفاق تاریخی
  • رفع یبوست با ۳ حرکت ورزشی ساده