Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@11:16:16 GMT

همایش طلایه داران ترافیک در گناوه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۲۴۸۲۴

همایش طلایه داران ترافیک در گناوه برگزار شد

سرهنگ حسین احمدی فرمانده انتظامی گناوه در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این همایش با هدف نهادینه کردن فرهنگ ترافیک و راهنمایی و رانندگی  در خانواده ها و آموزش این قوانین به کودکان و همیاران پلیس و مربیان و اولیاء برگزار شده است.

وی گفت: این فرهنگ سازی باید از سنین کوکی با توجه به نقش و جایگاهی که خانواده ها در جامعه دارا هستند آغاز شود تا کودکان از همان ابتدا با این قوانین و فرهنگ آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی افزود: نهادینه کردن فرهنگ راهنمایی و رانندگی و انتقال این فرهنگ از طریق دانش آموزان به خانواده ها از اهداف پلیس است.

وی گفت:هر ساله کارت های همیار پلیس در مدارس مختلف بین دانش آموزان همیار پلیس توزیع می شود و همیاران پلیس در مدارس انتخاب می شوند و از این همیاران در انتقال فرهنگ راهنمایی و رانندگی به جامعه بخصوص خانواده ها استفاده می شود.

وی گفت:در زمینه سلامت اجتماعی نیز فرزندان باید در انتخاب دوستان خود از والدین کمک بگیرند و خانواده ها نیز باید در این زمینه کودکان خود را راهنمایی و کمک کنند و از دوستان ناباب دور کنند.

همایش طلایه داران ترافیک به مناسبت هفته ناجا در دبستان شاهد دکتر حسابی گناوه با حضور مسئولان انتظامی، راهنمایی و رانندگی، شبکه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، شهرداری و شورای شهر و گروهی از همیاران پلیس برگزار شد.

در این همایش آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی برای دانش آموزان و نکاتی که بیشتر کودکان و نوجوانان باید رعایت کنند توسط کارشناسان بیان شد.

در این همایش هدایایی به دانش آموزان و همیاران پلیس اهداء شد.

کد خبر 4427113

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین احمدی گناوه هفته ناجا اربعین ۹۷ خبرگزاری مهر کرمانشاه اربعین حسینی گرگان بوشهر مشهد شهرکرد شیراز اربعین 97 خرم آباد یاسوج سنندج مجلس شورای اسلامی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۴۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۵درصدی تصادفات و سوانح رانندگی در شیروان

ایسنا/خراسان شمالی جانشین انتظامی شهرستان شیروان از کاهش ۱۵درصدی تصادفات و افزایش فعالیت های تقویت فرهنگ ترافیک در شیروان خبرداد.

سرهنگ حسن صالحی گفت: میزان تصادفات نوروز سال ۱۴۰۳نسبت به نوروز سال گذشته با عنایت به حجم زیاد مسافران و هم چنین شرایط جوی ۱۵ درصد کاهش داشته ایم.

جانشین فرماندهی انتظامی شیروان با تاکید برتوجه به اهمیت برنامه های آموزش همگانی در فرهنگ سازی ترافیک افزود: ارتقاء فرهنگ ترافیک بسترساز کاهش حوادث رانندگی است .

وی در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه فرهنگ ترافیکی بر رفتار ما در رانندگی حاکم شده، ادامه داد: در دهه اخیر نیروی انتظامی اقدامات گسترده ای در راستای ارتقاء فرهنگ ترافیک انجام داده که تاییدگر این موضوع کاهش چشمگیر حوادث و تلفات جاده ای است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، سرهنگ صالحی با تاکید بر اینکه همراهی مردم با پلیس سبب حاکمیت فرهنگ ترافیک در جامعه می شود، تصریح کرد: احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی باید به عنوان یکی مهارت زندگی اجتماعی به آن توجه شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همایش "دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین" برگزار می‌شود
  • همه چیز درباره نرخ جرائم رانندگی سال ۱۴۰۳؛ از 5 برابر شدن تا زمان اجرا
  • نرخ جرائم رانندگی سال ۱۴۰۳ پنج برابر شد / زمان اجرا ۲۵ فروردین
  • توقیف یک هزارو ۴۰۰ خودرو متخلف در البرز
  • لزوم فرهنگ‌سازی قوانین راهنمایی و رانندگی برای کاهش وقایع ناگوار ترافیکی
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود
  • فرهنگسازی و ترویج کتابخوانی میان کودکان ضروری است
  • جزییات تازه درباره مصوبه افزایش جریمه‌هایی راهنمایی و رانندگی؛ افزایش ۵ برابری برخی جرایم!
  • هزار کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گردهم می‌آیند
  • کاهش ۱۵درصدی تصادفات و سوانح رانندگی در شیروان