Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@20:29:49 GMT

گلزار مطهر شهدای گناوه عطرافشانی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۲۴۸۴۴

گلزار مطهر شهدای گناوه عطرافشانی شد

به گزارش خبرنگار مهر، آیین غبارروبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدای گناوه به مناسبت هفته ناجا با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان عصر پنج شنبه در گناوه برگزار شد.

در این مراسم معنوی شرکت کنندگان با حضور بر مزار مطهر شهدا با اهداء شاخه های گل، قرائت فاتحه و غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر  یاد و خاطره شهدای والامقام را گرامی داشتند وبا ادای احترام به مقام شامخ  شهداء با آرمان های بلند انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و لاله های گلگون کفن تجدید میثاق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام موسی حاجتمند رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان گناوه در این آیین معنوی با تبریک هفته ناجا گفت:ایثار و ازجان گذشتگی قله فداکاری انسان است و خانواده معظم شهدا و ایثارگران حافظان اصلی فرهنگ ایثار و شهادتند.

وی افزود: امروز ملت سرافراز ایران اسلامی ،امنیت و آرامش خود را مدیون ایثار و فداکاری های جانبازان، رزمندگان ولایت مدار و بخصوص دلیرمردان عرضه نظم و امنیت و صبر و استقامت و خانواده های این عزیزان است.

وی اظهار داشت: آسایش و آرامش حکمفرما در جامعه امروز ما مدیون فداکاری و ایثارگری های خانواده های گران قدری است که پاداش آنها نزد خداوند محفوظ است.

حاجتمند گفت:خانواده های معظم شهدا ،جانبازان و ایثارگران بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب و ملت هستند که حضور ارزشمند آنها باعث اشاعه ارزش های ایثار و فداکاری و پایداری در جامعه است و در همین راستا دلجویی و دیدار با این عزیزان ادای دین به ارزش های بلند انقلاب شکوهمند اسلامی است.

برگزاری زیارت پرفیض عاشورا و روایتگری حبیب بحر پیما از زرمندگان هشت سال دفاع مقدس و مسئول کمیته راویان سپاه انصارالحسین(ع) ناحیه گناوه از دیگر بخش های این مراسم معنوی بود.

کد خبر 4427245

منبع: مهر

کلیدواژه: گلزار شهدا گناوه هفته ناجا اربعین ۹۷ خبرگزاری مهر کرمانشاه اربعین حسینی گرگان بوشهر مشهد شهرکرد شیراز اربعین 97 خرم آباد یاسوج سنندج مجلس شورای اسلامی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۴۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه

دریافت 151 MB کد خبر 6095986

دیگر خبرها

  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • غبارروبی و عطرافشانی ضریح مطهر حضرت معصومه (س) + تصاویر
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • خاکسپاری پیکر شهید مرتضی غلامی در گناوه
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» در گلزار شهدای همدان آرام گرفت
  • استقبال از پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • گلزار مطهر شهدای شهر بوشهر غبارروبی شد