Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-19@09:08:26 GMT

رهام هادیان در گروه ماکان بند کیست؟

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۲۴۸۸۴

به گزارش پارس نیوز، 

رهام هادیان در 7 مردادماه 1370 در شهر تهران به دنیا آمد. او و امیر مقاره از اعضای اصلی گروه ماکان بند است و دارای صدایی زیبا و حسی عاشقانه است. او از زمان نوجوانی به ملودی سازی علاقه داشت و دوره های آهنگسازی را به صورت تجربی سپری کرد. او در ادبیات و شعر گویی استعداد بیشتری دارد از روحیه وی می تواند به شوخ بودن و شیطنت هایش در اجرا اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کودکی از رهام هادیان

 

نام:رهام هادیان

تاریخ تولد 7 مرداد 1370

محل تولد:تهران

پیشه:خواننده

شهرت:گروه ماکان بند

اولین کنسرت

اولین کنسرت ماکان بند در 10 آذر 1396 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی شهر تهران به تهیه کنندگی حسن اردستانی برگزار شد؛ که ترانه «دارم میرم از دست دیوونه» اولین قطعه ای بود که توسط رهام هادیان و امیر مقاره به اجرا در آمد و در بین دو بخش کنسرت، یاشار خسروی ضمن ابراز همدردی با تک نوازی ساکسیفون قطعه ای را تقدیم مردم زلزله زده کرمانشاه کرد. این کنسرت به سرپرستی امیر میلاد نیکزاد برگزار شد و یاشار خسروی (ساکسیفون) انوشیروان تقوی (گیتار)، احمد عباسنیا (درامز)، مجید عطرلی (گیتار باس)، مهران فرشباف (پرکاشن)، سهیل اباذری (کیبورد)، در این کنسرت به هنرنمایی پرداختند.

اعضای ماکان در کنسرتشان

رهام هادیان

این گروه نیز شلوغ ترین کنسرت سی و سومین جشنواره موسیقی فجر را در سالن همایش های ایرانیان در هفتمین شب از جشنواره موسیقی فجر روی صحنه بردند که رهام هادیان در مورد استقبال مردم می گوید:راجع به استقبال از کنسرت ها باید خدا را شکر کنم که این فرصت را به من و بقیه بچه ها داده و امیدوارم این موفقیت ها همینگونه ادامه پیدا کند. از مردم عزیز خیلی تشکر می کنم و در این مدت خیلی به ما لطف داشتند و ما را حمایت کردند و انشالله که همیشه در کنارمان باشند.

ازدواج و همسر رهام هادیان

رهام هادیان هنوز ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

ازدواج و همسر رهام هادیان ؟

بیوگرافی گروه ماکان بند

گروه ماکان بند گروه که به سبک پاپ آهنگ های خود را اجرا مینماید متشکل شده است از دو خواننده جوان و خوش صدا به نام امیر مقاره و رهام هادیان ، همچنین یاشار خسروی نوازنده ساکسیفون و آهنگساز است و این گروه را تشکیل داده و همچنین شرکت آوازینو به مدیریت حسن اردستانی از گروه ماکان بند حمایت و پشتیبانی می نماید.

گروه ماکان بند

گروه ماکان بند اولین آلبوم رسمی خود را به نام دیوونه بازی در 31 مرداد 96 روانه بازار موسیقی کشورمان کردند که این آلبوم شامل 12 قطعه خواهد بود

علت نام گذاری این گروه به ریشهٔ نام ماکان که فارسی و دیلمی است برمی گردد. ماکان نام پسر کاکی از حکام مازندران سران دیالمه در قرن چهارم بوده است که در آغاز نزد ابوالحسین ناصر در گرگان به سر می برد و از سربازان بانفوذ او بود و مدتی از جانب وی بر سرزمین تمیشه حکومت می کرده است.

زندگینامه کامل رهام هادیان خواننده ماکان بند

ترانه شناسی رهام هادیان

تمامی ترانه هایی که از رهام هادیان منتشر شده است با همخوانی امیر مقاره بوده است.

حضور امیر و رهام در برنامه خندوانه رامبد جوان

آلبوم های ماکان بند دیوونه بازی

 

تک آهنگ های گروه ماکان بند بچه که نیستم برودارمت عاشق که میشی پیشم بخند دیوونه من دو دقیقه بودی یه لحظه نگام کن دلگیری هر بار این درو بارون این خیابونا دیوونه خیالت تخت کنار من باش ببین منو خدا پشتمه عاشقشم چند نمونه کاور موسیقی گروه ماکان بند

حضور ماکان بند در دورهمی

رهام هادیان و امیر مقاره خوانندگان گروه ماکان در پنج شنبه 26 بهمن 1396 در برنامه دورهمی حضور پیدا کردند و ترانه معروف «هر بار این درو» را اجرا کردند و به گفتگو با مهران مدیری پرداختند.

رهام هادیان و امیر مقاره در دورهمی نخستین گفتگوی رسمی با ماکان بند در جشنواره موسیقی فجر

یاشار خسروی، بعنوان سرپرست گروه درباره جشنواره موسیقی فجر و تاثیرات آن لطفا بگو.

یاشار خسروی:درمورد جشنواره فجر باید بگویم که یکی از اتفاقات بسیار خوب در حوزه موسیقی است و ما هم افتخار می کنیم که سال اولی هست که در جشنواره حضور داریم. با تمام توان مان آمدیم و این برنامه هیچ فرقی با اجراهای اصلی ما ندارد. با تمام گروه آمدیم و باعث افتخار است که برنامه اجرا کنیم. جشنواره موسیقی فجر هم در بخش های کلاسیک و بخش های جنبی واقعا دربین نوازنده ها و تنظیم کننده ها و آهنگسازها واقعا تاثیرگذار است. مخصوصا من امسال دقت کرده ام موزیسین های خیلی خوبی دعوت شده اند.

سوال بعدی از رهام هادیان. از گروه ماکان در کنسرت هایش استقبال جالبی شده است. درمورد این استقبال بگویید.

رهام:راجع به استقبال از کنسرت ها باید خدا را شکر کنم که این فرصت را به من و بقیه بچه ها داده و امیدوارم این موفقیت ها همینگونه ادامه پیدا کند. از مردم عزیز خیلی تشکر می کنم و در این مدت خیلی به ما لطف داشتند و ما را حمایت کردند و انشالله که همیشه در کنارمان باشند.

اجرای رهام هادیان ماکان بند در جشنواره فجر

امیر مقاره درمورد آثار بعدی و جدید گروه ماکان به ما بگو و اینکه در آینده باید منتظر چه اتفاقی از گروه باشیم؟

امیر مقاره:ما روی آثار جدید کار می کنیم ولی کمی تایم ها را بیشتر کرده ایم که هم بتوانیم ذهن مردم را بخوانیم که چه کاری را دوست دارند که الان پخش کنیم و کمی هم روی شعرها و تنظیم ها و کارهایمان فکر می کنیم. کار داریم و به امید خدا به زودی اعلام می کنیم که انشالله کار بعدی به زودی پخش می شود.

 

اجرای رهام هادیان در تهران

سوال آخرم از امیر میلاد نیکزاد، مغز متفکر «ماکان بند». درمورد اتفاقاتی که این روزها در بازار موسیقی کشور شاهد هستیم و حضور چهره ها و گروه های جدید بگو. با توجه به سابقه ات، درباره این تغییر موج موسیقی پاپ در کشور صحبت کنیم.

امیرمیلاد:درمورد آمدن گروه های جدید بگویم که بسیار اتفاق خوبی است. از نظر من جو موسیقی عوض شده و مردم موسیقی بلد شده اند و موسیقی را می شناسند. گروه ها و خواننده هایی که آمده اند همه خوب کار می کنند. موسیقی در حال تغییر است و به یک سمت دیگر می رود. یعنی موسیقی از حالتی که ده سال پیش بوده الان در یک سال اخیر کاملا تغییر کرده و روند دیگری را از سر گذرانده و جای خوشحالی است.

رونمایی از آلبوم دیوونه بازی ماکان بند

آلبوم دیوونه بازی اولین اثر از گروه ماکان بند و مدونای دنگ شو در صدر پرفروش های هفته گذشته قرار گرفت.

جشن آلبوم دیوونه بازی کنسرت ماکان بند در تهران

کنسرت ماکان بند در روزهای دهم، یازدهم و دوازدهم آذر 1396 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه رفت.

اولین کنسرت تهران رهام هادیان ماکان بند

این کنسرت در هر شب دو سانس داشت و تمام بلیت ها هم پیش از آغاز کنسرت به فروش رفتند. با این که کنسرت «ماکان بند» در روزهای سردِ پاییزیِ پایتخت برگزار می شد اما هر شب حدود 4 هزار تن از علاقه مندان به موسیقیِ این گروه، به سالن نمایشگاه بین المللی آمدند تا در مجموع حدود 12 هزار نفر تماشاگر این کنسرت باشند.

فرزاد فرزین در کنسرت ماکان بند 

سیاوش خیرابی در کنسرت ماکان بند

کنسرت رهام هادیان

تور کنسرت های این گروه در شهرهایی همچون؛ رشت، کرمان، بندرعباس ، شیراز، اهواز و تبریز برگزار می شود.

برلین، کلن، هامبورگ، دانمارک و آمستردام از جمله شهرهایی هستند که میزبان گروه ماکان می شوند و تاریخ برگزاری آن به زودی اعلام خواهد شد.

همچنین گروه ماکان در گوتنبرگ_9 مارچ، استکهلم_10 مارچ، فرانکفورت_17 مارچ نیز به روی صحنه می روند تا این بار آثار شان را برای ایرانیان خارج از کشور اجرا کنند و شبی خاطره انگیز را برای خود و هواداران رقم بزنند.

کنسرت ماکان بند امیرمقاره و رهام هادیان در تبریز کنسرت ماکان بند

 اجرای رهام هادیان خواننده ماکان 

جشنواره موسیقی شیراز گروه ماکان بند در کیش رهام هادیان در مسجدی در استانبول ترکیه عکس جالب رهام


انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: شهر تهران ادبیات شعر تولد نمایشگاه بین المللی زلزله موسیقی سالن همایش جشنواره موسیقی فجر شکر بازی ذهن مغز موسیقی پاپ پایتخت ایرانیان خارج از کشور ایرانیان خارج از کشور ترکیه جشنواره موسیقی فجر زلزله نمایشگاه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۴۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواننده‌های پاپ در ایام نوروز راهی بندرانزلی می‌شوند | علیرضا طلیسچی، رضا صادقی و...

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از امور رسانه‌ای پروژه، جشنواره نوروزی کنسرت بندرانزلی نوروز ۱۴۰۳ در شرایطی قرار است روی صحنه برود که امسال انزلی، تهران، قشم و کیش تنها بخش‌هایی از کشور هستند که در ایام نوروز جشنواره‌های موسیقی در آن‌ها برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته رضا بهرام (۲ و ۳ فروردین)، علیرضا طلیسچی (۴ فروردین)، رضا صادقی (۵ فروردین)، آرمین زارعی (۶ و ۷ فروردین)، هورش‌بند (۸ فروردین) و امیرعباس گلاب (۸ فروردین) قرار است هر روز ۲ سانس در سالن همایش‌های منطقه آزاد انزلی روی صحنه خواهند رفت.

فستیوال کنسرت‌های انزلی با همراهی منطقه آزاد انزلی و بخش خصوصی روی صحنه خواهد رفت. بلیت‌فروشی این جشنواره از روز ۲۷ اسفند آغاز خواهد شد و علاقمندان می‌توانند از طریق سامانه‌های اصلی فروش بلیت در کشور نسبت به تهیه بلیت کنسرت‌ها اقدام کنند.

کنسرت زنده آقای جدی می‌فرمایید در تلویزیون | ببینید

کد خبر 839724 منبع: ایسنا برچسب‌ها كنسرت موسيقى خبر مهم موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا

دیگر خبرها

  • وقتی که مخاطبان مات و مبهوت صحنه کنسرت را نگریستند!
  • پخش آواز استاد بنان آن هم در کنسرت راک تام یورک معروف (فیلم)
  • (ویدئو) اقدام عجیب گروه راک انگلیسی با استفاده از صدای «بنان»!
  • اقدام عجیب گروه راک انگلیسی با استفاده از صدای «بنان»!
  • مجوز ۱۴ کنسرت موسیقی در ایلام صادر شد
  • جشنواره کنسرت موسیقی پاپ در انزلی برگزار می‌شود
  • خواننده‌های پاپ در ایام نوروز راهی بندرانزلی می‌شوند | علیرضا طلیسچی، رضا صادقی و...
  • ستاره های موسیقی پاپ در شمال کنسرت برگزار می‌کنند
  • عباس قادری کیست؟/ لیستی از ترانه و آهنگ های عباس قادری
  • جزییات برگزاری یک کنسرت ویژه نوروزی در سن پترزبورگ