Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@13:43:56 GMT

با این رنگ موی جذاب تر جلوه می کنید

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۲۵۱۹۲

با این رنگ موی جذاب تر جلوه می کنید

رکنا:با وجود این حقیقت که بسیاری موی بلوند را جزئی جدا نشدنی از آرایش می دانند باید توجه کنند که تاثیر رنگ موی تیره در محبوبیت بیشتر است.

تعداد زیادی از سلبریتیهای مشهور که اخبار و جلد مجله ها را از آن خود کرده اند با رنگ موهای تیره دیده می شوند، اما تغییر ناگهانی رنگ مو به رنگ تیره چالشهایی ایجاد می کند که بهتر است پیش از انجام این کار با آنها آشنایی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر به فکر رنگ موی تیره هستید این چند نکته را در نظر بگیرید. 

ابرو ها
اگر تغییری کلی در رنگ موی خود ایجاد می کنید حتما باید رنگ ابروها نیز تغییر کنند. پس بهتر است همراه با رنگ مو رنگ ابروی مورد نظر خود را پیش از آن انتخاب کنید. ابروها حتما باید رنگ شوند یا از مداد و سایه ابرویی بسیار با کیفیت استفاده کنید که حالتی کاملا طبیعی به جا گذارد، در غیر این صورت مشکل رنگ ابرو کاملا واضح خواهد بود. برای طبیعی ترین حالت، رنگ ابرو را 1 یا 2 درجه روشن تر از موها انتخاب کنید.

رنگ ریشه
توجه کنید که اگر موهای طبیعی شما رنگی روشن دارد هر چهار هفته مجبور به رنگ ریشه خواهید بود. زیرا اندکی ریشه موی تیره در بین موهای بلوند قابل قبول یا حتی جذاب و جالب است اما برعکس آن معمولا توصیه نمی شود. اگر رنگ موی خودتان نیز تیره است و تفاوت آن حدودا 2 درجه، دچار مشکل نخواهید بود.

تغییر به سمت بلوند

تغییر دوباره رنگ تیره به بلوند به هیچ عنوان غیرممکن نیست اما کار ساده ای نیست و ایجاد رضایت از آن معمولا بعید است. این کار بدون شک صدمه جدی به موهای شما وارد می کند و با هیچ نوع مواد تقویتی و غیره نمی توانید از آن جلوگیری کنید پس اگر از دسته افراد تنوع طلب هستید این کار به شما پیشنهاد نمی شود. برای این کار باید حداقل آینده کوتاهی برای گذراندن با موهای تیره خود در نظر گرفته باشید.

روتین آرایشی
قبل از ایجاد چنین تغییر بزرگی خود را برای نوع جدیدی از آرایش آماده کنید زیرا روتین آرایشی شما تغییر خواهد کرد. آرایشی که احتمالا با موی بلوند زیبا به نظر می رسد برای موی مشکی بیش از اندازه غلیظ است و شاید در بعضی موارد حتی کافی نیست. برای آرایش مناسب موی تیره باید به میانگینی بین این دو نوع کلی آرایش دست پیدا کنید. لازم است با موهای جدید خود کمی تمرین آرایش کنید و هرگز همان آرایش قبلی را ادامه ندهید. هر گاه سردرگم بودید به یاد داشته باشید، با موهای تیره یک خط چشم گربه ای صاف و واضح، همیشه انتخابی درست و جذاب است. توجه داشته باشید که گاهی حتی نیاز دارید که رنگ کلیپس، گیره مو، روبان یا روسری خود را نیز تغییر دهید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به زن باردار همسایه در حیاط خانه اش+عکس لحظه کتک خوردن شدید 2 پلیس ناجا در خیابان + فیلم شهادت مامور پلیس جیرفت در تهران + عکس 134 سال زندان به خطر تجاوز به سگ، گربه و یک دختر 13ساله + عکس تجاوز به دختر 17 ساله در جاجرود/ سعید و دایی اش دستگیر شدند + عکس دختری که در اوج نا امیدی از زنده ماندن نامزدش بله گفت + فیلم اقدام شنیع یک زن و شوهر با اندام های 20 زن و دختر جوان + تصاویر و جزئیات موش های نروژی شریک غذای تهرانی ها در میدان امام حسین (ع) / جگر دوست دارند! + تصویر اعدام برج ساز شیراز در کرمانشاه عجیب ترین اتفاق در مدرسه دخترانه سما در تاکستان/ مدیر برکنار شد + عکس رمز ورود به خانه فساد در تهران چه بود؟ / خبرنگاری که این رمز را لو داد اعتراف یک زن به کشتن خانم معلم زنجانی / او زندگی ام را بهم ریخته بود ! زمان واریز یارانه مهر 97 مشخص شد تجاوز پزشک سرشناس به خانم خبرنگار + عکس دسیسه دختر شیطون برای یک پسر / پلیس رازم را فهمید

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه گربه مواد تلگرام سلبریتی ها موها آرایش تیره رنگ مو عکس فیلم ایران پرونده خانواده تصاویر زندان جوان شیطان مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشتری جدی برای پیراهن خاص پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس یک خرید زمستانی بسیار جذاب داشت. اوستون ارونوف پدیده ازبکستانی از روزی که کارت بازی‌اش صادر شد به بخش جدایی ناپذیر ترکیب پرسپولیس بدل شده و حریفان این تیم را حسابی به دردسر انداخته است.

ارونوف که با شماره ۷۰ سرخ‌ها در مسابقات حاضر می‌شود، علاقه زیادی به شماره ۱۰ دارد و در تمرینات همواره لباسی را بر تن دارد که در سال‌های گذشته و تا همین نیم فصل اول در اختیار میلاد سرلک بود.

باتوجه به قوانین سازمان لیگ دو بازیکن در یک فصل نمی‌توانند یک شماره را برتن کنند و به همین خاطر ارونوف برای پوشیدن لباس جذاب شماره ۱۰ باید تا فصل آینده صبر کند.

اوستون ارونوف که در بازی با سپاهان تحت مراقب ویژه بازیکنان حریف بود، امیدوار است در هفته آینده فضایی برای درخشش خود در زمین پیدا کند.

دیگر خبرها

  • جلوه‌ای از شکوه زندگی امام صادق(ع)
  • ببینید | آب مروارید چیست؟
  • مشتری جدی برای پیراهن خاص پرسپولیس (عکس)
  • آب مروارید چیست؟ فیلم
  • چگونه می توان از شر موهای ناخواسته گوش خلاص شد؟
  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین جلوه حقوق بشر آمریکایی است
  • حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت
  • لحظه دلهره‌آور ریزش قبر در هنگام تشییع جنازه
  • روزگار سیاه فوتبال خوزستان، تیره‌تر از رنگ نفت؛ محکوم به سقوط!
  • جلوه گری بهار در طبیعت سراب گیان نهاوند + فیلم