Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@18:18:04 GMT

شوخی عموپورنگ با مادرش! + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۲۵۱۹۷

‍‍‍‍‍‍

رکنا: در این ویدیو مشاهده می کنید که داریوش فرضایی (عمو پورنگ) با مادر خود شوخی می کند و واکنش مادر داریوش فرضایی دیدنی است.

حجم ویدیو: 2.88M | مدت زمان ویدیو: 00:00:49

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به زن باردار همسایه در حیاط خانه اش+عکس لحظه کتک خوردن شدید 2 پلیس ناجا در خیابان + فیلم شهادت مامور پلیس جیرفت در تهران + عکس 134 سال زندان به خطر تجاوز به سگ، گربه و یک دختر 13ساله + عکس تجاوز به دختر 17 ساله در جاجرود/ سعید و دایی اش دستگیر شدند + عکس رمز ورود به خانه فساد در تهران چه بود؟ / خبرنگاری که این رمز را لو داد اعتراف یک زن به کشتن خانم معلم زنجانی / او زندگی ام را بهم ریخته بود ! شیر دادن یک گربه به 8 جوجه تیغی بی مادر! + فیلم دیدنی آیا قبل از مرگ به "دنیا ویسی" تجاوز شده بود؟! / پزشکی قانونی سنندج بررسی می کند عکس هولناک از بدن مردانی که صاعقه به آن ها خورده است این خانم بازیگر مشهد را به هم ریخت! /او اعتراض دارد!+تصویر تجاوز پزشک سرشناس به خانم خبرنگار + عکس عجیب ترین اتفاق در مدرسه دخترانه سما در تاکستان/ مدیر برکنار شد + عکس زن جوان به خاطر سفر ایتالیا از 2 دختر تهرانی برای شوهرش خواستگاری کرد ! + عکس آزار سه زن تهرانی در اعتراف راننده پراید + عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه فیلم دیدنی شوخی مادرش عمو پورنگ عکس فیلم ایران پرونده خانواده تصاویر زندان جوان شیطان مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمت دقیق همسر رئیسی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اخیراً محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا خبری مبنی بر عضویت جمیله علم‌الهدی، همسر رئیسی در هیئت علمی دانشگاه تهران را منتشر کرد.

او در توضیحات سمت جدید همسر رئیسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

خانم علم‌الهدی، عضو هیات جذب «دانشکده‌خانواده» است نه دانشگاه تهران

طبق اطلاعاتی که دوستان دانشگاه تهران در اختیارم قرار دادند انتصاب خانم جمیله‌علم‌الهدی صرفا در دانشکده جدیدالتاسیس خانواده است و ربطی به مجموعه کل دانشگاه تهران ندارد.ضمن اینکه معتقدم با وجود اساتید برجسته در رشته های مختلف در دانشگاه تهران، قطعا افراد شایسته تری برای این سمت وجود داشت، خبر بالا تصحیح می گردد.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902762

دیگر خبرها

  • واکنش مطهری به ماجرای دختـر دف‌زن | خانم‌های مجلس به لاک غلیظش معترض بودنـد!
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • مادری که عمرش را پای معلم شدن دختر ناشنوایش گذاشته است
  • نیکا قربانی چه کسانی شد؟
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • آینتراخت فرانکفورت ۱-۵ بایرلورکوزن؛ این تیم با کسی شوخی ندارد!
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • مجازات دختر‌ی که باعث مرگ مادر معتادش شد
  • سِمت دقیق همسر رئیسی مشخص شد
  • سمت دقیق همسر رئیسی مشخص شد