Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری مسعود داوری، مدیر موسسه قرآن و عترت نسیم وحی شهرکرد، با اعلام این خبر، گفت: کلاس‌های ترم پاییز موسسه نسیم وحی شهرکرد از شنبه 21 مهر آغاز می‌شوند و تا پایان اردیبهشت سال 98 ادامه دارند.
وی با اشاره به برنامه‌های آموزشی در نظر گرفته شده برای ترم پاییز این موسسه، افزود: دوره آموزشی تدبر جزء های ۲۸ – ۲۹ –۳۰ ، تفسیر موضوعی، قرائت ( روخوانی و روانخوانی، تجوید، و صوت ولحن)، دوره آموزش حفظ قرآن کریم برای خواهران و برادران، از شاخص‌ترین دوره‌هایی است که پاییز سال جاری در موسسه نسیم وحی شهرکرد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر موسسه قرآن وعترت(ع) نسیم وحی شهرکرد افزود: در موسسه قرآنی نسیم وحی از رده سنی 8 سال به بالا آقا و خانم پذیرش شده ، و مباحث موضوعه آموزش داده میشود؛ برای سنین 8 سال تا 14 سال بطور تخصصی در قالب بحث طرح ملی تلاوت و نیز طرح آموزش استعدادهای قرآنی اجراء می شود.
وی گفت: برای اولین بار در استان در ترم پاییز یک دوره آموزشی حفظ جزء30 قرآن همراه با بیان نکات شاخص مفاهیم سوره ها برای رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار می شود.
داوری با اشاره به طرح استعدادهای قرآنی که از مهر سال گذشته در این مرکز آغاز شده است، افزود: این طرح قرآنی، ویژه پسران ۹ تا ۱۸ سال است که31 نفر از استعدادهای نوجوان قرآنی در طی کلاس های این طرح با اصول تجوید، ترجمه و مفاهیم، صوت و لحن، سبک زندگی قرآنی و احکام قرآنی به طور تخصصی آشنا می شوند.
وی عنوان کرد: برگزاری بیش از ۱۰۰ دوره تدبر در محدوده ۱۰ جزء آخر قرآن، برپائی چندین جلسه یا دوره‌های تدبر سوره‌ای به درخواستِ ادارات، نهادها، سازمان‌های دولتی و مجامع علمی، بیش از ۴۰ دوره آموزش‌های روخوانی، تجوید و قرائت تحقیقی جهت خواهران و برادران ازجمله توفیقات این موسسه است.
یادآور می‌شود؛موسسه نسیم وحی درشهرکرد،خیابان مولوی،حدفاصل شهرداری و مخابرات واقع است و علاقمندان برای ثبت‌نام در کلاس ها می توانند به موسسه مراجعه یا با شماره های ۰۳۸۳۲۲۴۰۵۲۹ یا 0938107453 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز از مناطق آموزش و پرورش لامرد، مهر، گله دار، علامرودشت و اشکنان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

مهدی راهپیما افزود: دانش آموزان در رشته‌های مختلف قرانی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، اذان و نماز با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان در نیمه اول خرداد و در مرحله استانی در شهر شیراز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: برای برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی به میزبانی اشکنان بیش از ۲۰۰ نفر از فرهنگیان و عوامل اجرایی همکاری داشتند.

شهرستان لامرد و شهرستان لامرد در جنوبی‌ترین نقطه از استان فارس و ۳۶۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد