Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@12:27:08 GMT

پاسخ تند خانم بازیگر به سوال علی ضیا در مورد سنش: به شما چه؟! + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۲۵۳۱۸

پاسخ تند خانم بازیگر به سوال علی ضیا در مورد سنش: به شما چه؟! + فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: پاسخ تند لاله صبوری بازیگر به سوال علی ضیا در مورد سنش در برنامه فرمول یک را مشاهده می کنید.

حجم ویدیو: 14.30M | مدت زمان ویدیو: 00:01:14

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به زن باردار همسایه در حیاط خانه اش+عکس لحظه کتک خوردن شدید 2 پلیس ناجا در خیابان + فیلم شهادت مامور پلیس جیرفت در تهران + عکس 134 سال زندان به خطر تجاوز به سگ، گربه و یک دختر 13ساله + عکس تجاوز به دختر 17 ساله در جاجرود/ سعید و دایی اش دستگیر شدند + عکس اعتراف یک زن به کشتن خانم معلم زنجانی / او زندگی ام را بهم ریخته بود ! عکس هولناک از بدن مردانی که صاعقه به آن ها خورده است شیر دادن یک گربه به 8 جوجه تیغی بی مادر! + فیلم دیدنی موش های نروژی شریک غذای تهرانی ها در میدان امام حسین (ع) / جگر دوست دارند! + تصویر گریه های دردناک نوعروس که در دام یک راننده افتادند! / من سیاه بختم! آزار سه زن تهرانی در اعتراف راننده پراید + عکس زنم وقیحانه از معشوقه اش گفت و من او را کشتم / امیر در یک قدمی اعدام آیا قبل از مرگ به "دنیا ویسی" تجاوز شده بود؟! / پزشکی قانونی سنندج بررسی می کند دسیسه دختر شیطون برای یک پسر / پلیس رازم را فهمید زمان واریز یارانه مهر 97 مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه تند بازیگر فیلم فرمول یک پاسخ تند ویدیو ها عکس فیلم ایران پرونده خانواده تصاویر زندان زن شیطان مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۵۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یکی از اراذل و اوباش در پایتخت

این فرد روز سه‌شنبه گفت: این فرد اواخر سال گذشته بدلیل ایجاد ناامنی و مزاحمت و اقدام به تخریب چندین خودرو تحت تعقیب پلیس بود و اوایل فروردین امسال دستگیر شد.

به گفته وی، متهم که با استفاده از سلاح سرد به ماموران هنگام دستگیری حمله کرد با شلیک گلوله به پا، متوقف و توسط پلیس دستگیر و برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستانی منتقل گردید.

وی با بیان اینکه این فرد سپس برای انجام تحقیقات به معاونت عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ منتقل شد، افزود: او در زمان استراحت در بازداشتگاه ساعت ۱۲ شب گذشته فوت کرد که تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شده تا علت فوت مشخص شود.

خبر ساختگی فوت یک دختر در مقر پلیس، واقعیت چه بود؟

موج سواران در فضای مجازی ساعتی قبل در یک خبر جعلی اعلام کردند یک دختر به دلیل بی حجابی (همزمان با اجرای طرح حجاب و عفاف) توسط پلیس پایتخت بازداشت و سپس به دلایلی جانباخته است در حالی‌که این خبر کذب است و صحت ندارد، چون فرد فوت شده یک مرد قمه کش و اوباش بوده است.

در فضای مجازی امروز عکسی منتشر که در پی نوشت آن نوشته بودند: خیابان وزرا جایی که سر حجاب خانم‌ها را به ساختمان پلیس منتقل می‌کنند، یک خانم و آقای میانسال و یه پسر جوان گریه کنان و جیغ زنان می‌گفتند دخترمون سالم رفت داخل الان می‌گن، مرده. اینجا تو خیابان داشتن می‌زدند تو سر و صورت‌شان که بچه مون رو کشتند. # مهسا_ امینی در پایان این متن نیز نوشته شده که امروز اگه اسراییل نزنه، بدبخت می‌شیم.

این منبع آگاه که خواست نامی از او برده نشود گفت: چنین خبری از اساس دروغ است، چون مدت‌هاست کسی را به خاطر مساله حجاب به ساختمان وزرا منتقل نمی‌کنند، چون این مکان به نگهداری ارازل و اوباش، زورگیران و سارقان سابقه دار اختصاص دارد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال های جعلی آزمون سراسری
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری
  • پاسخ به مسائل دینی با هوش مصنوعی ممکن نیست
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • گروه آموزش برتر، سایت نمونه سوالات کشور
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • پاسخ مورایس به مهم‌ترین سوال سپاهان
  • ببینید | پاسخ رئیس سازمان بورس به یک سوال مهم درباره بازگشت سرمایه‌های مردم
  • وعده صادق پاسخ به گستاخی و تجاوز رژیم صهیونیستی
  • فوت یکی از اراذل و اوباش در پایتخت