Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@23:08:55 GMT

رد پای شوم مرد دعانویس در قتل های ناموسی + عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۲۵۳۴۵

رد پای شوم مرد دعانویس در قتل های ناموسی + عکس

حوادث رکنا: قتل های ناموسی در چند ماه اخیر در فاریاب افزایش یافته است و مقام‌های آن شهر گمان می‌برند که شاید این افزایش به قضیۀ ملا رسول لندی ربط داشته باشد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، رسول لندی یا ملا لندی همان مردی است که برای سال‌ها در فاریاب ادعا می‌کرد که زنانی که فرزند دار نمی شدند را مداوا می‌کرد تا صاحب فرزند شوند؛ ابتدا با تعویذ و در اصل با مقاربت جنسی با قربانیان فریب خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آمار ریاست امور زنان فاریاب، در سه ماه گذشته ۹ مورد قتل Murder ناموسی در آن شهر ثبت شده است، حال آنکه سال گذشته در همین محدودۀ زمانی چهار مورد قتل ناموسی ثبت شده بود.

نقیب الله فایق، شهردار فاریاب، به نیویورک تایمز، گفته است که در این اواخر قتل‌های ناموسی در آن شهر به خصوص در نزدیکی‌های محلی که ملا لندی زندگی می‌کرد افزایش یافته است و به گفتۀ وی جای شگفت نیست که اگر این قتل ها با قضیۀ افشا شدن رسول لندی ربط داشته باشد.

فایق، به استناد اعترافات کسانی که در پیوند با قضیۀ ملا لندی، بازداشت شده اند، به روزنامۀ نیویورک تایمز گفت او جمعی را به کار گماشته بود تا برایش تبلیغ کنند. نخست دعانویسی می‌ کرد و از آنان (زنان مشتری) می خواست که در دیدار بعد با خود یک مرغ بیاورند و در دیدار واپسین هم گوسفند. زمانیکه مشکل زنان حل نمی‌شد، می‌گفت که یک راه دیگر باقی مانده است و آن کار رابطه جنسی با قربانی بود.

شریفه عظیمی، رییس امور زنان فاریاب، نیز در صحبت با روزنامۀ نیویورک تایمز ضمن ابراز نگرانی از افزایش قتل های ناموسی گفته است که شاید هم زنانی که برای علاج نزد ملا لندی رفته اند، قربانی قتل ناموسی شوند.

فرید غوری، در شهر فاریاب، به روزنامۀ نیویورک تایمز گفته است که ملا لندی ویدیوهای مقاربت جنسی اش با زنان را مخفیانه ثبت می‌کرد و سپس با استفاده از این ویدیوها به باجگیری از زنان پرداخته و هر آنچه پول و طلا را که داشتند، از آن ها می گرفت.

بر اساس این گزارش، رسول لندی به کمک چند زن دیگری که یکی از آنان افسر پلیس فاریاب بود، میان زنان تبلیغ می‌کرد که در گویا در مادر ساختن زنان بی فرزند تخصص دارد.

معاون شورای فاریاب به نیویورک تایمز گفته است که ملا لندی زمانی رسوا شد که یک مرد قوی هیکل محلی در مورد کارهای وی با خبر شد و با دو محافظ مسلح به خانۀ وی رفت و موبایل و ویدیوهایش را ضبط کردند.

سیلاب گفت آنان از وی (ملا لندی) خواستند که ماهانه برایشان ۲۵۰۰ دلار بپردازد. رسول لندی در آغاز۷۰۰دلار پرداخت و دیگر نتواست پول بپردازد. سپس آنان هم به نشر ویدیوها آغاز کردند.

به دنبال نشر این ویدیوها در ماه های اخیر، ملا لندی برای چندی به ترکیه فرار Escape می‌کند. چند ماه بعد به افغانستان برگشته است.

جمشیدی به نیویورک تایمز گفته است که ماه گذشته ریاست امنیت ملی افغانستان با وی تماس گرفت و ضمن توضیحات در مورد اعمال ملا لندی به وی خبر داد که کارمندان این اداره در تلاش دستگیری ملا لندی هستند. او می گوید که شاید ملا لندی این مکالمۀ تلفنی را شنیده باشد چون همان روز ناپدید شد و تا امروز خبری از وی نیست.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به زن باردار همسایه در حیاط خانه اش+عکس لحظه کتک خوردن شدید 2 پلیس ناجا در خیابان + فیلم شهادت مامور پلیس جیرفت در تهران + عکس 134 سال زندان به خطر تجاوز به سگ، گربه و یک دختر 13ساله + عکس تجاوز به دختر 17 ساله در جاجرود/ سعید و دایی اش دستگیر شدند + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زمان واریز یارانه مهر 97 مشخص شد دخترعمویم من را از خودش راند / گدایی مادرم یک راز داشت! زنم وقیحانه از معشوقه اش گفت و من او را کشتم / امیر در یک قدمی اعدام دسیسه دختر شیطون برای یک پسر / پلیس رازم را فهمید گریه های دردناک نوعروس که در دام یک راننده افتادند! / من سیاه بختم! رمز ورود به خانه فساد در تهران چه بود؟ / خبرنگاری که این رمز را لو داد اعدام برج ساز شیراز در کرمانشاه شیر دادن یک گربه به 8 جوجه تیغی بی مادر! + فیلم دیدنی دختری که در اوج نا امیدی از زنده ماندن نامزدش بله گفت + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حوادث Accidents قتل Murder فرار Escape اخبار حوادث عکس شهر مرد افزایش قتل های ناموسی عکس فیلم ایران پرونده خانواده تصاویر زندان زن شیطان مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۵۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه خاص بانوان در سمنان احداث می‌شود

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور از احداث بازارچه خاص بانوان در سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، انسیه خزعلی، امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در بازدید از غرفه محصولات خاص صندوق اعتبارات خرد زنان روستای خیرآباد اظهار کرد: بازارچه خاص بانوان در سمنان احداث می‌شود و اعتبار ویژه ای برای آن در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر امر آموزش و توسعه تولیدات، افزود: مسائل اشتغال خانگی باید با مشارکت همگانی مردم حل شود.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: برای صادرات کالا نیز پلتفرم‌هایی طراحی شده که بازارچه مجازی "کسبینو"، یکی از سیاست‌ها در این راستا است که عرضه‌کنندگان محصولات، می‌توانند از طریق پست، محصولات تولیدی خود را برای خریداران ارسال کنند.

معاون رئیس‌جمهور از غرفه محصولات خاص صندوق اعتبارات خرد زنان روستای خیرآباد بازدید کرد و در جریان مسائل و مشکلات بانوان قرار گرفت.

کد خبر 745797

دیگر خبرها

  • پنج علت ریزش مو در زنان
  • توزیع بیش از ۲۵ هزار جلد پاسپورت در فاریاب
  • پشت‌پرده تغییر در جایگاه زنان با مردان در اتوبوس‌های بی‌آرتی مشخص شد! |تصویر
  • بازارچه خاص بانوان در سمنان احداث می‌شود
  • بازگشایی محور فاریاب - کهنوج
  • بازگشایی محور فاریاب _کهنوج
  • زنان پلیس در رژه امروز نیروهای مسلح (عکس)
  • تصمیم مهم در مورد کارت ملی در سال 1403/ معاون رئیسی خبر داد
  • (عکس) قدرت‌نمایی زنان یگان ویژه پلیس
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی شد؟