Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان کشورمان در رشته پرتاب دیسک، مدال خود را به قربانیان پرواز نافرجام تهران به یاسوج تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به رقابت های پاراآسیایی 2018 جاکارتا، سامان پاکباز که توانست در رشته پرتاب دیسک، مدال طلا را از آن خود کند، در این مورد گفت: من در دو رشته در پاراآسیایی شرکت کردم. اولین رشته پرتاب وزنه بود که متاسفانه نقره کسب کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقانه می گویم در آن رشته، نتیجه خوبی نگرفتم و می توانستم طلایی باشم. اما خدا را شکر که در پرتاب دیسک توانستم جبران کنم و صاحب گردن آویز طلا شوم.

پاکباز اضافه کرد: در این ماده موفق شدم رکورد بالای 50 متر را داشته باشم و با رکورد جهانی ام تنها یک متر فاصله بود. با این حال امیدوارم در سال آینده که رقابت های جهانی دو و میدانی را در پیش داریم، بتوانم زودتر از پارالمپیک صاحب مدال طلا شوم. این رکورد را انشالله در مسابقات جهانی امارات که در دبی برگزار می شود، جابجا خواهم کرد.

ورزشکار طلایی کشورمان ادامه داد: می خواهم این مدال طلا را تقدیم کنم به روح تمامی قربانیان سانحه هوایی تهران - یاسوج و امیدوارم این مدال باعث شود برای چند دقیقه هم که شده، غم آن عزیزان را از یاد ببریم.

پاکباز در خصوص برنامه هایش برای پارالمپیک 2020 توکیو گفت: در پارالمپیک، ما فقط ماده پرتاب وزنه را داریم و ماده پرتاب دیسک برگزار نمی شود. امیدوارم در آن مسابقات، کارهای بزرگی انجام بدهیم. قطعا از این به بعد، تمرکز و تمرینات مان به سمتی می رود که بتوانیم برای آن رقابت ها آمادگی کاملی داشته باشیم و سرود کشورمان را در پارالمپیک دوباره به گوش همه جهان برسانیم.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۵۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ که با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر «جیانگ‌یئن» در کشور چین جریان دارد نمایندگان کشورمان همچنان به کسب مدال ادامه می‌دهند.

صبح امروز پنجشنبه و در روز دوم، فرم «نان‌چوان»، شاهین بنی‌طالبی با نمره ۹.۶۹۳ به عنوان قهرمانی دست یافت و مصطفی حسن‌زاده با امتیاز ۹.۶۸۳ در رده دوم جای گرفت. با این نتیجه مدال طلا و نقره این فرم به کشورمان رسید. همچنین ورزشکاری از نپال با امتیاز ۹.۶۶۳ در این فرم سوم شد.

روز گذشته نیز مصطفی حسن‌زاده و شاهین بنی‌طالبی مدال‌های طلا و نقره فرم نن گوئن در رقابت‌های ووشو انتخابی جام جهانی را به خود اختصاص داده بودند.

در مبارزات وزن ۶۰- کیلوگرم بانوان، سهیلا منصوریان ملی‌پوش کشورمان در جدال با حریفی از ترکیه به پیروزی رسید و به مدال نقره دست یافت. مسابقات این وزن به صورت دوره‌ای برگزار شد و منصوریان به دلیل قبول یک شکست در مبارزه با نماینده چین، به مدال نقره دست یافت و صاحب عنوان نایب قهرمانی شد.

با احتساب مدال‌های روز نخست تیم ملی ووشو ایران تا کنون موفق به کسب ۸ مدال طلا، سه نقره و سه برنز شده است.

کد خبر 6088376

دیگر خبرها

  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • تیم تپانچه بادی کشورمان به مدال نقره رسید
  • کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان
  • ووشوکاران ایران سه طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • مدال نقره برای سهیلا منصوریان
  • ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • امسال شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود