Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@16:12:04 GMT

اسکالونی باید بازی کردن بدون مسی را یاد بگیریم

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۲۵۷۲۲

اسکالونی باید بازی کردن بدون مسی را یاد بگیریم

مسرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین می‌گوید آنها باید بازی کردن بدون لیونل مسی را یاد بگیرند و مثل یک تیم باشند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از اوله، تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین دیشب (پنجشنبه‌) موفق شد در دیداری دوستانه با نتیجه‌ پر گل چهار بر صفر عراق را از پیش رو بردارد. در این دیدار هم لیونل مسی غایب بود و برای تیمش به میدان نرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوق ستاره آرژانتینی بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هنوز برای تیم‌ ‌ملی کشورش بازی نکرده است.

لیونل اسکالونی، سرمربی آلبی سلسته بعد از پیروزی پر گل برابر عراق با اشاره به غیبت لیونل مسی ، گفت‌: امیدوارم که مسی را در تیم‌ ‌ملی ببینیم. او بهترین بازیکن جهان محسوب می‌شود. اگر این طور نباشد و مسی را در تیم نبینیم، باید یاد بگیریم که مثل تیم بازی کنیم. این ایده و نگرش جدید ما خواهد بود. اگر بتوانیم مثل یک تیم بازی کنیم، شکست دادن مان کار سختی خواهد بود.

لوتارو مارتینس، در اولین حضور ثابت خود در تیم‌ ‌ملی آرژانتین توانست گلزنی کند. همچنین روبرتو پریرا ، جرمن پزلا و فرانکو سروی، دیگر گلزنان تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین در این مسابقه بودند تا شاگردان اسکالونی در تورنمنت چهار جانبه عربستان به یک پیروزی پر گل دست یابند.

سرمربی آرژانتین در پایان صحبت‌های خود، اضافه کرد: بازیکنانم در این مسابقه کمی خسته بودند که طبیعی است. با این وجود ما تمام تلاشمان را در این مسابقه به کار بستیم تا بتوانیم بردی ارزشمند را به دست آوریم.

تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین باید در بازی بعدی خود در این رقابت‌ها به مصاف تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل برود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام لیونل اسکالونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۵۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال مس کرمان و چادرملو اردکان از ساعت ۱۷:۴۵ امروز جمعه در یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور پیگیری شد.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم لیگ یکی برای رسیدن به جمع هشت تیم پایانی در ۴۵ دقیقه دوم تلاش کنند.

کد خبر 6089294

دیگر خبرها

  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • دشمن برای موضوع حجاب برنامه داشته و نباید بدون برنامه مقابل این دشمن هنجارشکن قرار بگیریم