Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، به نقل از تسنیم، چهارشنبه گذشته مدیرکل دفتر نگهداری ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفته بود: در وقوع سیل اخیر در روزهای گذشته در استانهای گیلان و مازندران به‌ترتیب 72 میلیارد تومان و 131 میلیارد تومان به ابنیه فنی و جسم جاده خسارت وارد شده است.

خاوری افزود: در حال حاضر 357 هزار پل بزرگ و کوچک در طول راه‌های کشور وجود دارد که 23 هزار میلیارد تومان ارزش این پل‌هاست این امر مسئولیت نگهداری از این سرمایه عظیم را برای سازمانها و ارگانهای دست‌اندرکار و مسئولان به‌ویژه در شرایط آب‌وهوایی فعلی کشور و وقوع بحرانها پیش از پیش سنگین‌ می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در حالی انتظار می‌رفت وزیر راه و شهرسازی برای رسیدگی به وضعیت نامطلوب زیرساخت‌های جاده‌ای به استان‌های شمالی (گیلان و مازندران) سفر می‌کرد به‌همراه مدیرعامل شرکت بازآفرینی به مشهد سفر کرده است.

عباس آخوندی بنابر اطلاع‌رسانی پایگاه اطلاع‌رسانی دولت 261 میلیون ریال (26 میلیون و 100 هزار تومان) پروژه بازآفرینی را در این سفر افتتاح کرده است. به‌طور حتم هزینه رفت و برگشت تیم همراه وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری با توجه به قیمت بلیت هواپیما به‌مراتب از رقم پروژه‌های افتتاح‌شده بالاتر بوده است. البته وزیر راه و شهرسازی از هواپیمای مورد علاقه خویش برای انجام این سفر استفاده کرده است که قطعاً هزینه‌های تحمیلی آن به بیت‌المال به‌مراتب بیشتر از 261 میلیون ریال است.

                                                          
به‌نظر می‌رسد در دستور کار قرار داشتن طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس شورای اسلامی، طی روزهای پیشِ‌رو باعث افزایش سفرهای استانی آقای وزیر برای افتتاح پروژه‌های تأثیرگذار در بخش مسکن یا حمل‌ونقل کشور خواهد شد!

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد

در راستای اجرای طرح سه شنبه‌های امید، مدرسه خیرساز دو کلاسه در بخش مرکزی روستای شاهین قلعه شهرستان مشهد افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محسن داوری، فرماندار مشهد در مراسم افتتاح  مدرسه خیرساز دو کلاسه در بخش مرکزی روستای شاهین قلعه شهرستان مشهد که در راستای طرح سه شنبه‌های امید برگزار شد، گفت: امروز در روستای شاهین قلعه به همت خیرین مدرسه دو کلاسه‌ای ایجاد شده است تا دانش آموزان بتوانند در این روستا ادامه تحصیل دهند، امروز آموزش و پرورش بویژه در بخش تبادکان و معاونت نوسازی مدارس تمام توان خود را برای اجرای طرح سه شنبه‌های امید گذاشته‌اند.

وی افزود: به لطف خداوند و با تلاش همه در حوزه مدرسه‌سازی از آبان ماه هر سه شنبه توانستیم یک مدرسه را در شهرستان مشهد افتتاح کنیم تا در سال تحصیلی 1404 با کمبود مدرسه روبه رو نباشیم و امروز در اکثر روستاهای حاشیه شهر مشهد نیز مدرسه و هنرستان افتتاح شده است.

داوری گفت: وقتی یک خیر پای کار می آید برکتش به اندازه ای است که سایر خیرین نیز پای کار می‌آیند و سرعت کار در مدارس خیرساز بسیار بالاست به طوریکه ما سه شنبه هر هفته بدون وقفه شاهد افتتاح یک مدرسه در شهرستان مشهد هستیم، انسجام در هرکاری بسیار ارزشمند است  امیدوارم روزی به نقطه ای برسیم که در شهرستان مشهد دیگر متقاضی فضای آموزشی نباشد بلکه توانمان را در حوزه آموزش بگذاریم.

عبداللهی، رئیس آموزش و پرورش منطقه تبادکان نیز با بیان این مطلب که امروز این مدرسه به یاد زنده یاد حاج حسین یزدی و فرزندش احمد یزدی افتتاح می‌شود، گفت: مرحوم حاج حسین یزدی آرزو داشت که مدرسه افتتاح شود و شاهد این مراسم باشد و زمانیکه در بستر بیماری بود می‌گفت برای خانواده ام یک روضه رضوان ساختم و امروز این مدرسه دو کلاسه با 2 میلیارد اعتبار ساخته شده است تا دانش آموزانی که برای تحصیل به روستاهای اطراف می‌رفتند بتوانند در روستای خود به ادامه تحصیل بپردازند.

وی افزود: از 10آبان امروز هفدهمین مدرسه را در منطقه تبادکان شهرستان مشهد افتتاح کردیم و 339 کلاس از ابتدای سال 1402 تا امروز به سرانه آموزشی استان اضافه شده است.

عبداللهی تصریح کرد: استخر و دو سالن ورزشی و 11میدان چمن ورزشی نیز افتتاح شده که در هفته آینده 4زمین چمن مصنوعی اماده افتتاح است که این پروژه ها نیز 41میلیارد تومان هزینه در برداشته است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه