Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، خبرگزاری کره شمالی روز جمعه اعلام کرد این پیام ها به مناسبت هفتادمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک میان دو کشور مبادله شده است.
در پیام رهبر کره شمالی آمده است «طرفین دارای مناسباتی بسیار سازنده و مشارکتی خوب در قلمروهای مختلف هستند».
کیم در این پیام همچنین خواستار پویایی بیشتر در روابط شده و افزوده است «مناسبات باید رشد بهتری نسبت به گذشته داشته باشد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در پیام خود تاکید کرده است که کره شمالی خواستار ارتقای سطح روابط با روسیه به مرحله ای بالاتر و ورود به عرصه تازه ای از مناسبات است که منافع ملت های دو کشور را تامین کند.
رییس جمهوری روسیه هم در پیام تبریک خود به این مناسبت آورده است که «فدراسیون روسیه و کره شمالی در مسیر همکاری های سازنده سال های گذشته تجربیات زیادی پیدا کرده اند که برای همکاری های آتی آنها مفید خواهد بود».
در پیام ولادیمیر پوتین تصریح شده است که هر دو کشور با همکاری کره جنوبی می توانند برنامه مبادلاتی را به پیش ببرند اما در متن این نوشتار به جزییات چنین برنامه ای اشاره نشده است.
او تاکید کرده است که «همکاری دو کشور با یکدیگر می تواند برای صلح و امنیت شبه جزیره کره بسیار مهم باشد».
کره شمالی در اندیشه تقویت روابط با روسیه و جلب حمایت های این کشور در آستانه دور تازه ای از مذاکرات خلع سلاح اتمی با آمریکا است.
این پیام های تبریک در شرایطی رد و بدل می شود که پیش بینی می شود رهبر کره شمالی در آینده نزدیک در مسکو با پوتین دیدار کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۵۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رئیس جمهور به زبان اردو

رئیس جمهور که در سفر پاکستان حضور دارد، در پیامی به زبان اردو تاکید کرد که ایران و پاکستان زمینه‌های قابل توجهی برای گسترش و توسعه روابط دارند.

به گزارش ایسنا، متن پیام سید ابراهیم رئیسی در شبکه اجتماعی ایکس به شرح زیر است:

اینجانب به نمایندگی از رهبر انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران به مردم پاکستان که همواره مدافع اسلام، ارزش‌های اسلامی، مظلومان فلسطین و عدالت هستند، درود می‌فرستم.

با توجه به اشتراکات ایران و پاکستان، زمینه‌های قابل توجهی برای گسترش و توسعه روابط دو کشور وجود دارد.

دیگر خبرها

  • به دنبال گسترش روابط اقتصادی و تجاری با چین هستیم
  • آماده گسترش روابط با ایران و اصفهان هستیم
  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری ایران و پاکستان در حوزه انرژی فراهم است
  • پیام رئیس جمهور به زبان اردو
  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری‌های ایران و پاکستان در حوزه انرژی وجود دارد
  • حجم تبادلات تجاری ایران و پاکستان به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • رئیس‌جمهور: زمینه همکاری‌ ایران و پاکستان در حوزه انرژی مساعد است
  • در نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان چه گذشت؟
  • رئیسی: تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان در حل مشکلات منطقه موثر است/قدردانی شریف از رئیسی
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله موثر با هر گونه اجحاف به کشور‌های اسلامی