Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@21:02:05 GMT

مشکلات استان سمنان موضوع اختراعات نخبگان باشد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۲۵۹۹۱

مشکلات استان سمنان موضوع اختراعات نخبگان باشد

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان با اشاره به اینکه باید مشکلات این استان موضوع اختراعات نخبگان باشد گفت: مشکلات موجود در استان سمنان فرصتی برای سرمایه‌گذاری است. ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حشمت‌الله عسگری عصر امروز در آئین اختتامیه جشنواره ملی ابداعات و اختراعات رویش منطقه دماوند و خاوران اظهار داشت: با وجود همه مانع‌تراشی‌های داخل و خارج نباید مأیوس شد و راه‌های نرفته را در ابعاد مختلف باید رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نمی‌توانیم همیشه از کنار مسایل عبور کنیم و باید در برخی موارد با مسائل درگیر شویم افزود: امروز لازم است تا با قدرت گام‌های توسعه را برداریم.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان با بیان اینکه امروز باید پژوهش‌های دانشگاهی و ابداعات و اختراعات در کشور برای حل مشکلات موجود به‌کارگیری شود اضافه کرد: توان حل مسئله موضوع بسیار مهمی است که تصمیم‌سازان با آن درگیر هستند.

عسگری با اشاره به اینکه امروز توجه به مشکلات کشور و تلاش در راستای حل آن می‌تواند منجر به تولید ثروت شود عنوان کرد: امروز همه مشکلات پیرامونی ما در استان سمنان فرصت‌های سرمایه‌گذاری است و توجه به آن با خود اشتغال و انباشت سرمایه می‌آورد.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه‌های کشور و استان سمنان نباید نسبت به رفع مشکلات مناطق بومی خود بی‌تفاوت بوده و باید در راستای رفع این مشکلات تلاش کنند تأکید کرد: متأسفانه امروز روحیه پرسشگری در دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش کشور وجود ندارد.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان با اشاره به اینکه باید دانشگاه‌ها به دنبال حل مشکلات موجود باشند بیان کرد: استان سمنان که استانی در سطح بالای نیروی انسانی است آماده برگزاری رویدادهای بزرگ ملی است.

انتهای پیام/ ت

R41366/P1336/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۵۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم توجه لازم نشده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا بعدازظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در مراسم معارفه خود اظهار کرد: شخصی که به ما پناه می‌آورد و دست یاری از ما می‌خواهد، دستگاه قضائی هرگز دست رد به او نمی‌ زند.

وی اضافه کرد: دستگاه قضائی هرگز این ادبیات را به کار نمی‌برد که قبلاً با ما مشورت نگرفتی و اقدامی انجام داده‌ای به هرحال عده‌ای از روی غفلت و عده‌ای از روی طمع به این رفتار مبادرت کردند که باید اهل صبر و حوصله باشند تا مشکلات آن‌ها به زودی مرتفع شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: باید با همدلی همه نیروها برای حل مشکلات اقدام کرد.

حجت‌الاسلام مصطفوی‌نیا ادامه داد: موضوع اخیری که در استان رخ داده، نباید خودمان را در حل این چالش ضعیف نشان ندهیم، به هر حال اتفاقی است که رخ داده و یقین دارم که این مشکل در آینده نه چندان دور مشکل حل خواهد شد.

وی یادآور شد: امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم توجه لازم نشده و سبب شده اراضی ملی، بیت‌المال و حریم رودخانه تصرف شوند.

کد خبر 748876

دیگر خبرها

  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • تولید بنزین از پتروشیمی‌ها کلید خورد
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان