Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@04:30:17 GMT

قاليباف: همه موظفيم دولت را کمک کنيم

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۲۶۲۱۵

قاليباف: همه موظفيم دولت را کمک کنيم

خبرگزاري آريا - همدان- ايرنا- عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: امروز دولت اختيارات کامل دارد و رهبر معظم انقلاب نيز اختيارات لازم را به سران قوا داده اند و همه ما موظفيم به دولت کمک کنيم.

به گزارش ايرنا، محمد باقر قاليباف پنجشنبه شب در سومين سالگرد شهيد مدافع حرم سرلشگر حسين همداني در حسينيه امام خميني (ره) شهر همدان افزود: دشمن در ديگر ميدان‌ها نتوانست کاري از پيش ببرد و اکنون جنگ اقتصادي و رواني را آغاز کرده و به دنبال ايجاد فشارهاي مضاعف داخلي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تاکيد کرد: جنگ اقتصادي و رواني نقشه دشمن براي کمرنگ کردن اعتقادات و باورهاي مردم نسبت به آرمان هاي انقلاب اسلامي است.
قاليباف با بيان اينکه يکي از اشکالات ما در اين زمينه، خارج کردن مردم از عرصه اقتصاد است اضافه کرد: همانگونه که مردم و به ويژه جوانان جنگ را اداره کردند اکنون نيز بايد با دادن فرصت به آنها دست به دست هم سختي مسير را هموار کنيم.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: عرصه امروز ما سخت‌تر از دهه 60 نيست و بايد همان مسيري که در پيروزي و تثبيت انقلاب و دفاع مقدس داشتيم و با همان مجاهدت مسير پيش رو را طي کنيم.
قاليباف با گراميداشت ياد و خاطره سردار شهيد حسين همداني گفت: فرهنگي که اين بزرگوار از خود به جاي گذاشت در حقيقت فرهنگ يک مجاهد در راه خدا و يک مجاهد بر اساس فرهنگ قرآن و اهل بيت (ع) بود.
وي با بيان اينکه امام خميني (ره) جز براي رضاي خدا سخني به زبان نياورد، گفت: هدف از برگزاري اين آيين ها اين است که بدانيم زير سايه نام اين شهدا هستيم و بايد مسير اين شهيدان و انقلاب را به خوبي بشناسيم چرا که همين شهيد همداني ها چراغ راه ما هستند.
قاليباف ادامه داد: شهيد همداني از پيش از انقلاب و براي اين مردم و کشور صادقانه و مخلصانه و بي نام نشان زحمت کشيد و لحظه اي آرام و قرار نداشت.
وي خاطر نشان کرد: يکي از ويژگي هاي شهيد همداني اين بود که همواره خود را وظيفه مند مي دانست حتي هنگامي که مسئوليتي نداشت از ارتباط با مردم غافل نبود.
عضو کجکع تشخيص مصلحت نظام افزود: شهيد همداني انساني بسيار با عطوفت و مهرباني بود و در همه مورد گذشت داشت حتي در مواقع حساس جنگ روحيه مقاومت، تلاش و شجاعتش را هرگز فراموش نمي کنم.
قاليباف اضافه کرد: برخي از ما تا زماني که مسئوليتي داريم منافعي را دنبال مي‌کنيم اما شهيد همداني چه در مسئوليت يا خارج از آن فقط اداي تکليف کرد.
وي با بيان اينکه در عين اين استقامت و توان، شهيد همداني مظلوميت خاصي نيز داشت افزود: روحيه جوانمردانه و جذب افراد از ويژگي هاي شخصيتي وي بود.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: اين مجاهد بزرگ هرگاه احساس مي‌کرد مي‌تواند به مردم خدمت کند از آبروي خود هم مايه مي‌گذاشت.
قاليباف خاطرنشان کرد: کسي که اينگونه بي‌نام و نشان کار انجام دهد و ديده شدن برايش مهم نباشد نه در همدان بلکه در سطح ملي و در بين امت اسلامي مي‌درخشد.
وي هدف دشمن را براي حضور در مرزهاي ايران اسلامي از بين بردن نظام اسلامي دانست و گفت: اگر امروز مردم يمن و فلسطين اينگونه مبارزه مي‌کنند و رژيم صهيونيستي خود را در اوج ضعف مي‌بيند به برکت فرهنگ اهل بيت (ع) ، زحمات شهدا ، آزادگان و ملت است.
گفتني است؛ در اين آيين از سه مستند «مثل پروانه» و مجموعه پويانمايي «شهيد حسين همداني» رونمايي شد.
استان دارالمجاهدين همدان علاوه بر نقش آفريني در دوران طلايي دفاع مقدس و تقديم نزديک به هشت هزار شهيد گلگون کفن، 13 شهيد مدافع حرم از جمله شهيد همداني، شهيد صانعي، شهيد فانوسي، شهيد کرمي، شهيد شاملو، شهيد ابراهيم خاني، شهيد قاضي خاني، شهيد زارع الواني، شهيد مصطفوي، شهيد معزغلامي، شهيد بشيري و شهيد ترابي کمال را تقديم اسلام کرده است.
سردار سرلشکر پاسدار حسين همداني از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در مهرماه سال 94 در حين انجام ماموريت هاي مستشاري در حومه شهر حلب به شهادت رسيد.
پيکر شهيد همداني به علت علاقه وي به مرحوم آيت الله موسوي امام جمعه سابق همدان در زادگاهش تشييع و در جوار قبر اين بزرگوار به خاک سپرده شد.
9896/2087
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۶۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی عصر شنبه در دیدار با جمعی از کارگران و نمایندگان تشکل‌های کارگری و مدیران جامعه کار و کارگر استان البرز ضمن تبریک ایام مطرح کرد: تکریم کارگر تکریم خداست زیرا خدای تعالی اولین کارگر عالم هستی است.

وی با اشاره به اینکه ۱۴۰۰ سال پیش دین اسلام جایگاه و اهمیت ویژه‌ای را برای کارگران قائل شده اما هنوز به خوبی به آنها پرداخته نشده است، افزود: در فرهنگ دینی ما که برآمده از قرآن و عترت است، آیات و روایات فراوانی در رابطه با کار، کارگر و کارفرما آمده که این نشان از اهمیت حفظ عزت و کرامت کارگران دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدارهای متمادی با کارگران آن بیانات را بسیار کامل، جامع، دقیق و تبیینی خواند و با اشاره به شعار سال تاکید کرد: امور مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به بعضی از موانع رشد تولید در کشور که نتیجه آن تورم و نبود امنیت شغلی برای کارگران است، قوانین دست و پاگیر اداری، عدم توزیع عادلانه، واردات بی رویه و … را از جمله آنها دانست و بیان کرد: مطالبات کارگران در جلسات مختلف با مسؤولان کشوری و استانی انتقال داده و پیگیری می‌شود.

کد خبر 6090341

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست