Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید در اکثر مناطق کشور طی دو روز آینده از مه‌آلود بودن مسیر جاده‌های کوهستانی سواحل خزر خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌ و گو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی از امروز (۲۰ مهر) تا یکشنبه (۲۲ مهر) با شمالی شدن جریانات، برای نوار شمالی کشور افزایش ابر، بارش باران، گاهی رعد و برق، وزش باد و کاهش نسبی دمای هوا پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز در شمال غرب، غرب، دامنه‌های البرز، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و مرکز کشور بارش پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد، تصریح کرد: طی فردا (۲۱ مهر) و پس فردا (۲۲ مهر) بارش باران، رعد و برق و وزش باد در شمال غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، مرکز، جنوب و پاره‌ای از نقاط شمال شرق کشور، یزد، شمال خوزستان و ارتفاعات کرمان پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: طی فردا و پس فردا (۲۱ و ۲۲ مهر) برای نوار شمالی کشور دمای هوا ۴ تا ۷ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد و بارش برف در ارتفاعات البرز پیش بینی می‌شود.

وظیفه با اشاره به اینکه از فردا و پس فردا مسیر جاده‌های کوهستانی سواحل خزر به استان‌های مجاور به ویژه گردنه‌ها مه آلود است، گفت: طی فردا (۲۱ مهر) در شمال شرق و شرق کشور وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک خواهیم داشت.

به گفته وی طی امروز (۲۰ مهر) و شنبه (۲۱ مهر) شرق دریای عمان و روز شنبه دریای خزر مواج است.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا (۲۱ مهر) قسمتی ابری به تدریج افزایش ابر و در بعد ازظهر رگبار و رعد و برق، همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و روز یکشنبه (۲۲ مهر) نیمه ابری به تدریج افزایش ابر، رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد با حداقل و حداکثر دمای ۱۴ و ۲۴ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بارش باران رعد و برق وزش باد هواشناسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۶۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و تگرگ در این مناطق؛ کاهش دمای هوا از فردا

سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی ۵ روز آینده اعلام کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، سه‌شنبه دامنه بارش‌ها ـ علاوه بر مناطق ذکرشده ـ شمال شرق را نیز دربر می‌گیرد.

چهارشنبه بارش در شمال غرب و غرب پایان می‌یابد، ولی در سایر مناطق ذکر شده و در سیستان و بلوچستان و برخی نقاط هرمزگان بارش تداوم دارد.

سامانه بارشی پنجشنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور فعال خواهد بود.

دوشنبه و سه‌شنبه در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد و دریای خزر نیز در این مدت مواج است.

دیگر خبرها

  • آسمان قزوین فردا ابری است
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور
  • بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر | هوا تا این روز سردتر خواهد شد
  • تداوم بارش‌ها در اکثر نقاط کشور تا فردا
  • آماده‌باش و هشدار هلال احمر برای پیش‌بینی بارش شدید باران در ۲۸ استان
  • آماده‌باش و هشدار؛ پیش‌بینی بارش شدید باران در ۲۸ استان
  • پیش‌بینی وزش باد شدید و بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • وقوع بارش‌های خفیف در خوزستان تا روز دوشنبه
  • رگبار باران و تگرگ در این مناطق؛ کاهش دمای هوا از فردا
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا | رگبار باران و تگرگ در این مناطق