بازیگر فیلم آتلانتا به گودزیلا علیه کینگ کونگ پیوست
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۲۶۳۳۲
خبرگزاری میزان- برایان هنری بازیگر مطرح سینمای هالیوود که در آثاری همچون مرد عنکبوتی و "آتلانتا" به ایفای نقش پرداخته برای بازی در فیلم " گودزیلا علیه کینگ کونگ" قرارداد بست.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، برایان هنری بازیگر مطرح سینمای هالیوود که در آثاری همچون مرد عنکبوتی و "آتلانتا" به ایفای نقش پرداخته برای بازی در فیلم " گودزیلا علیه کینگ کونگ" قرارداد بست.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
این فیلم تلفیقی از دو هیولای وحشتناک سینمای هالیوود و ژاپن است. گودزیلا اسطوره و هیولای ژاپنی سالها فیلمنامه های متنوعی را از آن خود کرده و از سویی دیگر کینگ کونگ یکی از هیولاهای محبوب هالیوودی است.
"آدام وینگارد" کارگردان فیلم های اکشن و جنایی هالیوود کارگردانی "گودزیلا علیه کینگ کونگ" را بر عهده داشته و لیندسی بییر به همراه ماکرس بورنشتاین نگارش فیلمنامه اثر را انجام داده اند.
علاوه بر بازیگر فیلم ددپول 2، حضور سه بازیگر دیگر در این فیلم قطعی شده است.بیلی بابی براون، زیزی ژانگ و همچنین ون مارتن از جمله بازیگرانی هستند که در کنار جولیا دنیسون به ایفای نقش پرداخته اند.
به تازگی دو نسخه متفاوت از گودزیلا و کینگ کونگ روی پرده رفته که هر کدام اقبال متفاوتی را از سوی مخاطبان به همراه داشته است. فیلم سینمایی "کونگ" به تازگی در هالیوود موفق بوده است.
کونگ (جزیره جمجمه) فیلمی حماسی ماجراجویی است که "جوردن وی روبرت" بر اساس فیلمنامهای نوشته "درک کانالی" آن را کارگردانی کردهاست.
تام هیدلستون، بری لارسن، ساموئل ال جکسون و جان رایلی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش میپردازند. داستان فیلم در مورد گروهی از اکتشافگران است که سفری ماجراجویانه را به جزیرهای گرمسیری، اسرارآمیز و پر رمز و راز آغاز میکنند. انتهای پیام/منبع: خبرگزاری میزان
کلیدواژه: گودزیلا کینگ کونگ اخبار هالیوود اخبار سینما
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» کریستوفر نولان در شماره جدید فیلم نگار
سیناپس فیلمهای «تمساح خونی»، «آسمان غرب»، «پرویزخان»، «آپاراتچی» و «بی بدن»، فیلمنامه نویسی برای سریال در ایران و فیلمنامه کامل «یادآوری» نوشته کریستوفر نولان، از جمله مطالب منتشر شده در دویست و پنجاه و پنجمین شماره ماهنامه فیلمنامه نویسی فیلمنگار ویژه اردیبهشت ۱۴۰۳ هستند که در ۱۱۶ صفحه تقدیم علاقهمندان سینما و فیلمنامه نویسی شده است.
به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در ابتدای بخش سینمای ایران سیناپس فیلمهای «تمساح خونی»، «آسمان غرب»، «پرویزخان»، «آپاراتچی» و «بی بدن» را میخوانیم و سپس نقد و تحلیلهایی که نویسندگان مجله درباره این آثار نوشتهاند. گفتگو با حسین تراب نژاد، یکی از فیلمنامه نویسان «آپاراتچی» و گفتگو با علی ثقفی، نویسنده و کارگردان «پرویزخان» از دیگر مطالب این بخش هستند.
پرونده موضوعی این شماره به فیلمنامه نویسی برای سریال در ایران اختصاص دارد که شامل مطالب خواندنی و متنوعی است از جمله: نگاهی به سریالهای شبکه نمایش خانگی در ایران؛ آنچه در سریال نویسی ایران مورد توجه نیست، بررسی گونههای درام کارآگاهی در سریالهای بعد از انقلاب، وضعیت فیلمنامه نویسی در سریالهای شبکه نمایش خانگی، معضلات سریال سازی از منظر متن، زیرمتن و فرامتن، گفتوگوی جمعی پیرامون فیلمنامه نویسی برای سریال در ایران و....
بخش سینمای جهان با سیناپس روی علفهای خشک، داستان آمریکایی و فراری آغاز میشود و با نقد و گفتگوهایی با خالقان این آثار ادامه مییابد.
مطالعه تطبیقی کتاب و فیلمنامه «مورد عجیب بنجامین باتن» و چطور خواننده را مجذوب فیلمنامه میکنید؟ عناوین صفحات «سینما ادبیات» و «تجربههای پراکنده» میباشند.
فیلمنامه کامل این شماره به «یادآوری» نوشته کریستوفر نولان اختصاص دارد که توسط حمید گرشاسبی به فارسی برگردانده شده است. نقدی بر این فیلمنامه، مطالب پایانی این شماره است.