Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@11:25:49 GMT

آموزش کشت کلزا در رامهرمز

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۲۶۴۵۱

آموزش کشت کلزا در رامهرمز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهرداد میرسالاری، مدیر جهاد کشاورزی رامهرمزگفت: کشاورزان روستای طالقانی در کلاس آموزشی توسعه کشت کلزا در این شهرستان شرکت کردند.

وی افزود: تعداد 30 نفر در این کلاس آموزشی شرکت نمودند.

میرسالاری بیان داشت:مسئول مرکز جهاد کشاورزی حومه مدرس کلاس بوده و فواید کشت و روش ها، تاریخ مناسب کشت و رعایت اصول کاشت و داشت و برداشت  این محصول با ارزش را توضیح دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/م

توسعه کشت کلزا در رامهرمز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۶۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای دستیابی به خودکفایی در زمینه تولید مرغ و تخم‌مرغ در سیستان و بلوچستان

رئیس جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: یکی از رویکردهای مهم سازمان برای تحقق شعار سال تلاش برای دستیابی به خودکفایی در زمینه تولید مرغ و تخم‌مرغ در استان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، سید محمدرضا سیدحسینی ارتقای ضریب خوداتکایی به تأمین گوشت مرغ و تخم مرغ و توسعه واحدهای صنعتی پرورش مرغ گوشتی و مرغ تخم‌گذار تا دستیابی رسیدن به مرز خودکفایی را از مهم‌ترین راهبردهای سازمان جهاد کشاورزی استان در راستای تحقق شعار امسال برشمرد و اظهار کرد: توسعه کشت در محیط‌های کنترل شده با توسعه گلخانه‌های پیشرفته، مدرن، سایه‌بان و گلخانه‌های خانگی، توسعه کشت‌های گیاهان دارویی و کم آب‌بر با نگاه به بازار و صادرات، توسعه کشت محصولات خارج از فصل، تکمیل زنجیره ارزش تولید خرما با توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی و غذایی، توسعه نخلستان‌ها با ارقام تجاری و بازار پسند جهانی، توسعه موزستان‌های جنوب استان برای تحقق خودکفایی کشور به تولید موز، توسعه پرورش شتر با توجه به ظرفیت خاص استان در پرورش شتر، ارتقای تولید گوشت قرمز و تأمین گوشت مورد نیاز کشور، توسعه پرورش و تولید میگو و مبادلات مرزی از رویکردهای دیگر این سازمان برای تحقق شعار سال است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان افزود: برای تحقق برنامه‌های محوری فوق، بهره‌گیری حداکثری از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ را در دستور کار بخش کشاورزی استان قرار داده‌ایم.

کد خبر 739756

دیگر خبرها

  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • بازدید و پایش عوامل خسارت زای گیاهی مزارع چنقرالوی پل ارومیه
  • تلاش برای دستیابی به خودکفایی در زمینه تولید مرغ و تخم‌مرغ در سیستان و بلوچستان
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • برنامه‌های جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان برای تحقق شعار سال
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • پلدشت پیشرو در توسعه فضای آموزشی آذربایجان غربی
  • سرمایه گذاری ۱۲ هزار و ۸۴ میلیارد ریالی بخش کشاورزی در استان همدان
  • احیا ۲۳۹ واحد غیر فعال و نیمه فعال لرستان