Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست > رهبری - صد و پنجاه و چهارمین شماره خط حزب‌الله با عنوان "منطق رهبری" منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین ، خط حزب‌الله در این شماره به این سؤال مهم پاسخ می‌دهد که رهبر انقلاب با مسائل روز کشور، چگونه مواجه می‌شوند؟ وظایف رهبری چیست و رهبری از طریق چه ساز و کارهایی، آن وظایف را انجام می‌دهند؟ در قسمتی از این متن چنین می‌خوانیم: اگر در فتنه‌ی ۸۸، رهبر انقلاب، تمام‌قد پشت رأی مردم ایستادند و یک قدم از آن عدول نکردند، به همین دلیل بود که فتنه‌گران سعی داشتند به جای استفاده از فرآیندهای قانونی برای حق اعتراض، از اقدامات بدعت‌آمیز و خلاف قانون استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهار روز بعد از انتخابات سال ۸۸، رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست‌جمهوری، صراحتا اعلام می‌کنند که اگر آقای موسوی هم از طریق قانونی جلو بروند، پشت او خواهند ایستاد: «اینجا مرجع قانونی وجود دارد. راه قانون وجود دارد. من به شورای نگهبان و وزارت کشور توصیه کردم و باز هم می‌کنم؛ الآن هم آقایان حضور دارند، به ایشان می‌گویم: به دقت رسیدگی کنند. حتی اگر لازم شد صندوق‌هایی را بازشماری کنند، حتماً بکنند... [اما] راه همین است. راه، راه قانونی است. من به آقای مهندس موسوی هم گفتم. ایشان هم از من قبول کرد که راه، راه قانونی است. از همان طریق قانونی مشی کنند، من هم قرص و محکم پشتش می‌ایستم.»(۱۳۸۸/۰۳/۲۶)

 همچنین بیانات اخیر رهبر انقلاب در اجتماع صد هزار نفری جوانان بسیجی در ورزشگاه آزادی، حاوی نکات و محورهای مهمی بود که نیازمند توجه و دقت بیشتر نیروهای مؤمن و انقلابی بر روی آن است. لذا خط حزب‌الله در اطلاع‌نگاشت این هفته، مهم‌ترین نکات این دیدار را منتشر کرده است.

 عناوین دیگر بخش‌های خط حزب‌الله عبارتند از: بر مسئولین واجب است تا ریشه وابستگی به بیگانگان را قطع کنند، افراد ترسو و تنبل، اگر جهاد هم بیایند دیگران را به فساد می‌کشانند، تعمیق معرفت دینی باعث صلابت در فکر می‌شود، مراقب وسوسه‌ها‌ی دشمن باشید، خشم انقلابی داریم امّا «صبر انقلابی» هم داریم، گردنمان زیر بار منّت هیچ‌کس در دنیا خم نیست، حیف است از تو همشهری!، تفاوت تربیت فرزند توسط مادر با کلاس درس.

 صد و پنجاه و چهارمین شماره خط حزب‌الله طبق سنت همیشگی این هفته‌نامه تقدیم می‌شود به روح بلند شهید سید محمدسعید جعفری فرمانده غیور سپاه کرمانشاه.

 نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاهKHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

2929

کلید واژه‌ها : آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب - میر حسین موسوی - فتنه حوادث پس از انتخابات خرداد88 -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب میر حسین موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۶۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح: باید به خدا اعتماد، توکل و حُسن ظن داشت

به گزارش جماران؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا، ظهر دیروز در دیدار جمعی از فرماندهان عالی نیروهای مسلح گفت: روحیّه در اصطلاح اسلامی ما عبارت است از اعتماد به خدای متعال، وقتی می‌گوییم روحیه، یعنی این: اعتماد به خدای متعال، توکل به خدای متعال، حسن ظن به خدای متعال.

در قرآن از سوء ظنّ به خدا مذمت شده: «الظّانّینَ بِاللَّهِ ظَنَّ السَّوءِ عَلَیهِم دائِرَةُ السَّوءِ وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَیهِم»؛ سوءظنّ به خدا نباید داشت.

خدای متعال وعده کرده که از مؤمنین دفاع میکند: «انّ الله یدافع عن الّذین ءامنوا»؛ دیگر از این صریح‌تر چه بگوید خدای متعال؟ «انّ الله یدافع عن الّذین ءامنوا»؛

اگر ما یک جایی دیدیم از ما دفاع نشد، باید در آن «عن الّذین ءامنوا»اش باید شک کنیم؛ مشکل ما در ایمان ما، در دل ما، در باطن ما، در عمل ما، اینهاست، اینها را باید درست کنیم.

لذا بحث روحیه و بحث توجه به خدا و توکل به خدا هم یک بخش خیلی مهمی است. ۱۴۰۳/۲/۲

حجم ویدیو: 12.28M | مدت زمان ویدیو: 00:01:26 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • اظهارات سرلشکر جعفری در مورد ماجرای تذکر رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای طرح نور
  • هم‌خوانی کارگران در محضر رهبر انقلاب + فیلم
  • مطالبه رهبر انقلاب از نشر کودک و نوجوان نیازمند شتاب بیشتر است / امروز دیگر خریدن کتاب ترسناک نیست
  • کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
  • سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات «وعده صادق» خواندند
  • قدردانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر
  • روایت حسن روحانی از گلایه سید احمد خمینی از رأی مخالف ۹۹ نماینده به میرحسین موسوی
  • فیلم| قدرانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب برای حمایت از مردم کشمیر
  • توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح: باید به خدا اعتماد، توکل و حُسن ظن داشت