Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران؛ فرمانده انتظامی مازندران گفت: روزانه ۲ نفر در استان سوانح رانندگی جان خود را از دست می‌دهند و این آمار در ۶ ماه نخست امسال ۳۰۲ نفر بود.
سردار میرفیضی با بیان اینکه این تعداد در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۲ درصد کاهش داشت، افزود: کاهش تعداد جان باختگان سوانح رانندگی نشان دهنده رعایت قوانین و مقررات از سوی شهروندان و رانندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از افزایش ۳۳ درصدی کشفیات جرائم ۶ ماه نخست امسال در استان نیز خبر داد و گفت:جرائم خشن از حمله سرقت از طلا فروشی‌ها و بانک کاهش چشمگیری داشت.
فرمانده انتظامی مازندران افزود: پلیس در راستای تحقق منویات رهبری معظم انقلاب در حوزه مقابله با جرائم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز، احتکار، زمین خواری و حوزه‌های مرتبط اقدامات گسترده‌ای را امسال انجام داده ست.
سردار میرفیضی به عملیات انتظامی و ترافیکی پلیس در اربعین حسینی نیز اشاره کرد و گفت: حضور چند میلیونی زائران حسینی در همایش بزرگ اربعین از موضوعات ملی است که مازندران نیز به عنوان یکی از استان‌های معین دراین طرح شناخته شده است.
وی کارکنان نیروی انتظامی را خادمان امام حسین (ع) اعلام کرد و گفت: صدرو روادید و ویزا برای زائران حسینی، اعزام تیم‌های عملیاتی اعم از گشت‌های انتظامی و ترافیکی برای برقراری نظم و امنیت در مرز از جمله ماموریت‌های فرماندهی انتظامی استان در اربعین حسینی است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اخبار انتظامی سوانح رانندگی حوادث جرائم خشن پلیس مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۶۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵ میلیون تردد بین استانی در فروردین ثبت شد؛ رشد ۱۳ درصدی ترددها

به گزارش خبرگزاری مهر، منصور فخاران رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به وضعیت تردد جاده‌های کشور در فروردین‌ماه امسال طبق عملکرد سامانه‌های هوشمند، گفت: فروردین امسال در مجموع ۷۴ میلیون و ۸۳۹ هزار و ۹۹۶ تردد بین‌استانی وسایل نقلیه به ثبت رسید.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور در ادامه تاکید کرد: مجموع تردد بین استانی وسایل نقلیه در فروردین امسال در مقایسه با مدت مشابه ۱۴۰۲ افزایش ۱۱ درصدی را نشان می‌دهد؛ همچنین متوسط تردد روزانه بین استانی وسایل نقلیه سبک در فروردین ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه پارسال، ۱۳ درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان‌کرد: این آمار نشان‌دهنده افزایش سفرها در فروردین‌ماه سال جاری در مقایسه با پارسال است، البته با توجه به تقارن فروردین سال گذشته با ماه مبارک رمضان است.

به گفته رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور، بیشترین تردد بین استانی در روز ۲۴ فروردین و هم‌زمان با موج بازگشت تعطیلات عید سعید فطر با تردد ۲ میلیون و ۹۴۸ هزار و ۳ وسیله نقلیه ثبت شده است. همچنین کمترین میزان تردد روزانه وسایل نقلیه با یک میلیون و ۹۲۵ هزار و ۷۴۹ تردد، مربوط به‌روز ۱۹ فروردین بوده است.

این مقام مسؤول تاکید کرد: در فروردین‌ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، به ترتیب استان‌های فارس با ۱۹ درصد، خراسان رضوی با ۱۹ درصد و اردبیل با ۱۸ درصد بیشترین افزایش تردد ورود و خروج خودروها را داشته‌اند و در مقابل کمترین میزان افزایش تردد ورود و خروج مربوط به استان‌های قم با یک درصد، چهارمحال و بختیاری با ۲ درصد و کرمان با سه درصد بوده است.

کد خبر 6099441 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • آغاز به کار نخستین مدرسه طرح ترافیک کشور در کرمانشاه
  • ۷۵ میلیون تردد بین استانی در فروردین ثبت شد؛ رشد ۱۳ درصدی ترددها
  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • ۸۲ نفر در سوانح رانندگی مشهد مصدوم شدند
  • ۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟