Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@04:03:58 GMT

وکلای ترامپ پاسخ سوالات مولررامیدهند

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۲۶۶۹۸

وکلای رئیس‌جمهوری آمریکا پاسخ پرسش‌های بازرس ویژه پرونده دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ ایالات متحده را آماده می‌کنند. ناطقان: شبکه خبری سی‌ان‌ان به نقل از منابع مطلع گزارش داد، پس از چند ماه مذاکره میان رابرت مولر و تیم حقوقی دونالد ترامپ، سرانجام پیشرفتی حاصل شده و قرار است رئیس‌جمهوری آمریکا به پرسش‌های بازرس ویژه پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رودی جولیانی، وکیل دونالد ترامپ ماه گذشته گفته بود که مولر قصد دارد پیرو یک‌سری سوال و جواب مکتوب از رئیس‌جمهوری، مصاحبه‌ای هم با وی داشته باشد اما این درخواست با مقاومت تیم حقوقی ترامپ روبه‌رو شده بود.

خبرگزاری رویترز گزارش داد، بحث درباره مصاحبه هنوز به سرانجام نرسیده اما منابع مطلع به این خبرگزاری گفته‌اند که مولر پاسخ‌های مکتوب به پرسش‌هایش را خواهد پذیرفت؛ بدون این که از وکلای ترامپ درباره اقدامات بعدی تعهدی گرفته باشد.

دو روز قبل از این گزارش، رودی جولیانی به رویترز گفته بود: ما موافق سوالات بعدی نیستیم؛ مادامی که سری اول سوالات پرسیده شود، جواب داده شود و یک نفر به ما توضیح دهد که چرا همین سوال و جواب‌ها کافی نیست.

جولیانی سپس تصریح کرد که ترامپ مشتاق پاسخ به سوالات دراین باره است که آیا کمپین انتخاباتی او با مسکو در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ تبانی کرده است یا نه. مولر اما در تحقیقات خود بر این مسأله نیز تمرکز دارد که آیا رئیس‌جمهوری آمریکا مانع انجام تحقیقات درباره پرونده روسیه شده است یا نه، که به گفته جولیانی، ترامپ نمی‌خواهد دراین باره با مولر مصاحبه کند.

ترامپ در مصاحبه‌ای که سال گذشته با شبکه خبری ان‌بی‌سی انجام داد، تصمیم خود به اخراج جیمز کومی، رئیس وقت اف‌بی‌آی را مرتبط با پرونده تحقیقات درباره دخالت احتمالی روس‌ها در انتخابات عنوان کرد. در آن زمان کومی این پرونده را هدایت می‌کرد.

نهادهای اطلاعاتی ایالات متحده به این نتیجه رسیده‌اند که روسیه با هدف پیروزی ترامپ بر هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ مداخله کرده است. مسکو این اتهام را نپذیرفته و ترامپ نیز اتهام تبانی با روسیه و جلوگیری از اجرای عدالت را رد کرده است. منبع: ایسنا برچسب ها: وکلای ترامپ ، پاسخ سوالات ، مولر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: وکلای ترامپ پاسخ سوالات مولر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۶۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانوئل نویر و چالش پاسخ به سوالات فوتبالی مربوط به لیگ قهرمانان اروپا / فیلم

مانوئل نویر در چالش پاسخ به سوالات فوتبالی مربوط به رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرد.

دانلود (6.7MB)

دیگر خبرها

  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • مانوئل نویر و چالش پاسخ به سوالات فوتبالی مربوط به لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • «سلطان تقلب»؛ لقب جدید بایدن
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود