Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در مرحله فینال بازی های پاراآسیایی جاکارتا به مصاف تیم چین رفت و ۳ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و در جایگاه نایب قهرمانی ایستاد و به مدال نقره بازی ها رسید.

ست نخست این دیدار با امتیازگیری تیم چین آغاز شد و چینی ها توانستند ۸ بر ۴ از تیم ایران پیش بیفتند و اولین وقت استراحت فنی به نام این تیم ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این ست باز تیم چین بود که به امتیاز ۱۲ رسید و این موضوع سبب شد سلیمانی تقاضای وقت استراحت فنی کند.

اما در نهایت تیم چین با سرویس های مختلف توانست ۲۵ بر ۱۳ به پیروزی برسد.

ست دوم این دیدار نیز تیم چین در امتیاز گیری نسبت به بانوان والیبال نشسته ایران عملکرد بهتری داشتند و ۱۴ بر ۸ از شاگردان سلیمانی پیشی گرفتند و در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به سود تیم چین به پایان رسید.

اما در ابتدای ست سوم این دیدار شاگردان سلیمانی توانستند رقابت پایاپایی با تیم چین داشته باشند اما تیم چین باز هم توانست اختلاف امتیاز خودش را با ملی پوشان ایران بیشتر کند و ۱۴ بر ۷ پیش افتد.

تیم ایران در نهایت این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ واگذار کرد تا تیم چین در ست شماری ۳ بر صفر پیروز شود و ملی پوشان کشورمان بعد از این تیم در جایگاه نایب قهرمانی قرار گرفتند و موفق به کسب مدال نقره این دوره از بازی های پارا آسیایی جاکارتا شدند.

مریم ایرانمنش مربی و بتول جعفریان، بتول خلیل زاده و فاطمه جهانی به عنوان بازیکنان کرمانی تیم ملی هستند.

انتهای پیام/ب

نایب قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران با همراهی ملی پوشان کرمانی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی ورزش معلولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۶۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!

به گزارش "ورزش سه"، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران که چند ماهی است مرد اول این فدراسیون شده، از همان روز اول با انگیزه و تلاش فراوان به میدان آمده و با تجربه‌ای که از دوران قبل از ریاستش در فدراسیون کسب کرده به دنبال موفقیت تیم ملی است.

او که دیروز در تمرینات تیم ملی والیبال ایران حاضر شد، کار شاگردان پائز را دنبال کرد و به آنها روحیه داد. تقوی که برای ملی پوشان در صورت المپیکی شدن پاداش‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است، نمی‌خواهد کارنامه کاری‌اش در ابتدای دوران ریاست بر فدراسیون با ناکامی و عدم حضور در المپیک رقم‌ بخورد.

باید دید میلاد تقوی دومین رئیس فدراسیون در تاریخ والیبال ایران پس از محمدرضا داورزنی خواهد شد که تیمش سهمیه المپیک کسب کند یا باید چهار سال دیگر برای تحقق این امر صبر کند. قطعا او از اهمیت المپیکی شدن به‌عنوان تنها سهمیه تیمی باقی‌مانده برای کاروان ورزشی ایران با خبر است و تمامی امکانات را برای موفقیت ملی پوشان مهیا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • مارسلو وارد ایران شد
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • مارسلو به تیم ملی والیبال ملحق شد
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!