Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@15:19:13 GMT

دختران بسکتبالیست ایران طعم شکست را چشیدند

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۲۶۸۳۲

دختران بسکتبالیست ایران طعم شکست را چشیدند

تهران - ایرنا - بازی های المپیک 2018 جوانان آرژانتین در حالی امروز (جمعه ) پیگیری می شود که تیم بسکتبال 3 نفره دختران جوان کشورمان در چهارمین دیدار خود به مصاف نماینده چین رفت و برای چهارمین بار در این رقابت ها طعم شکست را چشید.

به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه خبری کمیته ملی المپیک ، تیم بسکتبال3 نفره دختران کشورمان پس از دیدار با تیم های رومانی ، مجارستان و آلمان امروز برابر نماینده چین به میدان رفت و این بازی را نیز با نتیجه 13-15 به حریف واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم بسکتبال 3 نفره ایران بعد از شکست مقابل رومانی، مجارستان و آلمان امروز در چهارمین دیدار مقابل چین با نتیجه 15بر13شکست خورد.
فاطمه آقازادگان، فاطمه بیدار، نگین رسولی‌پور و آیدا گل محمدی بسکتبالیست های اعزامی به سومین دوره بازهای المپیک جوانان 2018 بوینس آیرس هستند.
سومین دوره بازی های المپیک جوانان آرژانتین از 15 تا 26 مهرماه در حال برگزاری است و ایران با 49 ورزشکار دختر و پسر در 17رشته در این رقابت ها شرکت کرده است.
**1828**1601**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش المپيك جوانان بسكتبال دختران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۶۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا

رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا ادامه یافت و ۵ نماینده بوکس ایران با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز پنجم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا، امروز (چهارشنبه - 13اردیبهشت) با برگزاری رقابت‌های رده سنی جوانان پیگیری شد و پنج  نماینده کشورمان با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

در وزن 51 کیلوگرم، مهدی کاظمی مقابل ظفربیک‌ کمیل‌اوف‌ از قرقیزستان شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. رضا فضلی در وزن 57 کیلوگرم با شکست مقابل نماینده اردن از دور مسابقات کنار رفت.

سیدعلی‌ اکبرمیراحمدی‌ در وزن 63.5 کیلوگرم مغلوب حریف هندی شد و سام استکی در وزن 80 کیلوگرم مقابل نماینده ازبکستان شکست خورد. عباس گرشاسبی نیز در وزن 92 کیلوگرم مغلوب نماینده هند شد تا هر 5 نماینده کشورمان در رقابت‌های امروز از دور مسابقات کنار بروند.

همچنین فردا (پنجشنبه) مسابقات رده امید برگزار می‌شود که سه نماینده ایران به مصاف حریفان می‌روند.

در وزن 57 کیلوگرم، نیما بیاتی که پیش از این نماینده فیلیپین را شکست داده است با گانبولد از مغلوستان مبارزه می‌کند. در وزن 63.5 کیلوگرم، امیرحسین پیشرو که حریفی از سریلانکا را برده است با مادامینوف ازبکستانی روبه‌رو می‌شود.

در وزن 71 کیلوگرم، عیسی فردین که ابتدا نماینده عرق را از پیش‌رو برداشته با آکالیکوف قزاق مبارزه دارد.

 رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از  روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌) آغاز ‌شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با 18 بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟
  • ارتش تک‌نفره قایدی برای صعود به فینال کافی نبود
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران