Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد طلایی پاراپاورلیفتینگ کشورمان در بازی‌های پاراآسیایی تاکید کرد در این بازی‌ها اول به دنبال مدال‌آوری بوده است و بعد رکوردشکنی. ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از اندونزی، حامد صلحی‌پور پس از دستیابی به مدال طلای دسته 97 کیلوگرم مسابقات پاراپاورلیفتینگ بازی‌ها پاراآسیایی 2018 اظهار داشت: پیش‌بینی این مدال را می‌کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود یک ماه پیش در مسابقات آسیا - اقیانوسیه که در ژاپن برگزار شد، رقیب اصلی‌ام همین حریف اماراتی بود که آنجا هم شکستش دادم و به مدال طلا رسیدم. خدا را شکر بعد از این مسابقات یک ماهه آماده شدیم و دوباره به مدال طلا رسیدم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا برای شکستن رکورد آسیا برنامه‌ریزی کرده بود یا شرایط به گونه‌ای پیش رفت که ناچار به انجام این کار شدید؟»، خاطرنشان کرد: من در تمرینات این رکورد را زده بودم. در اینجا هدف اولم کسب مدال طلا بود و بعد رکوردشکنی. در ژاپن حریف اماراتی پا به پای من آمد، اما در مسابقه امروز رقابتی شانه به شانه نداشتیم. 

پاراپاورلیفتینگ کار دسته 97 کیلوگرم کشورمان ادامه داد: چون فاصله وزنه‌ها زیاد شد و پشت سر هم بود، از حالت آمادگی خارج شدم. متاسفانه وزنه آخر کمی برایم سنگینی کرد و نتوانستم رکورد جهان را ارتقا بدهم.

وی گفت: مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی 2018 را به پدر و مادرم اهدا خواهم کرد. 

صلحی‌پور در مورد برنامه‌های خود برای آینده خاطرنشان کرد: به امید خدا در بازی‌های 2020 توکیو رکوردشکنی خواهم کرد. من تازه به این وزن آمده‌ام و خوشبختانه با کمک مربیانم در مدتی کوتاه دو مدال آسیایی گرفتم.

پاراپاورلیفتینگ‌کار دسته 97 کیلوگرم کشورمان همچنین یادآور شد: اتفاقات بدی برای من در ریو رخ داد که امیدوارم با مدال و رکوردشکنی در توکیو جبران کنم.

صلحی‌پور در پایان گفت: شاید باور نکنید وقتی وزنه اول را زدم به مربی‌ام گفتم، آقا رضا کِی این دو وزنه را می‌زنم و تمام می‌شود، خیلی خسته‌ام. ای کاش زودتر تمام شود و برویم برای استراحت. ما مدت‌هاست که در اردو هستیم و دو مسابقه پشت سر هم داشتیم. خوب شد که برای‌مان خوب تمام شود. حالا می‌توانیم راحت استراحت کنیم.

انتهای پیام/

R39383/P35350/S3,29/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۷۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد

به گزارش جام جم آنلاین همدان، براساس رای‌گیری انجام شده، عسل کدخدایی در دسته ۷۶ کیلوگرم (نوجوانان)، کیانا قیاسی در وزن به اضافه ۸۷ کیلوگرم (جوانان)، مهسا قیاسی در ۵۵ کیلوگرم (نوجوانان)، فاطمه مالمیر در ۵۵ کیلوگرم (جوانان)، پریسا زرینی در ۴۹ کیلوگرم (جوانان)، نازنین زهرا ملکی در ۸۱ کیلوگرم (نوجوانان)، تارا درویشی ۶۴ کیلوگرم (نوجوانان)، نرگس زرینی ۵۹ کیلوگرم (نوجوانان) و زینب پرتوی فر در دسته ۷۱ کیلوگرم (نوجوانان) با حداکثر آرای کسب شده به قهرمانی کشور راه یافتند.
همچنین مریم می‌آبادی به عنوان سرمربی، سمیه ابوالفتحی مربی و خدیجه محبی راد سرپرست تیم وزنه برداری دختران همدان در مسابقات کشوری برگزیده شدند.

پسران با ۶ سهمیه در ماراتن انتخابی تیم ملی


شورای فنی هیات وزنه برداری همدان با انجام رای گیری، ۶ وزنه بردار را برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان انتخاب کرد.
سینا هدایتی در وزن ۸۶ کیلوگرم (جوانان)، امیرعباس تیموری در ۹۲ کیلوگرم (جوانان) ، امیررضا حاتمی در وزن به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم (جوانان) ، امیرعلی قره خان باز در ۸۰ کیلوگرم (نوجوانان) ، امیرحسین خزایی در ۷۳ کیلوگرم (نوجوانان) و طاها نعمتی در دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم (نوجوانان) برای حضور در مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برگزیده شدند.

همچنین براساس رای‌گیری انجام شده، محمدرضا شیرزادی به عنوان سرمربی و محسن گودرزی مربی تیم وزنه برداری پسران همدان انتخاب شدند.

دیگر خبرها

  • شیوه‌ای مناسب برای کاهش وزن
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • اسلحه واجب‌تر از نان شب؛ رکوردشکنی هزینه‌های تسلیحاتی
  • رکوردشکنی هزینه‌های تسلیحاتی در سطج جهانی
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • رکوردشکنی «مست عشق» در روز اول اکران
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • گزارش کانال 14 اسرائیل از اتفاقات اصفهان
  • پرتاب اوت های دقیق و دیدنی پراتاما آرهان، بازیکن جوان تیم ملی اندونزی / فیلم