Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@15:07:53 GMT

عجیب ترین و گرانترین پیکان در ایران + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۲۷۳۵۲

عجیب ترین و گرانترین پیکان در ایران + فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: پیکان از زمان ورود به ایران یعنی اواخر دهه 40 تا اواخر دهه 70 جزو پرطرفدار ترین خودروی ایران بوده است.

حجم ویدیو: 3.39M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02

به گزارش رکنا، در این ویدیو یک پیکان دهه 40 را با آپشن های روز دنیا میبینیم که ظاهرا صاحب خودرو به صورت دستی این کار را انجام داده است. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

134 سال زندان به خطر تجاوز به سگ، گربه و یک دختر 13ساله + عکس تجاوز به زن باردار همسایه در حیاط خانه اش+عکس مرد اعدامی از زن بی حیایش گفت این جنازه چرا در وسط جاده رها شده بود؟! + فیلم فیلم وحشتناک از نصف شدن هواپیمای مسافربری هنگام فرود این موتور سوار را می شناسید؟! / او در آذربایجان غربی سگی را شکنجه داد! + فیلم نمی دانستم مادرم با دوست پدرم ازدواج کرده است ! نجات جان دروازه بان توسط فوتبالیست باهوش در 18 قدم زمین فوتبال+ فیلم فیلم لحظه کشته شدن شاه اینستاگرام / او هنگام جان دادن مادرش را صدا می زد !+ عکس 16+ دختر بنز سوار مرد 45 ساله را به قتل رساند + عکس جدال روباه و زاغ / لاشه ای به جای پنیر ! + عکس دم کرده ای برای رفع سردردها پاییزی جزئیات قتل خانم معلم در زنجان / اعتراف عجیب یک زن کاهش دما در پاییز و بروز آکنه / راهکارهای درمان بهشت جای چه افرادی است؟ / آیا امکان دارد که غیرمسلمانان نیز وارد بهشت شوند؟.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه ایران خبرنگار فیلم باشگاه پیکان عکس فیلم ایران شیطان تصاویر زن وحشتناک اعدام خانواده زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۷۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ ثانیه عجیب از لیگ برتر انگلیس (فیلم)

 

 

 

منبع : برترین ها 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حضور علیرضا بیرانوند به همراه فرزندش روی سکو‌های ورزشگاه آزادی (فیلم) جملات عجیب گزارشگر فوتبال/ چه شبی شده امشب؛ قیمت نفت بالا می ره... توپ جایی رفت که غم نباشه! (+ویدیو) حرکت خاص دختر نکونام در بازی استقلال - مس (فیلم)

دیگر خبرها

  • حمله شبانه اسرائیل به ۷ شهر ایران؟ | اقدام عجیب و جنجالی خبرنگار اسرائیلی را ببینید
  • تصاویری تماشایی از گرانترین خانه جهان
  • مسعود شجاعی و پوکر عجیب در هوادار
  • پیکان از شکست برابر هوادار گریخت
  • خلاصه بازی پیکان ۲ - هوادار ۲ (فیلم)
  • پاس گل رونالدینیویی داریوش شجاعیان برابر پیکان / فیلم
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • ترکیب رضا عنایتی برای تقابل خاص
  • ساعت پخش زنده بازی پیکان و هوادار از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ۲۰ ثانیه عجیب از لیگ برتر انگلیس (فیلم)