Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از کارگران یکی از کارخانجات کاشی میبد در اعتراض به عقب افتادن حقوق و مزایایشان و تحقق نیافتن وعده ها مقابل فرمانداری میبد تجمع کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، جمعی از کارگران یکی از کارخانجات کاشی میبد در اعتراض به عدم پرداخت ۴ ماهه حقوق و مزایای خود، صبح امروز ۱۹ مهرماه در مقابل فرمانداری شهرستان میبد، دست به تجمع اعتراضی زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ادعای کارگران، جدا از افزایش مشکلات این کارخانه به علت ضعف مدیریت داخلی، یک هفته ای نیز می باشد که کارگران به مرخصی اجباری فرستاده شده اند و هنوز از برنامه ریزی این شرکت تولیدی جهت پاسخگویی به مطالبات بر حق آنها خبری نیست.

این کارگران جدا از اعتراض به نبود امنیت شغلی پس از سال ها کار، از نبود اولویت مدیریت اصلی کارخانه جهت تامین معیشت خود نیز شکایت داشتند و اذعان کردند که سرمایه‌گذار و مدیریت شرکت نسبت به راه اندازی کارخانه کاشی در یکی از کشورهای هم مرز شمالی اقدام کرده و اهمیتی به نیروی خود نمی دهند.

طبق اظهارات کارگران معترض، بهانه کمبود مواد اولیه و ناتوانی مدیریت کارخانه در تهیه آن در حالی است که دیگر کارخانه های تولیدی کاشی در میبد به فعالیت خود ادامه می دهند و بهانه هایی مانند اعتصاب کامیون دارها نیز تنها برای چند روز گذشته بوده در حالی که مسائل ایجاد شده، چندین ماه است که آنها را دچار مشکل کرده است.

گفتنی است در شرایط بد اقتصادی جامعه که نتیجه بی تدبیری و ضعف مدیریت دولت در کشور بوده است، افزوده شدن مشکلات عدم پرداخت چند ماهه حقوق و مزایا مشکلات بسیار زیادی را می تواند برای قشر کارگر به وجود آورد و ملزم کردن مدیران کارخانجات جهت تامین معیشت درست و به جای کارگران یکی از وظایف بخش دولتی می باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۷۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهری تبریز از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی خط سوم تولید کمپوست با ظرفیت ۳۰۰ تن در روز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حبیبه هراتی ظهر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روزانه به صورت متوسط یک هزار تن زباله در شیفت‌های مختلف از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود که این امر با همراهی و مشارکت شهروندان انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به سرانه ۶۳۰ کیلوگرمی تولید زباله در تبریز افزود: در طرح جدید سازمان مدیریت پسماند، به صورت پایلوت در دو منطقه زعفرانیه و رشدیه، پسماند خانگی شبانه و از ساعت ۲۱ جمع‌آوری شده و در ادامه به سایر مناطق شهر تسری می‌یابد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهری تبریز با اشاره به خلع ید پیمانکار کارخانه تولید کمپوست در سال گذشته خاطرنشان کرد: پس از خلع ید پیمانکار کارخانه تولید کمپوست، تفکیک پسماند و تولیدات این کارخانه افزایش یافته است.

هراتی با اشاره به فعالیت دو خط ۲۵۰ تنی تولید کمپوست در این کارخانه، عنوان کرد: خط سوم تولید کمپوست با ظرفیت ۳۰۰ تن در روز در سال جاری راه‌اندازی می‌شود که در مجموع ظرفیت تولید کمپوست در سازمان مدیریت پسماند به ۸۰۰ تن در روز می‌رسد.

وی با اشاره به برنامه این سازمان در تولید RDF در سال جاری گفت: یکی دیگر از برنامه‌های سازمان در سال جاری تولید ۴۰۰ تن RDF یا همان سوخت حاصل از زباله است که می‌توان به جای مازوت و گاز در صنایعی مانند سیمان صوفیان استفاده شود.

کد خبر 749382

دیگر خبرها

  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • حقوق و بیمه کارگران شهرداری بندرعباس به روز شد
  • هشدار به کارمندان؛ حقوق بگیران حق دریافت هدیه ندارند!
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • مهارت کاشی هفت‌رنگ اصفهان نشان جغرافیایی بین‌المللی دریافت کرد
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان