Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در ارتش، نقش ارتش در پاکسازی منطقه از ویروس داعش را تعیین کننده دانست و گفت که شاید در زمان خود این حقایق گفته شود.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام عباس محمدحسنی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به ۲۴ مهر ماه سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش هدف از تاسیس این سازمان را ترویج باورهای دینی میان کارکنان ارتش عنوان کرد و گفت که تا حدود زیادی این هدف محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ما امروز شاهد ارتش مومن، متدین، ولایی، جهادی، مردمی و انقلابی هستیم که وجودش برای ملت امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: با داشتن این ارتش با غیرت، شجاع، دلاور، جنگاور و مقتدر توصیه من به دشمنان انقلاب این است که با وجود چنین ارتش انقلابی در کنار سپاه پاسداران انقلابی هرگز فکر تجاوز به میهن اسلامی ما را نداشته باشند و اگر این فکر به سرشان زد قبل از ورود به معرکه آخرین عکس یادگاری‌شان را بگیرند چرا که در صورت تجاوز هرگز زنده باز نخواهند گشت.

محمدحسنی با بیان اینکه ارتش ۴۸ هزار شهید مدافع و تعدادی شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب کرده، افزود: نقش ارتش با چراغ خاموش در پاکسازی منطقه از ویروس داعش نقش تعیین کننده و برجسته‌ای است که شاید در زمان خود این حقایق گفته شود.

وی با اشاره به بیانات فرمانده کل قوا که ارتش را متدین عنوان کرده و فرمودند جا دارد که ارتش جمهوری اسلامی را حزب الله بنامیم، ادامه داد: اینها نشان می‌دهد حضرت آقا از میزان تدین و دینداری در ارتش رضایت دارند و این برای ما موجب افتخار است.

نماینده ولی فقیه در ارتش همچنین گفت: روزانه بیش از ۱۰۰۰ وعده نماز جماعت پر شکوه در سراسر یگان‌های ارتش اقامه می‌شود که یکی از پر شکوه‌ترین نمازهای جماعت است. همچنین مراسم معنوی اعتکاف ارتش با جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر برگزار می‌شود، در ارتش قریب به ۱۲ هزار نفر حافظ قرآن از یک تا ۳۰ جزء هستند و سالانه هزاران کلاس آموزشی، تربیتی، فرهنگی و سیاسی در یگان‌ها و دو شهر مذهبی قم و مشهد برگزار می‌شود.

محمدحسنی با بیان اینکه دغدغه دینی فرماندهان ارتش از جمله فرمانده کل ارتش نه تنها همسان بلکه بالاتر از سازمان عقیدتی سیاسی است، گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش چند مرحله رتبه برتر قرآنی کسب کرده، صدها هیات عزاداری و جلسه قرآنی در حال برگزاری است و برنامه‌های مکتبی سازمان عقیدتی سیاسی با اجرای طرح‌های فرهنگی مصباح با شتاب فزاینده در حال انجام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام ارتش جمهوري اسلامي ايران داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۷۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس

حجت الاسلام موسی پولادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در مراسم تجلیل از مربی و هادیان سیاسی رده‌های بسیج سپاه ناحیه بندرعباس گفت: شهید مطهری در دوران زندگی خود برای اسلام خدمات ارزنده‌ای ارائه، و با جریان‌ها و اندیشه‌های انحرافی مبارزه کرد.

از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه استان
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه فتح استان
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • پشت پرده استعفای فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی