Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: خواننده معروف آمریکایی به دلیل مشکلات کلیوی و روحی روانی راهی بیمارستان شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، سلنا گومز که دچار بیماری لوپوس شده، در هفته اخیر به دلیل پیوند کلیه‌ای که مدتی پیش داشت، گلبول های سفید بدنش شدیدا کاهش پیدا کرد و راهی بیمارستان شد.

وی پس از بستری شدن در بیمارستان فورا درخواست ترخصی کرد اما دکتر ها به او اجازه ترخیص ندادند باعث عصبانیت و فرار Escape وی از بیمارستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اطلاعات منتشر شده سلنا بعد از بازگرداندنش به بیمارستان، علاوه بر مراقبت جسمانی تحت نظر روانپزشک قرار گرفته تا مشکلات و صدمات روحی او که بعد از بیماریش به وجود آمده نیز مداوا شود.

گفتنی است بعد از این قضایا طرفداران سلنا هشتگ pray for Selena را برند جهانی کردند. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

134 سال زندان به خطر تجاوز به سگ، گربه و یک دختر 13ساله + عکس تجاوز به زن باردار همسایه در حیاط خانه اش+عکس مرد اعدامی از زن بی حیایش گفت این جنازه چرا در وسط جاده رها شده بود؟! + فیلم فیلم وحشتناک از نصف شدن هواپیمای مسافربری هنگام فرود این موتور سوار را می شناسید؟! / او در آذربایجان غربی سگی را شکنجه داد! + فیلم نمی دانستم مادرم با دوست پدرم ازدواج کرده است ! نجات جان دروازه بان توسط فوتبالیست باهوش در 18 قدم زمین فوتبال+ فیلم فیلم لحظه کشته شدن شاه اینستاگرام / او هنگام جان دادن مادرش را صدا می زد !+ عکس 16+ دختر بنز سوار مرد 45 ساله را به قتل رساند + عکس جدال روباه و زاغ / لاشه ای به جای پنیر ! + عکس کریه ترین قاتل زن را ببینید / 8 زن در دام چهره وحشتناک او گرفتار شده بودند+عکس بهشت جای چه افرادی است؟ / آیا امکان دارد که غیرمسلمانان نیز وارد بهشت شوند؟ اعدام آرش در کرج بیزینس لاکچری «نیکی کریمی» غوغا به پا کرد! + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه فرار Escape بیمارستان مشکلات روانی عکس خواننده معروف عکس فیلم ایران شیطان تصاویر زن وحشتناک اعدام خانواده زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۷۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار یاران محمدی از بحران با یک گل

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و پنجم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال آدانا دمیراسپور که میلاد محمدی را مثل 10 مسابقه قبل در ترکیب و سمت چپ خط دفاعی داشت، از ساعت 16:30 امروز در استادیوم نچمی کادی‌اوغلو به مصاف استانبول اسپور قعرنشین رفت.

یاران محمدی که طی چهار هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه نمایش ضعیفی ارائه دادند و دو تساوی و دو شکست داشتند امروز توانستند به ناکامای‌هایشان پایان بدهند و به برتری یک گله در زمین استانبول اسپور دست پیدا کنند.

تیم فوتبال آدانا دمیراسپور در دیدار خارج از خانه امروز مقابل استانبول اسپور به برتری یک بر صفر دست پیدا کرد تا 44 امتیازی شود و جایگاهش در رتبه یازدهم جدول سوپر لیگ ترکیه را تثبیت کند.

میلاد محمدی، مدافع چپ ایرانی آدانا دمیراسپور که در 10 هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه حضور ثابت در ترکیب تیمش داشت، امروز هم به طور کامل مقابل استانبول اسپور در زمین بود.

دیگر خبرها

  • تمرینات انفجاری«پادشاه» برای بازگشت!
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • فرار یاران محمدی از بحران با یک گل
  • اقدام عجیب یک مجموعه شهری معروف پایتخت در جذب نیرو: ۲ ماه کار، بعد اخراج!
  • انتقادات عجیب روحانی معروف از سبک زندگی مردم | همه‌تان باید کار کنید | حق ندارید همه چیز را گردن دولت بیاندازید!
  • ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد
  • کمک فوری / نگذاریم این کودک بیمار بمیرد
  • پشت‌پرده آهنگ مشهور فریدون فروغی بعد از ۱۶سال فاش شد + ویدئو
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد