Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: پلیس گمرک کشورعراق 2 مسافر ایرانی را به دلیل حمل مواد مخدردر گذرگاه مرزی شلمچه دستگیر کرد.

یک منبع امنیتی در استان بصره عراق در مورد این خبر گفت: پلیس Police گمرک عراق در گذرگاه مرزی شلمچه دو مسافر ایرانی را هنگامی که وارد سالن مسافران شدند، به دلیل حمل موادمخدر دستگیر کرد.

به گفته وی، این دو مسافر ایرانی 72 گرم مواد مخدر Drugs از نوع هروئین به همراه داشتند و به دستگاه های قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که نیروهای امنیتی عراق طی ماه های گذشته چندین مسافر خارجی را در گذرگاه های مرزی بصره (واقع در جنوب عراق) به دلیل تلاش برای وارد و یا خارج کردن مواد ممنوعه به ویژه مواد مخدر که مقدارهای کم و برای استفاده های شخصی می باشند را دستگیر کردند.

عراق اعتیاد را جرم Crime می داند و با حاملین مواد مخدر حتی به میزان مصرف شخصی نیز هم در بخش انتظامی و هم بخش قضائی بشدت برخورد می کند.

مسوولان مربوطه تاکنون بارها نسبت به عواقب نامعلوم حمل مواد مخدر به داخل عراق به مسافران خارجی هشدار داده اند. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

134 سال زندان به خطر تجاوز به سگ، گربه و یک دختر 13ساله + عکس تجاوز به زن باردار همسایه در حیاط خانه اش+عکس مرد اعدامی از زن بی حیایش گفت این جنازه چرا در وسط جاده رها شده بود؟! + فیلم فیلم وحشتناک از نصف شدن هواپیمای مسافربری هنگام فرود این موتور سوار را می شناسید؟! / او در آذربایجان غربی سگی را شکنجه داد! + فیلم نمی دانستم مادرم با دوست پدرم ازدواج کرده است ! نجات جان دروازه بان توسط فوتبالیست باهوش در 18 قدم زمین فوتبال+ فیلم فیلم لحظه کشته شدن شاه اینستاگرام / او هنگام جان دادن مادرش را صدا می زد !+ عکس 16+ دختر بنز سوار مرد 45 ساله را به قتل رساند + عکس دم کرده ای برای رفع سردردها پاییزی بیزینس لاکچری «نیکی کریمی» غوغا به پا کرد! + فیلم عجیب و غریب‌ ترین طلاق‌ های جهان! + جزییات نوعروس تهرانی داخل پراید مسافر کش سیاه بخت شد / التماس هایم فایده نداشت ! کاهش دما در پاییز و بروز آکنه / راهکارهای درمان

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police مواد مخدر Drugs جرم Crime اخبار حوادث مواد مخدر اتهام ایرانی مسافر شلمچه عکس فیلم ایران شیطان زن وحشتناک مرد قتل اعدام زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال

مظفر رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با هماهنگی و صدور دستورات قضایی لازم از سوی دادستانی خلخال و رصد اطلاعاتی از سوی مراجع نظامی و امنیتی از دو نفر آقا و خانم در مسیر سرچم به اردبیل 10 کیلو موادمخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه این میزان موادمخدر در یک خودروی سواری جاسازی شده بود، خاطرنشان کرد: ماموران نظامی و امنیتی موفق به کشف و ضبط این موادمخدر شدند.

دادستان شهرستان خلخال گفت: متهمان دستگیر و با دستور قضایی روانه زندان شدند و پرونده نیز برای انجام تحقیقات مقدماتی بیشتر در حال رسیدگی و تکمیل شدن است.

کد خبر 6094760

دیگر خبرها

  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم