Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@09:20:59 GMT

قهرمان پارا پاورلیفتینگ: به دنبال رکوردشکنی هستم

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۲۸۰۳۴

قهرمان پارا پاورلیفتینگ: به دنبال رکوردشکنی هستم

جاکارتا - ایرنا - مرد طلایی پاراپاورلیفتینگ ایران می گوید خوشحال است که در این بازی ها هم رکوردشکنی کرده و هم مدال گرفته است اما همه هدفش کسب مدال و رکوردشکنی در المپیک 2020 توکیو است.

به گزارش روز جمعه خبرنگار اعزامی ایرنا از جاکارتا، حامد صلحی‌پور پس از دستیابی به مدال طلای دسته 97 کیلوگرم مسابقات پاراپاورلیفتینگ بازی‌ها پاراآسیایی 2018 افزود: حدود یک ماه پیش در مسابقات آسیا اقیانوسیه که در ژاپن برگزار شد، رقیب اصلی‌ام که همین حریف اماراتی بود را شکست داده و طلا گرفتم ، پیش بینی این مدال طلا در جاکارتا را هم می کردم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: خدا را شکر بعد از مسابقات آسیا اقیانوسیه با یک ریکاوری و اماده سازی خوب برای جاکارتا اماده شدم و توانستم دوباره طلا بگیرم .
وی خاطر نشان کرد: من در تمرینات این رکورد را زده بودم و در اینجا هدف اولم کسب مدال طلا بود و بعد رکوردشکنی ، اما نکته جالب این است که در ژاپن حریف اماراتی پا به پای من آمد، اما در مسابقه امروز رقابت نزدیکی نداشتیم.
پاراپاورلیفتینگ کار دسته 97 کیلوگرم کشورمان ادامه داد: چون فاصله وزنه‌ها زیاد شد و پشت سر هم بود، از حالت آمادگی خارج شدم. متأسفانه وزنه آخر کمی برایم سنگینی کرد و نتوانستم رکورد جهان را ارتقا بدهم.
صلحی‌پور مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی 2018 را به پدر و مادرش اهدا کرد.
وی در مورد برنامه‌های خود برای آینده خاطر نشان کرد: به امید خدا در بازی‌های 2020 توکیو رکوردشکنی خواهم کرد. من تازه به این وزن آمده‌ام و خوشبختانه با کمک مربیانم در مدتی کوتاه دو مدال آسیایی گرفتم.
دارنده مدال طلای پارا پاورلیفتینگ بازی های پاراآسیای جاکارتا گفت: اتفاقات بدی در ریو برایم رخ داد که امیدوارم با مدال و رکوردشکنی در توکیو جبران کنم.
سومین دوره بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا که از 14 مهرماه آغاز شده همچنان در حال پیگیری است و کاروان ایران با 209 ورزشکار زن و مرد در این رقابت ها تا امروز (جمعه ) بیش از 80 مدال رنگارنگ کسب کرده است .
**2052**1601**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش پارا 2018 صلحي پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس تیم‌های فولام و لیورپول به مصاف هم رفته‌اند که این بازی با برتری 2-1 قرمزهای آنفیلد دنبال می‌شود.

در حاشیه این بازی تصویری از ژوزه مورینیو منتشر شده که نشان می‌دهد او در ورزشگاه خانگی فولام حضور دارد و تماشاگر این بازی شده است.

در کنار سرمربی سابق چلسی و منچستریونایتد، وینچنزو مونتلا دیده می‌شود که هدایت تیم ملی فوتبال ترکیه را برعهده دارد و تیمش را برای شرکت در یورو 2024 آماده می‌کند.

مورینیو که در زمستان گذشته از هدایت رم برکنار شد، مقصد جدیدی برای خود انتخاب نکرده و در حال حاضر یک مربی آزاد به شکار می‌رود.

شایعاتی در مورد احتمال مربیگری این مربی پرتغالی در لیورپول منتشر شده بود که از سوی هیچ یک از مدیران باشگاه تایید نشد.

مورینیو در لیگ برتر انگلیس سابقه هدایت تیم‌های منچستریونایتد، چلسی و تاتنهام را داشته و طی چند وقت اخیر دیده شده که این رقابت‌ها را با حضور در ورزشگاه‌ها دنبال می‌کند.

او علاقه زیادی به لیگ برتر انگلیس داشته و این روزها که به عنوان مربی آزاد مقصد جدیدش را انتخاب نکرده، بعید نیست که به دنبال فعالیت دوباره در فوتبال این کشور باشد.

دیگر خبرها

  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • انتخابی المپیک پاریس| رکوردشکنی پرورش نیا در تراپ بانوان
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • اوسمار ویرا: فهمیدم استعداد بازی کردن فوتبال ندارم و به دنبال مربی‌گری رفتم / فیلم
  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...
  • دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)
  • شکوفایی تولید و رکوردشکنی فولاد هرمزگان در بهار 1403
  • شهریار رکوردشکنی کرد/ گام بلند مغانلو برای آقای گلی
  • دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود تا یک عده روسیاه شوند!