Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدجواد هاشمی کارگردان فیلم پیشونی سفید ۲ در اولین اکران مردمی این فیلم که در سینما کورش برگزار شد، گفت: خیلی خوشحالم که بعد از قسمت اول فیلم پیشونی سفید قسمت دوم آن را به دنبال استقبال و درخواست کودکان سرزمینم ساختم. امشب برای اولین بار این فیلم را در کنار شما می‌بینم و مراسم امشب را به عنوان یادگاری تا آ‌خر عمر با خود خواهم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: من در فیلم‌های دیگری حضور داشتم و در مجموع ۲۹ بار در فیلم‌های سینمایی شهید شدم وقتی فیلم پیشونی سفید را ساختم کسی باور نمی‌کرد و از من می‌پرسیدند چرا شما این فیلم را ساختید، اما من قسمت دوم این فیلم را با حمایت حسین احمدی و مرتضی وطن‌خواه ساختم و قسمت سوم فیلم نیز ساخته شده و در مراحل فنی است.

هاشمی گفت: تمام تلاش ما در ساخت این فیلم شاد کردن کودکان بود و اگر بزرگتر‌ها نیز از این فیلم خوششان آمده به دلیل آن بوده که ترغیب شوند تا کودکان خود را برای تماشای فیلم بیاورند.

وی ادامه داد: اگر ما بتوانیم با این فیلم در یک فضای شاد حتی یک کلمه خوب و یک رفتار درست به کودکان یاد بدهیم موفق بوده‌ایم.

هاشمی با اشاره به اینکه استقبال از فیلم پیشونی سفید ۲ تا به امروز خوب بوده است، گفت: باید قدر فیلمسازانی که برای کودکان و نوجوانان فیلم می‌سازند، دانست، زیرا کودکان مخاطبان مهمی در سینما هستند و باید از فیلم‌سازانی که برای بچه‌ها فیلم می‌سازند برای بازگشت سرمایه حمایت کرد.

وی ادامه داد: تلاش دارم تا جایی که می‌توانم برای کودکان فیلم بسازم و امیدوارم کودکان نیز به عنوان مخاطبان جدی این فیلم‌ها از آن‌ها استقبال کنند و افتخار می‌کنیم که کودکان را جدی می‌گیریم.

در اولین اکران مردمی فیلم پیشونی سفید ۲ جمعی از بازیگران همچون امیر سهیلی، امین شفیعی، امیررضا احمدی، و برخی عوامل فیلم نیز حضور داشتند.

اکران فیلم سینمایی پیشونی سفید ۲ به کارگردانی سید جواد هاشمی همزمان با هفته هفته کودک در سینما‌های سراسر کشور آغاز شده است.

انتهای پیام/

اکران پیشونی سفید در سینماهای سراسر کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۸۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح «اکران شبانه» سینما‌ها در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳

محمد خزاعی گفت: به منظور ایجاد امکان استفاده بهتر هموطنان عزیز، طرح ویژه اکران شبانه در تعطیلات نوروز به ویژه به دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان به استثنای شب‌های احیا اجرایی می‌شود.

وی افزود: در تلاش هستیم تا ظرفیت مخاطب‌پذیری سینما‌ها بعد از افطار را اجرا کنیم، به همین منظور در نظر داریم بازه زمانی اکران سینما‌ها را در این مقطع افزایش دهیم.

رئیس سازمان سینمایی ادامه داد: پیشنهاد‌ها و نظرات مختلفی از سوی شورای صنفی، انجمن سینماداران و همکاران بنده در ارزشیابی و نظارت بر نمایش مورد بررسی قرار گرفته و سرانجام برنامه‌ریزی نهایی برای اجرایی شدن این طرح صورت گرفت.

وی تاکید کرد: مقرر شد طرح اکران شبانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان در تمام سالن‌های سینمایی اجرایی شود لذا در این طرح، پردیس‌ها و سینما‌ها مجازند به فراخور منطقه جغرافیایی با هماهنگی مسئولان مربوطه، سانس‌های نمایشی خود را افزایش دهند.

به گفته خزاعی، این طرح در سطح تهران و شهرستان‌ها قابلیت اجرایی دارد، اما همه چیز منوط به هماهنگی‌های لازم و میزان استقبال مخاطبان است.

وی یادآور شد: تجربه اجرای این طرح را با تفاوت‌هایی در برخی سال‌ها در گذشته شاهد بوده‌ایم و شهر‌های اصفهان، شیراز و مشهد از جمله شهر‌های بوده‌اند که بیشترین آمار استقبال را از این طرح داشته‌اند.

رئیس سازمان سینمایی گفت: یکی از مهمترین موارد موفقیت این طرح، تبلیغ و همکاری سازمان صدا و سیما به منظور آگاه‌سازی مردم است که امیدوارم تعامل خوبی میان صدا و سیما و سازمان سینمایی برای موفقیت طرح اکران شبانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان ایجاد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • طرح «اکران شبانه» سینماها در نوروز اجرا می‌شود
  • اجرای طرح «اکران شبانه» سینما‌ها در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳
  • رقم چشم‌گیر فروش «فسیل» در اکران آنلاین
  • «تل ماسه ۲» به مرز نیم میلیارد دلاری رسید
  • سینمای ایران به طرحی نو نیاز دارد
  • دورهمی خانوادگی در شب فیروزه‌ای شبکه تهران
  • داستان جذاب شکل‌گیری مغز به روایت بهرام رادان
  • سیر صعودی مخاطبان سینما در سال ۱۴۰۲
  • افتتاحیه ۱۰ هزار نفره بی‌بدن
  • آغاز اکران آنلاین «کاپیتان من» در نمایش خانگی/ داستان جذاب شکل‌گیری مغز به روایت بهرام رادان