Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، به نقل از فارس، «ابوبکر البغدادی» سرکرده داعش، دستور اعدام ۳۲۰ نفر از عناصر این گروه تروریستی تکفیری را صادر کرده است.

به گزارش روزنامه «دیلی میل»، ۳۲۰ طرفدار البغدادی به دلیل «خیانت» به اعضای داعش که خسارت زیادی به این گروه تروریستی تکفیری در عراق و سوریه وارد کرده است، اعدام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منابع عراقی می‌گویند که «أبو البراء الأنصاری، سیف الدین العراقی، أبو عثام التل عفری، أبو إیمان الموحد ومروان حدید الصوری» از جمله عناصر هستند که اعدام شدند.

منابع عراقی تاکید کرد، تعداد از عناصر داعش پس از آنکه از تصمیم ابوبکر البغدادی باخبر شدند، فرار را بر قرار ترجیح دادند.

برخی گزارش‌ها حاکی از آن است، ابوبکر البغدادی که فقط یک بار در سال ۲۰۱۴ در شهر موصل واقع در شمال عراق ظاهر شد، در مرزهای عراق و سوریه کشته شده است.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۸۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی

به گزارش صدای ایران،معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنشی به صدور حکم اعدام برای توماج صالحی خواننده رپ زیر زمینی و یکی از متهمان ناآرامی‌های سال ۱۴۰۲ ایران، آن را نقض فراگیر حقوق بشر از سوی ایران خواند.

ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: "ما بار دیگر استفاده حکومت ایران از حکم اعدام به عنوان ابزاری برای سرکوب حقوق بشر و آزادی‌های اساسی مردم را محکوم می‌کنیم. ما همچنان گزارش‌های مربوط به وضعیت توماج صالحی را از نزدیک دنبال می‌کنیم".

وی افزود: "ابزار‌های مختلفی برای اعمال فشار بر حکومت ایران به منظور مقابله با «نقض جدی و فاحش حقوق بشر» وجود دارد".


دیگر خبرها

  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی
  • پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • بمباران تجمع آوارگان فلسطینی در غزه توسط رژیم صهیونیستی
  • ترکیه اس-۴۰۰ را در مرز عراق مستقر می‌کند
  • گزارش مغرضانه وزارتخارجه آمریکا درباره وضعیت حقوق بشر در ایران
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش